Ineens hele hoge koorts... beterende hand?

Senne wil niets warms drinken, anders had ik ook wel honing gegeven denk ik. Wel Nederlandse, toch minder kans op schadelijke stoffen

Het gekke, ze eet wel brood enzo… maar geen warm eten. Denk ook dat ze gewoon doodop was gisteravond.

Ze werd om 9 uur wakker en na weer een pcm was de koortrs gezakt tot 38… en de melk + boterham was op.
Ze had een enorme poepluier vanmorgen, komt de ontsteking er miss zo ook uit

Groetjes van Sascha en Senne

Nou dat klinkt al een stuk beter zeg, fijn joh !

och wat naar! beterschap met je meisje! Rico heeft nog nooit keelontsteking gehad maar volgens mij heerst het heel erg, ik hoorde het hier in de buurt ook al van 4 verschillende moeders, en hier op het forum ook al zoveel!
ik hoop dat ze heel snel opknapt van de antibiotica!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Fijn dat het iets beter gaat.
Er heerst weer van alles geloof ik. Dylano is ook weer ziek (zie mijn topic wist je dat) en de ha had heel veel kindjes gehad deze week.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Heel veel beterschap voor senne, hopelijk knapt ze snel weer op.

Gr Patries

Na een redelijke dag volgens papa ligt ze weer knock out op bed sinds 19 uur.

Ik heb ze wel in badje gedaan, ondanks de koorts. Lijkt mij lekkerder, om lekker fris in een schoon bedje te liggen. Het water was koeler dan normaal dus ze werd er niet warmer door.

Ik kwam alleen niet uit met de pcm. Paul heeft ze vanmorgen om 9 uur 120 pcm gegeven en is het vergeten om 1430 nog 1 te geven (na de middagslaap) Dus toen ze om 17 uur nog even ging liggen heb ik er nog 1 gegeven (ze werd snel warmer) Maar na het badje was het dus 19 uur, te vroeg voor nog een pcm. Hoop dat ze de nacht doorslaapt, anders vannacht nog maar 1 geven. Morgen beter plannen…

Hoe ging het vannacht met Senne?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Sorry dat ik zo laat reageer mar ik heb zo’n enorme ***dag gehad

Het begon vannacht, ik heb van 2 tot 3 bij het arme meisje gezeten tot ze eindelijk sliep. Vanmorgen hadden we open huis van 11 tot 14. Ons huis staat al een jaar te koop dus open huis sla je dan niet af natuurlijk… Senne en de honden naar mijn schoonouders dus. Kom ik daar aan, zijn ze niet thuis! Ik weer naar huis, Paul belt ze, zitten ze in de tuin met de poort op slot. Ik weer terug en Senne afgeleverd die het ondertussen helemaal gehad had. Nog zo op het hart gedrukt dat ze rond 11 uur echt naar bed moest…

Ga ik naar het gemeentehuis om een ID voor Senne (we gaan de 13e naar Luxemburg) Kom ik daar aan, had ik Senne mee moeten nemen!! Heb ik speciaal gebeld van de week wat ik mee moest nemen en niemand die zegt dat ik Senne ook mee moet nemen… was ik dus voor niets geweest

Ik dus zonder ID weer naar huis om Paul bij te staan voor het open huis en ondertussen bel ik mijn schoonouders (12 uur) Ligt Senne nog niet op bed want ze vond het zo leuk om met Senne te spelen!!! Ik best pissig natuurlijk!!

Paul is na het open huis Senne weer op gaan halen (we hebben 1 hele kijker gehad)
Is ze de hele middag sacho en hangerig thuis, wil niets drinken…pfff!! En badankt schoonmama!!

Ze heeft om 18 uur nog 100 cc melk op, bijna niets gegeten en klein beetje yoghurt op. Ben zo benieuwd naar vannacht, ik moet morgen nl werken…

Vervelend he, als ze zo ziek zijn!
Ik zit momenteel met hetzelfde, er gaat vast wat rond.
Jasper had gisteren 39,4 vanavond 40,2
Griezelig hoor! Durf geen paracetamol te geven ivm koortstuip, dus ik wacht het nog maar heel even af vanavond en als ie onrustig blijft dan geef ik het straks toch maar en dan om de 4 uur zodat vannacht niet alsnog kan oplopen.
Maar ik snap het gevoel volkomen, je zit echt niet rustig!

Beterschap voor Senne, laten we maar hopen dat onze kleine dreumessen er snel weer bovenop zijn!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Jemig, wat een rotdag dan zeg, terwijl Senne al zo ziek is. En zwaar beroerd dat je schoonouders niet even rekening hebben gehouden met de zieke meid en haar voor hun eigen lol langer wakker hielden dan de bedoeling was. Hopelijk slaapt Senne vannacht beter en kun je morgen redelijk wakker aan het werk!

Ook beterschap voor Jasper!

Groetjes,
M

Na weer een hele vervelende avond en nacht heeft Paul ze vanmorgen uit bed gehaald met allemaal rode vlekken. Ze heeft zo’n jeuk, het arme meisje!!

Hij moest om half 10 bij de HAP zijn, ik ben zo benieuwd wat hij zegt.

Zit nu niet lekker op mijn werk hoor…

Hoe veranderen jullie de titel van het topic trouwens?

Ze heeft een allergische uitslag op de antibiotica!! Ze zit nu helemaal onder de mentholpoeder om de jeuk te verlichten… zal wel een spookje zijn

Snel mee stoppen dus…
Ze vond het een verschrikking om het in te nemen dus voor haar is het geluk bij een ongeluk…

Gewijzigd door - Sascha en Senne op 05 Sep 2010 11:56:18

Oh, echt? En nu een andere gekregen?

Je kan de titel wijzigen door in je eerste bericht op dat icoontje bovenin te klikken dat ‘wijzig bericht’ betekent. En dan de titel aanpassen.

Groetjes,
M

Nee, geen andere gekregen. De keel zag er rustig uit zei de huisarts.

Hoop dat ze snel beter gaat drinken want door al het geworstel met de antibiotica weigerde ze al het eten en drinken

quote:

Je kan de titel wijzigen door in je eerste bericht op dat icoontje bovenin te klikken dat ‘wijzig bericht’ betekent. En dan de titel aanpassen.
Groetjes,
M

Dank je wel!!

Misschien bleef ze wel zo beroerd door haar reactie op de AB. Hopelijk wordt het nu snel beter, als haar keel er rustig uitziet zal dat vast wel gebeuren. Sterkte nog even!

Groetjes,
M

Ach jeetje het arme schaap, krijgt ze dat er ook nog bij. Hopelijk gaat het nu snel beter.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Toen ik vanavond thuis kwam van mijn werk schrok ik wel hoor.

Ze heeft echt overal heel veel bultjes/ vlekjes
Nou ja, niet ophaar benen dus niet echt overal

Vooral onder haar haar en ophaar voorhoofd heeft ze jeuk
en veegt en krabt de hele tijd. Dus nu maar heel veel mentholpoeder.

Koorts is wel weg gelukkig, ben benieuwd wanneer de vlekken weg zijn!

Hoi
Hoe is het nu met haar? Ik hoop beter? Wat een gedoe he, zielig hoor…
lieve groetjes

Jeetje meid, wat een getob met de kleine dame!

En wat een rotdag heb je gehad zaterdag! Er zitten van die dagen tussen dat je beter met de dekens over je hoofd in bed kunt blijven liggen… Maar ja, van tevoren weet je het niet…

Ik hoop dat Senne snel weer opknapt!

Liefs

Lilypie In verwachting Ticker