Intake nieuw KDV groot succes

aaaaah flaaauw! ik heb merci ook verdient
hahaha!
Nee ik begrijp wel wat je zegt,
maar het je dat in het begin ook niet toen je voor het eerst weer moest gaan werken of voor het eerst morgan niet zag?
Rijco was laatst met Rico naar oma gegaan, en ze bleven best lang weg en toen had ik wel zoiets van:
waarom weet ik niet ik moet daar echt aan wennen omdat ik nog nooit echt lang zonder rico heb gezeten

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ja ik miste haar wel toen hoor, maar het went eigenlijk wel. Alleen toen met dat in Dendermonde ben ik wel eerder naar huis gegaan want ik wilde me meissie.

Maar over het algemeen kan ik werk en prive goed scheiden en ik weet dat ze in geode handen is. Kijk volgende week ben ik er weer meer mee bezig ivm met het nieuwe kdv dan nu zeg maar.

Groetjes,

Michèle

nee dat is begrijpelijk,
maar ik blijf erbij ik vind het super van je,
ik moet het echt eens gaan leren
rico gaat 1 oktober naar school…pfff ik fiets huilend weg, weet ik zeker hahaha
zonder dat rico het ziet uiteraard

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Das een keer en dan zul je zien hij heeft het naar zijn zin en jij hebt even Inge tijd. Zal jou ook goed doen. En hij kan lekker met andere kindjes spelen.

Groetjes,

Michèle

Hoe was het afscheid Michèle?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Morgan heeft de hele dag achter haar favo leidster aan gelopen. Ze zal heus wel gevoeld hebben dat er iets was. En ze moest hard huilen toen pappa haar kwam halen. Sterker nog ze was pas weer in der hum toen ze mij zag. Maar verder was het een dag als geen ander eigenlijk. Dinsdag zal denk ik wel anders gaan. Maar dat deel ik zeker met jullie…

Groetjes,

Michèle

Ze zal zeker wat gevoeld hebben, enne dat doet je moederhart ook weer even goed, dat het pas goed was toen ze jou zag

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha inderdaad.

Groetjes,

Michèle