In ziekenhuis ivm niet meer eten en drinken

hallo,

mijn meisje (16 maanden) is een heel slechte eter en drinker
en dat is eigenlijk altijd zo geweest.
maar nu heeft ze al een week het eten en drinken
helemaal opgegeven en ligt sins donderdag in het
ziekenhuis en wordt nu bij gevoed via een sonden.
maar eten of drinken vertikt ze. ze heeft reflux en
haar darmpje;s werken niet goed.maar de artsen weten
het ff niet wat ze nu moeten doen

heeft iemand tip’s voor me.
of het zelfde mee gemaakt.

groetje’s van een mama die echt met de haren
in de handen zit na 6 ziekenhuis opnamens pffff

Jeetje, wat ontzettend naar!!
Als zelfs de dokters het niet meer weten…

Ik kan me voorstellen dat je echt niet meer weet wat je moet doen.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt, maar probeer wel even met je mee te denken.

Misschien, als de dokter het zelfs niet meer weet, moet je eens een homeopatisch arts proberen. Ik weet niet of je dit al een keer gedaan hebt, maar ik raad je dit echt aan!

Heel veel sterkte!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Och jeetje meid wat erg

Geen tips of iets dergelijks maar wens je heel heel veel sterkte. wat lijkt het me erg om je meissie zo te zien.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Wat een getob met je kindje. Ik heb ook geen tips, ik neem aan dat doktoren het beste weten hoe ze haar weer op de been krijgen. Ik wil je wel veel sterkte wensen en ik hoop dat ze er snel bovenop komt! Arm kindje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Jeetje meid!

Wat een nieuws weer. Ik hoop dat je meisje snel weer besluit te gaan eten en drinken. En dat de artsen haar ECHT HEEL GOED gaan nakijken. Hopelijk komen ze met ene goede oplossing,

Jij heel veel sterkte gewenst.

liefs

Wat heftig. Heel veel sterkte. Hopelijk mag je meisje snel weer naar huis. Wat een getob!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje wat heftig dat ze nu in het ziekenhuis ligt. En helemaal dat de doktoren niet weten wat het is. Helaas heb ik ook geen tips voor je, maar wil je wel heel veel sterkte toewensen. Ik hoop dat ze er snel achterkomen wat ze heeft, want het is duidelijk dat er iets bij haar niet goed zit.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Heb ik niet mee gemaakt, maar laat je niet zomaar naar huis sturen zonder achter te komen wat er aan de hand is! Das mijn advies.
Verder zat ik te denken aan voedselalergies? Dat gaat soms gepaard met reflux. Ze kunnen daarop testen in het ziekenhuis. Schijnbaar zijn die tests ook niet heel erg betrouwbaar, maar ja, das wel moeite waard vooraal als ze niet weten wat dat is.

Trotse mama van Daniel

Wat erg zeg. Ligt je dochter in een kinderziekenhuis?
Is het een idee om een second opinion te doen naar een ander ziekenhuis?

Heel veel sterkte!!
Greetzz Cora

Hir ook helaas geen tips, maar wel heel veel sterkte meid!

Heel veel sterkte zeg! Lijkt me vreselijk. Je kunt zelf zo weinig doen. Maar niet alleen op de artsen vertrouwen. Hou alles zelf goed in de gaten en vertrouw je iets niet dan gauw genoeg aan de bel trekken!!

Beterschap met je meisje.

Groetjes Bianca

Ik heb ook geen tips maar wil wel jullie heel veel beterschap toewensen!
Hoop dat ze snel opknapt!

Gr, Danielle

Jeetje meis, ik weet hoe moeilijk dit is.
Rico lag ook in het ziekenhuis vanwege uitdroging en at en dronk in het ziekenhuis ook niet meer.
Maar ik denk echt dat je dit aan de artsen moet overlaten,
ze gaan echt wel door met nadenken en onderzoeken totdat ze weten hoe ze jullie kunnen helpen, ze KUNNEN niet anders…
Hoe gaat het nu met haar?
heel veel sterkte meid… ik weet echt hoe ontzettend rot je je moet voelen!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

heb helaas ook geen tips voor je. Ik wens je wel heel veel sterkte en beterschap met je kleine meid.

gr Ramona

[img]http://lilypie.com/pic/2010/04/12/XaXw.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2f.lilypie.com/kLI6p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

bedankt voor de lieve reactie’s

helaas is dit niet de eerst opnamen maar de zesde en hebben alles wat te onderzoeken valt al gedaan en weten het niet meer.
helaas is bijvoeden niet de oplossing ze is in 4 dagen 350 gram bij
gekomen en ze stijgt nu heel snel in lijn naar boven en als ze de bijvoeding
zouden stoppen zou ze ook weer in korte tijd alles kwijd zijn omdat ze
bijna niets eet (altijd zo geweest) dus was geen optie vanacht krijgt ze haar laatste bijvoeding om aan te sterken en morgen moet ze het zelf gaan doen.
pffff hou mijn hard vast, gelukkig blijft ze verlopig in het ziekenhuis onder controlle ook ivm haar daremen. nu ze namelijk meer vocht binnen krijgt werken haar darmen wel beter en nu heeft ze met minder medicijne wel ontlasting en denken dat het komt ivm dat ze meer vocht binnen krijgt.
dus nu ook van de ors af en even een paar dagen aan kijken of het aan het vocht ligt. dus we zijn nog niet klaar medies gezien kunnen ze niets vinden.
morgen gaat de logepedie haar eens opserveren. het kan ook een gedrag zijn.
ik hou jullie op de hoogte

Zou ze op de een of andere manier angst voor eten en drinken hebben, weet niet of dat kan op deze leeftijd hoor, ver voor deze leeftijd trouwens als want je tobt al lang

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

helaas d dag dat ze het zelf moest gaan doen zonder vocht liep ze weer vast en heeft 6 keer met pijn en moeite kunnen poepen zo ziellig schreeuwde alles bij elkaar dus die nacht kreeg ze weer 400cc ors omdat ze die dag niets wilde drinken en maar een half boterhammetje wilde eten.
vandaag lag er een kleine lief futloos meisje in het ziekenhuisbedje die vandaag weer niets wilde drinken en 1 boterham over de hele dag heeft gegeten pfff
dus helaas is ze vanavond weer aan de bijvoeding gelegd om aan te sterkten.
vandaag allemaal dokters aan het bed gehad eten doen we samen met een logopedisten en nog weten ze het niet waarom ze niet wil drinken pffff
het ff gehad met alles

oooh wat naar zeg. Heb geen gouden tip voor je maar hopen dat het gauw beter gaat.
Het is zo naar als ze verstopt zijn, heb dat ook zo vaak met Jony meegemaakt.
Meid heel veel sterkte …
Greetzz Cora

Jeetje, wat ontzettend naar voor je allemaal!

Wel fijn dat ze er nu eindelijk naar kijken, en niet naar huis gaan voor er iets uitgekomen is!

Sterkte!!

Liefs, Anne

Och meid toch! Wat erg allemaal!
Leef echt met je mee!

Verschrikkelijk als je kindje ziek is en pijn heeft en je kunt niks anders doen dan toekijken.

Ik ben blij dat de mogelijkheid tot bijvoeden er is en dat ze hier in ieder geval wel wat door opknapt.
Ik hoop dat het snel wat beter gaat!

Veel sterkte!

Groetjes
Margot