Hoi
Mijn zoontje is 12 weken oud en moet zich overdag bijna elke keer in slaap huilen. Soms wordt hij daarna ook weer wakker en moet zich weer in slaap huilen. Ik vind dit erg belastend, maar kan niets anders doen dan hem even te laten, want slapend op bed leggen kost ook heel veel tijd en dan wordt hij ook vaak wakker.
's nachts en 's avonds heeft hij dit niet. Na de flessen valt hij in diepe slaap en soms al de hele avond en nacht.
Hebben jullie ook het probleem van in slaap huilen? Ik word er gek van en ga hel liefste buiten staan. Soms is het 5 minuten en soms 20 en soms lukt het hem helemaal niet.
Na de voeding zit hij even rustig op schoot en daarna even alleen zonder te spelen in de box (dit doet hij al heel goed alleen, zonder te huilen), na een tijdje breng ik hem naar bed in zijn puckababy en soms valt hij zo weg en andere keren moet hij huilen. Als dit huilen zacht is, meer losse kreten en roepen, dan vind ik het wel ok, maar bij harder huilen moet ik er toch heen en slaapt hij na het troosten ook niet en zit ik vaak met hem op schoot, zodat hij in slaap valt.
Wat doen jullie met jullie baby die niet gemakkelijk in slaap valt, hij moet wel slapen, want ik merk dat hij dat natuurlijk heel erg nodig heeft.
Zo is een baby wel erg slopend, ik zou willen dat hij een slaapkoppie was en overal in slaap viel. Ik moet erg strakke tijden en rituelen er op nahouden om hem rust te geven. Het is geen huilbaby, maar heeft wel nog vaak last van buikkrampen.
Groetjes Linda