Ach kramp en maagzuur is niet leuk … maar die misselijkheid overheerst wel alles hoor! Deze dingen zijn nog verdraagzaam
…
Heel genant…: tijdens het hechten bij Jurian had ik kramp in beide benen … maar kon en mocht mijn bed niet uitspringen. Beide dokters (had er 2) pakte een been en duwde deze in massage bewegingen weer uit de kramp. En… manlief moest er natuurlijk foto van maken … Echt een gruwel foto! Hopelijk is dat deze keer niet aan de orde.
De kramp zit echt in mijn kuiten en voet. Soms is het alleen de tenen… dat je er niet op kan staan… Heb weleens gehoord dat koud/ warm water afwisselen goed is… maar naar mijn idee helpt het niks!
…
Tja manlief wakker maken, is optie maar tegen die tijd dat hij wakker wordt hoop ik dat de kramp al verdwenen is… ![]()
En inderdaad … de langste tijd zit er al op.
Ik moet me nodig gaan voorbereiden op de komst (het kamertje/ de kleertjes etc etc) er is nl nog NIKS gedaan hier in huis om de kleine welkom te heten… of toch wel…
Het geboortekaartje is besteld/uitgezocht… en als dat ook nog tegen gaat zitten is meneer de fotograaf op vakantie tijdens de geboorte en hebben we niks… ![]()