Intake nieuw KDV groot succes

Morgen om 12.30 hebben we het intake gesprek op het nieuwe kdv en dan nog 4 dagen naar het oude kdv en dan gaat ze over. Waarschijnlijk zullen we niet echt wendagen afspreken. Morgan is gewend om naar het kdv te gaan, ze zal moeten wennen aan de nieuwe gezichten en lokatie, maar het lijkt me dat ze dat sneller doet met een hele dag dan in twee uur. Dan heeft ze net de kat uit de boom gekeken en dan zou de weer weg moeten.

Gister kleine kadootjes gekocht voor de kindjes die ze achterlaat en voor de leidsters nemen we wat lekkers meer. Ondanks alle tegenslag van een paar maanden terug hebben ze goed voor haar gezorgd enne het probleem geval werkt er allang niet meer

Oh ja en ik ben dan voortaan op donderdagmiddag vrij. Ook wel lekker dat ik niet meer hoef te rennen en te racen om ales in orde te krijgen dan.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 08 Mar 2010 19:19:40

wat heerlijk meid!
idd eindelijk wat rust aan je bol s’ochtends.
haha en ze werkt er niet meer zijn die andere mama’s ook geholpen
wat je zegt, met de kat uit de boom kijken snap ik helemaal.
zo dacht ik ook altijd als rico moest huilen bij het inslapen, dan kan ik hem wel na 10 minuten weer eruit gaan pakken, terwijl hiuj misschien 5 min later moe genoeg “gehuild” was om echt te gaan slapen
dan heeft hij die minuten lang voor niks zijn best zitten doen
in feite is dat hetzelfde als wat je zegt met morgan en die 2 uur.
ben het met je eens dat ze idd dan net zo goed de hele dag daar kan zijn
als er echt iets is bellen ze wel toch

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Spannend, maar al met al wel beter toch? En ook fijn dat jij de donderdagmiddag vrij bent. Hopelijk is Morgan snel gewend!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Lekker dat je en middag extra vrij bent, en Morgan lijkt me de moeilijkste niet
Maar zal toch even een verandering voor der zijn. Hopelijk is ze snel gewend. En hoe laat moet je dan 's morgens uit je bed?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@ Mriek, nee hoor, ze kijkt even de kat uit de boom, maar met de laatste nieuwe leidster waar ze nu zit was ze in een dag al verkocht.

@ Michelle, nu om 6.00 dan om 6.45

Groetjes,

Michèle

Wat heerlijk dat ze nu naar het andere KDV kan. Zou idd ook geen wendagen afspreken, omdat ze er toch al aan gewent is heen te gaan. En dat gaat altijd al zonder problemen. Super dat je nu 3 kwartier langer kunt blijven liggen. 06.00 uur of 06.45 scheelt s’ochtends toch een hoop.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Op vrijdag kan ik zelf langer blijven liggen want dan begin ik pas om 8.30 Sandra. Zal mijn gezondheid ook alleen maar ten goede komen.

Groetjes,

Michèle

Dat is idd helemaal ideaal.

Zal je zeker een stuk meer rust geven wat je lichaam goed kan gebruiken.

Echt een heerlijk vooruitzicht dus.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Spannend hoor! Succes zo meteen.

Nou maar hopen dat die stomme leidster geen nieuwe baan bij jullie nieuwe KDV heeft gevonden…

Liefs!

Liske klop het even af, ze woont er namelijk tegenover. Maar dat denk ik niet want hier mag ze geloof ik niet haar eigen kind meenemen en daar heeft ze geen opvang voor.

Groetjes,

Michèle

Afgeklopt!

Ben benieuwd hoe het was!

Heerlijk 3 kwartier verschil, das 's morgens een hele hoop

Hoe is het gegaan?

Liefs Michelle

Het ging geweldig. Veel profesioneler dan waar ze nu zit. We moesten zelfs een buikslaapverklaring tekenen. Klinkt overdreven maar ik snap het wel.

Morgan heeft 5 min op schoot gezeten in het kantoor en toen begon ze de kasten leeg te halen en ging ze een handje geven. Op de afdeling zelf zeg maar is ze ook meteen gaan spelen. Ze vond het allemaal prima en ze zaten met open mond te kijken hoe ze zelf der gang ging en hoe makkelijk ze alles duidelijk maakte. Ze is zelfs voor een vreemde al makkelijk te begrijpen ondanks dat ze nog niet echt praat.

Alleen wilde ze haar maar een uurtje hebben op de eerste dag ivm met wennen. Daar was ik het niet mee eens. Na een uurtje komt ze pas een beetje echt los en dan zou ze al weg moeten. We hebben nu overeengestemd dat ze om 9.30 komt en dan tot 13.00. Dan slaapt ze thuis de eerste dag. De tweede wil ik haar dan ook om 9.30 brengen en dan om 15.00 na het slapen naar huis en de derde dag de hele dag. Ja zegt ze maar als ze huilt. Klinkt hard misschien wat ik nu zeg maar als ik haar elke keer naar huis haal dan went ze nooit. Nu alleen mijn baas zo ver krijgen dat ik 2 dagen om 10.00 begin. Zal denk ik wel lukken. Maar morgan wilde nu geloof ik al wel blijven en oh ja ik hoef geen luiers meer mee te geven dus dat scheelt ook centjes

@ Liske. Onze crechenachtmerrie werkt er niet

Groetjes,

Michèle

Heerlijk dat he zo goed voelt Michèle. Enne ik ind je niet hard hoor, ik ben ook zo. En dat wil niet zeggen dat het je makkelijk af gaat om der daar te laten als ze huilt, maar ben het met je aanpak wel eens.

Liefs Michelle

Fijn dat het zo goed voelde, het kan niet anders dan helemaal goed komen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat het allemaal helemaal gaat lukken daar!!

Liefs, Anne

he, goed zeg, dat het een succes was! Toch een fijn idee dat je Morgan er met een gerust hart achter laat.

Wij moesten ook een buikslaapverklaring tekenen toen we Nora voor het eerst brachten. Is het een creche van 2Samen?

En heel fijn dat jullie droom niet is verpest door de nachtmerrie!

liefs

Wat fijn dat het intake gesprek zo goed ging en alles goed voelde. Zo laat je Morgan toch met een gerust hart achter en weet je zeker dat je de goede keuze hebt gemaakt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Moesten jullie zelf pampers meegegevn dan?
Nou ja zeg!
En inderdaad een buikslaapverklaring hebben wij de ouders ook altijd laten tekenen…gewoon uit veiligheidsoverweging dat het KDV niets in hun schoenen geschoven kan worden.

Wat fiijn dat Morgan een makkelijk kind is dat zich snel aanpast…maar ja…ze zit zoveel dagen op een kdv dat ze het gewoon vind.

En jij bent weer gerustgesteld!

Gr, Danielle

Sorry even buiten dit topic om een beetje, wat is een buikslaap verklaring?
Ben erg nieuwsgierig!