Sorry dat ik zo laat reageer mar ik heb zo’n enorme ***dag gehad![]()
![]()
Het begon vannacht, ik heb van 2 tot 3 bij het arme meisje gezeten tot ze eindelijk sliep. Vanmorgen hadden we open huis van 11 tot 14. Ons huis staat al een jaar te koop dus open huis sla je dan niet af natuurlijk… Senne en de honden naar mijn schoonouders dus. Kom ik daar aan, zijn ze niet thuis! Ik weer naar huis, Paul belt ze, zitten ze in de tuin met de poort op slot.
Ik weer terug en Senne afgeleverd die het ondertussen helemaal gehad had. Nog zo op het hart gedrukt dat ze rond 11 uur echt naar bed moest…
Ga ik naar het gemeentehuis om een ID voor Senne (we gaan de 13e naar Luxemburg) Kom ik daar aan, had ik Senne mee moeten nemen!! Heb ik speciaal gebeld van de week wat ik mee moest nemen en niemand die zegt dat ik Senne ook mee moet nemen… was ik dus voor niets geweest![]()
Ik dus zonder ID weer naar huis om Paul bij te staan voor het open huis en ondertussen bel ik mijn schoonouders (12 uur) Ligt Senne nog niet op bed want ze vond het zo leuk om met Senne te spelen!!! Ik best pissig natuurlijk!!
Paul is na het open huis Senne weer op gaan halen (we hebben 1 hele kijker gehad)
Is ze de hele middag sacho en hangerig thuis, wil niets drinken…pfff!! En badankt schoonmama!!
Ze heeft om 18 uur nog 100 cc melk op, bijna niets gegeten en klein beetje yoghurt op. Ben zo benieuwd naar vannacht, ik moet morgen nl werken…
Groetjes van Sascha en Senne