Ineens hele hoge koorts... beterende hand?

Vanmorgen moest ik mijn eigen huisarts bellen om door te geven wat de HAP gisteren had gezegd.
Wordt mijn huisarts boos, je mag NOOIT zomaar stoppen met antibiotica, uitslag kan ook zijn van de infectie!!!

Ondertussen weet ik het ook niet meer, ze heeft ons uit onze (en d’r eigen) slaap gehouden tot 4 uur. Ik moest ze vanmorgen wakker maken omdat ze mee moest naar het gemeentehuis en ze was niet wakker te krijgen.

Koorts is wel minder, uitslag jeukt niet meer zo erg maar ze blijft zo huilerig en ze blijft uit d’r mond ruiken. En ze heeft ook een beslagen tong en echt dikke witte aanslag op haar lippen… ik weet het even niet meer, jullie nog iedeetjes?

Groetjes van Sascha en Senne

Wat doet je eigen huisarts nu dan? Toch nieuwe geven? Anders moet je maar even weer langsgaan misschien, als ze nu ook die uitslag heeft. Kan het spruw zijn, ofzo?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

De assistente zou nog een keer met de huisarts overleggen wat nu te doen.

Hij heeft natuurlijk 3 weken vakantie gehad dus ik ben ook niet de enige patietnt vandaag. Ik heb wel laten weten dat ik het wel fijn zou vinden als ik vanmiddag nog langs kon komen en ze zou het vragen…

Wordt vervolgd dus…

Zo’n kleintje moeten ze echt voorrang geven, vind ik. Hopelijk doen ze dat ook. En anders lekker assertief op je strepen gaan staan! Succes en sterkte.

Groetjes,
M

quote:
Zo'n kleintje moeten ze echt voorrang geven, vind ik. Hopelijk doen ze dat ook. En anders lekker assertief op je strepen gaan staan! Succes en sterkte.

Groetjes,
M.

Dat moet ik nog leren hoor, assertief zijn! Ben ik totaal niet!
Ik ga mijn best doen Ze hebben lunchpauze tot half 2 dus tot die tijd is het wachten…

Senne slaapt al vanaf 10.45 uur, die was doodop van vannacht (net als papa en mama!)

Heeft ze niet gewoon de de zesde ziekte te pakken? Dat is een dag of 3-4 hoge koorts en daarna rode puntjes-uitslag.

Groetekes, Sje

Nee, want het zijn geen puntjes maar echt vlekken.

ik heb het gelijk gevraagd vrijdag maar daar had het niets van weg…

Net telefoon gehad (lekker op tijd)
Ik krijg nu Aeriussiroop voor de allergische reactie op de antibiotica (als het dat was, is dat het niet, wordt de uitslag niet minder maar het kan geen kwaad)
Paul gaat ook tijmsiroop halen om de keel te verzachten.

De dokter vond het nu geen nut meer hebben om weer opnieuw te gaan starten met een andere ab. Eerst kijken hoe Senne’s lichaam het nu verder doet…

Ik ben zo benieuwd naar vannacht! Ik ga er wel steeds uit als ze huilt maar ik kan niets voor haar doen… soms ben ik het zo zat dat ik haar het liefst gewoon wil laten liggen, ze moet toch zelf wer in slaap vallen. Wat zouden jullie doen?

Slaapt ze op een zetpil ook niet goed? En ls ze wakker wordt eventueel een paar slokjes water.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Lekker op tijd inderdaad. Maar goed. Ik zou sowieso een pcm geven voor het naar bed gaan. En als ze wakker wordt een paar slokjes water als ze wil, om haar keeltje even te ‘smeren’. Als ze dan weer rustig is, dan weer weggaan. Als ze weer beter is, zal ze weer geruisloos doorslapen, echt. Hopelijk is dat snel het geval!

Groetjes,
M

Paul was vergeten om paracetamol te geven na het bad dus ik verwachtte weer een feest vannacht maar ze is maar 2 keer wakker geweest!

Nu heeft ze wel een uitbreiding naar de beentjes met de vlekken (een paar) maar op d’r voorhoofd (waar het begon) zijn ze nu weg. Ik heb dus goede hoop dat we de goede kant op gaan. Alhoewel ze vanmorgen wel weer wat hangerig en sacherijnig was maar ik had ze dan ook om half 9 wakker gemaakt. Vond ik wel een mooie tijd om eruit te komen…

Dus nu ligt ze er weer vanaf 10.30 in…

Hopen dat het de goede kant op blijft gaan

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ga zo door Senne!

Groetjes,
M