Hallo,
In het kader van de Rust en Regelmaat, ben ik maandag begonnen om ons meisje van zes weken in te bakeren. Het ging in eerste instantie heel goed en ze viel binnen 10 minuten in slaap. Gisteravond viel het ook mee. Vannacht wilde ze na de voeding van 3.00 uur niet meer slapen, ze ging hysterisch te keer en de babyfoon sprong diverse keren op “sound alarm”. Echt ontroostbaar. Ik heb haar toen maar (wel ingebakend) naast me in bed gelegd en toen sliep ze vrijwel direct.
Vandaag is het eigenlijk elke keer drama! Ze gilt het uit! Vanochtend eerst om 10.00 uur, iedere keer moest ik er even heen om haar te troosten en ze sliep pas om 11.15 uur tot 13.00 uur. Toen om 13.30 weer hetzelfde liedje en ze sliep pas om 14.30 uur. Toen geslapen tot 16.00 uur. Nu heeft ze net weer een voeding gehad, even spelen en toen ik zag dat ze moe werd weer naar boven. Daar ligt ze weer te gillen! Ik laat haar 10 minuten huilen en dan ga ik even heen. Grote kans dat dit weer meer dan een uur gaat duren. Ik heb het er echt zwaar mee! Ik kan ook niet zeggen dat het huilen minder wordt, maar misschien moet ik meer geduld hebben.
Hebben jullie hier ervaring mee? En hoelang duurde het voordat jullie kindje wat minder protesteerde?
Ben erg nieuwsgierig.
Groetjes,
Henriet
mamma van Elise, geboren 08-12-2007