He wat naar joh! Nou nog even volhouden, in elk geval nu lekker aan je verlof beginnen, dan hoef je in elk geval niet meer zoveel.
succes, sterkte!
liefs
He wat naar joh! Nou nog even volhouden, in elk geval nu lekker aan je verlof beginnen, dan hoef je in elk geval niet meer zoveel.
succes, sterkte!
liefs
Oh meid, wat vreselijk voor je! Waar komt dat nou opeens weer zo vandaan? Bah. Ik heb echt met je te doen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Vervelend zeg!!
Wil je even sterkte wensen, en hopen dat je straks rustig met verlof kan gaan en dan lekker kan gaan genieten!!!
Liefs, Anne
och meid! wat rot voor je! was het eindelijk weg komt het weer terug.
eet je nog vanille vla?
oh en het schijnt dat waterijsjes goed werkt tegen misselijkheid! misschien kun je dat nog proberen.
denk aan je meisie, sterkte
Morgen gelijk waterijsjes inslaan… Wil nl weer genieten. Ik ben zo moe als een hond. Lijkt wel of er lood in mijn armen en benen zit. Ga toch vragen of ik weer bloed mag laten prikken, wie weet komt het van de bloedarmoede. Misschien ben ik daar wel zo beroerd van!!!
ja die kans is vrij groot, als je weinig ijzer hebt ben je idd snel moe, duizelig, misselijk e.d.
anderzijds, de baarmoeder ligt nu zo tegen je maag aan, dat in combinatie met eventueel ijzer… nou dan weet je het wel.
en met water ijs is niks mis, je kunt het altijd proberen