hi Linda,
Mijn zoon Ilya is nu ook 12 weken en het lukt mij nu pas om hem af en toe overdag n zijn wieg te laten slapen. De eerste weken van zijn leven heb ik hem heel veel in de draagdoek gedragen om hem lekker te laten slapen. Mijn gevoel was dat hij nog veel veiligheid nodig had hier op aarde en daarom dicht bij zijn moeder wilde zijn. Ook nu nog valt hij in zijn wieg alleen in slaap als hij eerst bij mij in mijn armen heeft gelegen. Ik vertrouw er op dat dit steeds makkelijker zal gaan naar mate hij zich veiliger voelt. De overgang van baarmoeder naar aarde is voor het ene kindje denk ik makkelijker dan voor het andere kindje.
Maar het zijn zeker zware maanden tot nu toe…ik hoop iedere week dat het beter zal gaan. Maar ik hou vertrouwen! Hoe gaat het ondertussen bij jou?
Groet, Andrea
ps. we zijn nu 2 weken verder en hij slaapt overdag heerlijk in z’n wiegje en steeds langer! We zijn wel overgestapt op hypoallergene voeding, want hij bleek toch nog veel last van zijn darmpjes te hebben. Dat werkt dus blijkbaar ook goed :-0!
Gewijzigd door - AndreaD op 29 Mar 2012 08:56:46