Internetprovider

Wij hebben Ziggo Internet… Bevalt ons PRIMA
Net wat Michèle zegt, af en toe ff rebooten maar daar heb je ook alles mee gezegt!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

kpn en we zijn goed tevreden wij hadden voorheen ook upc maar dat was zulke slechte sevice en kwaliteit dat we zijn overgestapt

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

ik heb korting gekregen bij upc omdat ik eronder uit wilde. elke keer dat gezeur daar, wordt er doodziek van.
uiteindelijk zeiden ze dat ik dan 50% korting kreeg een jaar lang.
nou dat wilde ik dan ook weer niet afslaan
maar nu is het ineens weer dat radio en tv standaard erbij komt, terwijl ze telefonisch zei dat dat bij het totaalbedrag van 35 nog wat zat.
ik bel ze vandaag dus nog een keer op, en als dat bedrag er idd nog bovenop komt pleuren ze maar op met hun hele abonnementen.
heb het echt helemaal gehad met hun.

Maar goed KPN heeft ook digitenne/interactieve tv, goedkoop bellen en internet.
Alice heeft wel onbeperkt bellen,
dus wij zouden dan alice voor het bellen pakken, en KPN voor interactive tv en internet.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Nog steeds Upc, Ik ga ook bellen Inge!!! Ik wil die korting ook wel. Kan verder eigenlijk niets naar me zin vinden, want dan heb ik straks alles verschillend. Ik bel nu dag en nach voor niets, die zijn er verder niet zoveel. De kabel blijft sowieso bij Upc omdat die het door moeten geven dus dat is 16 euro die daar toch blijven. En dan moet ik voor de tv en internet weer een ander hebben. Schiet allemaal niet op, hoop dat Ziggo ook gauw deze kant op komt. De laatste week pleurt de mediabox weer iedere keer uit, maar voor een minuut ofzo maar toch. Vanochtend weer een half uur zonder tv. Maak mij dat verder niet zoveel uit overdag, maar het moet gewoon werken.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik bel bij kpn ook onbeperkt naar alle vaste nummers dag en nacht. Alleen service en mobiele nummers betaal je dan voor. Het kan dus wel hoor.

Dan moet ik kpn toch nog eens beter lezen dan

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

michelle, kpn heeft digitenne, dat is het zelfde als het standaard tv/radio pakket (dus die 16,80 van upc)
bij kpn is het maar 8 euro of 8 euro nog wat.
dus het kan wel bij kpn, tenzij het niet op jullie adres kan? bij mijn ouders kon het ook niet. echt vervelend, zo zit je wel vast aan UPC.

Oh en wil je die korting voor elkaar krijgen, meot je eerst gewoon zeggen dat je eronder uit wil, dat je het hele gezeur spuugzat bent en dat het ook te duur wordt
eigenlijk moet je het daarop gooien, dat het teveel kost bij upc, en dat je anders naar alice of kpn wil.
om die rede alleen gaan ze je waarschijnlijk korting geven.
als je gaat zeggen dat je de producten niet oke vind ja dan zeggen ze waarschijnlijk dat het dan ophoudt.
dus het gewoon op de prijs gooien

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

[quote]
michelle, kpn heeft digitenne, dat is het zelfde als het standaard tv/radio pakket (dus die 16,80 van upc)

Dan is UPC inderdaad wel erg duur. Wij betalen €57,- per maand en dan hebben we internet, onbeperkt bellen (vaste nummers) en beneden 1 tv met interactieve televisie en boven een tv met digitenne.
We hebben trouwens wel 1 keer een storing gehad, met interactieve tv ik kon toen een paar dagen niets opnemen maar toen heb ik een mail gestuurd en kreeg ik het maandbedrag teruggestort.

Niet iedereen kan alleen al digitenne nemen omdat het bereik nog niet op elke plaats goed is. Mijn ouders konden het inderdaad ook niet dus de hebben toen de interactieve tv erbij genomen.

Groetjes Suzanne