In ziekenhuis bevallen

hoi dames wat een verhalen…
ik had geluk, of gewoon een ontiegelijke grote mond (vooral toen ik zwanger was…)
ik had punt 1 een hele liever verloskundige, ze doen het met zijn 2e een man en een vrouw, en mijn motto bij mijn mannelijke, ’ geen baarmoeder, geen mening’ , dit heb ik overigens ook aangehouden bij alle mannelijke dokters en verpleegkundige die aan me bed hebben gestaan… bovendien was ik 9 wkn zwanger en kwam ik op mijn eerste gesprek, ik wil geen borstvoeding geven! klaar! (mijn vriendinnetje had verteld dat ze 2 tabletjes had gekregen voor na de bevalling, zodat de melk ook niet op gang zou komen) het is niet dat ik tegen borstvoeding ben of was…maar ik heb allebei mijn tepels gepierced vroeger, en ik wist niet of dat allemaal zou lukken en na een bevalling, hoef ik niet ook nog pollonaise aan me borsten, bedank ik voor …
ik moest naar het ziekenhuis omdat mijn vliezen al waren gebroken en ik op 36 weken zat, dus de verloskundige mocht mijn bevalling nie zelf doen, maar dat vond ik nie erg… ik heb vanalles aan mijn bed gezien, een paar ploegen,maar heb altijd vrij duidelijk aangegeven wat ik wilde en niet wilde… en een keer extra gas erop, helpt vaak ook wel !
… thuis bevallen lijkt me ook heel fijn hoor… want ik heb een hele nacht gelegen daar in da ziekenhuis, zonder weeen… alleen voor infectiegevaar moest ik blijven, dat had ik liever thuis gehad hoor, maar die bevalling vond ik wel prima daarow… die troep zou ik ook liever nie thuis hebben… iekkk denk dat ik nooit meer een oog dicht zou doen in me bed !

quote:
ik had punt 1 een hele liever verloskundige, ze doen het met zijn 2e een man en een vrouw, en mijn motto bij mijn mannelijke, ' geen baarmoeder, geen mening'

Dat vind ik een goeie!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

werkt overigens bij alle mannen he, ook bij die van jezelf… hahaha
zijn ze meteen klaar hun gemouw…

Nou…bij die van mij weet ik dat nog niet zo net hoor…die is vrij eigenwijs…

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ik vind 'm ook goed!

Trouwens, heet jouw dochter Pippie, Lexie of Thijsje? Vraag ik me even af!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Het kan ook nog alle 3 hè Rainbow…

Liefs, Melanie

hahaha rainbow je bent weer op dreef is het niet?

@Suga: Dus ze heet Pippi?
wat schattig! haha wel grappig pippi stoutkous hahahah

hahhaaha ja vind zij waarschijnlijk not funny over een paar jaar … maar ja da’s pech he. je eigen naam kende nie kiezen