In het badje poepen

Ik heb Eva nu een paar keer buiten in het badje gezet en het is al 2x raak geweest. Ze poept steeds in het water. Ik had toen we nog gingen babyzwemmen altijd een zwemluier aan. De lerares zei toen, dat kindjes vrijwel nooit in een zwembad poepen en dat een luier dus niet per sé hoefde. Maar ik heb het nu al 2x gehad, dat ik haar badpakje uit kon schrapen. Het is verder niet erg, het is zo schoon (al is het wel een iets minder fijne klus), maar dragen jullie kindjes ook in de tuin een zwemluier en poepen zij ook weleens in het water?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Dylano heeft het 1 keer gedaan dus nu voortaan zwemluiers Was diaree fijn (not)

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Jesse heeft geen zwemluier aan en heeft gelukkig nog nooit in het badje gepoept.

Liefs

Mriek hyve-de ook al dat het best genant is dat Eef het doet en dat ze zich er later vast voor schaamt als ik het haar vertel! Ze nam ook nog lekker een slokje troebel water! Gelukkig zat het drolletje vandaag ‘gevangen’ in haar badpakje, was vorige week echt scheppen (bleeh) en kon ik het zo de wc in wippen, maar toch! Morgen toch maar gauw naar ETOS en zwemluiers scoren! Diarree…lijkt me helemaal niet fijn Michelle! Je woont toch op een flat? Hoe heb je dat bruine badje dan leeg gekregen? Met emmers? Ik gooi het zo de tuin in, maar diarree in mijn tuin lijkt me ook minder!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hier is het gelukkig nog niet gebeurd! klopklopklop
Ik kan er redelijk goed op gokken, nl. Seth poept een keer net na het douchen en een keer aan het eind van de middag, gemiddeld dan.

Op die momenten heeft hij wel een zwemluier aan en anders niet
Heb je dus ook niets aan…

Liefs, Anne

Bo heeft vandaag toevallig in het badje gepoept, een mooi drolletje, dus was makkelijk weer weg te halen. Papa maakte er net een grapje daarover, zonder dat hij wist dat Bo echt had gepoept, en ja hoor, het was raak!!. En laatst onder de sproeier bij mijn ouders ook. Toen was hij staand aan het poepen. OOk gelukkig een drolletje , dus was snel weg.
Tja, weet je, normaal poept bo dus ook een beetje op vaste tijden, dus voorlopig nog geen zwem luiers hier. Tenzij hij er een gewoonte van gaat maken, en het morgen weer doet, dan ga ik ze gelijk haeln, want echt fris is het nou ook weer niet!!

liefs woezel

Mijn kleine meid heeft nog nooit gepoept in badje alleen onder de douche is het steeds raak gaat ze uitgebreid op der knietjes zitten en drukken en persen
Buiten badje zit ze in der te grote hempje of alleen een onderbroekje aan in badje zonder zwempamper.

tot nu toe heeft ruben nog nooit gepeopt in bad…hopelijk gaat ie daar ook niet mee beginnen!!

groetjes karin

karin

Jada heeft 1 keer in het badje gepoept en alleen omdat ze toen echt onzettend ziek was! In de tuin loopt ze zonder iets, veel lekkerder en natte zwembroek word meteen uitgetrokken. En tja mochten ze dan in de tuin poepen is het toch zo opgeruimd! Ook een badje kan je zo leegkieperen en vullen toch? Ahhh komt vast wel goed joh!

Joey poept altijd op de klok… Vlak voor ik hem uit bed hal 's middags of net erna… BEHALVE als hij in zijn badje speelt Het lijkt wel of hij het fijn vind om in badje te poepen, want het is hier al heel vaak raak geweest! En ik kan je vertellen, als je het niet direct ziet, dan kan het nog zo’n mooi drolletje zijn, na 5 minuten weken word dat algauw een badje vol bruin water, bleeeeh

Groetjes Anouk

Erik heeft wel altijd een zwemluier aan, ik wil het risico niet lopen. En klopt, ik hyve-de al dat Eva het later vast een genant verhaal zou vinden

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ik ga iedere week met Tim zwemmen en hij heeft altijd een zwemluier aan. Ook als hij hier in het badje zit doe ik er een aan. Vind ik wel zo hygienisch. Vorige week in het zwembad heeft er iemand met zwemmen in het peuterbad gepoept. Niemand kon er meer in, want het was geen mooi drolletje, maar het zat echt overal. Dan denk ik als je kind nog niet zinderlijk is, doe dan gewoon een zwemluier aan, Erg jammer dat wij hierdoor al zo snel weer onder de douche stonden en naar huis moesten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Thuis in de tuin loopt morgan in der blote bips en ik heb hoogtui binnen plas moeten opdwijlen. Hoewel ze gister kwam vragen of ze een luier aan mocht en prompt plast ze. Ze begint haar luier ook vervelend te vinden, helaas heeft ze alleen weinig interesse in der pot.

In het zwembad had ze wel altijd een zwemluier aan, maar nu zwemmen we niet veel mee. De laatste keer was in open water en zonder zwemluier.

Groetjes,

Michèle

Vanochtend heeft Sanne ook voor het eerst in badje gepoept. Ze heeft alleen een broekje aan. Dus geen zwemluier, vind ik zonde van het geld en volgens mij vindt Sanne het wel even lekker geen luier. Als we naar het openbare bad gaan doe ik wel een luier om hoe dan ook. Pas als ze zindelijk is doe ik geen luier meer om.

Groetjes Carolien

@Rainbow
Wij hebben een goot met regenpijp op het balkon dus daar kieper je het aan bezem erbij en weg is het Maar het lipe dus ook allemaal langs zijn benen enzo dus hier niet zonder meer

En indd net wat Sandra zegt het is hygienischer (wat een rotwoord) want Dylano drinkt ook van het water.

@Michèle zou de niet gelijk op de wc willen want Madelon heeft nooit maar dan ook nooit iets op het potje gedaan. Ging er niet eens opzitten.

Liefs Michelle

@ Michelle, zou kunnen, maar dan toch maar even een brilverkleiner halen.

Groetjes,

Michèle

Als ze net zo eigenwijs is als Madelon werkt dat ook niet

Liefs Michelle

haha nou dat is raar dat ze dat zegt want altijd als rico in water zit gaat hij poepen.
ik had m laatst in het zwembadje gezet, en toen had ik een zwempamper aangegeven alleen had ie daar langs af gepoept.
dr kon 666 liter in dat bad, hebben mn moeder en ik met de emmers gedaan WEET JE HOE ZWAAR!! en hij zit er 2 minuten in met zwempamper en het drenkt er langs af. GADVER hahahha! BOEF!
enfin… toen heb ik een zwempamper aangedaan + zwembroekje, dan blijft het wat beter “op zijn plaats zitten”

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@ Michelle dus die wilde alleen zo op de wc??

Groetjes,

Michèle

@ Michelle & Michele, hier word een bril verkleiner ook geweigerd hoor, potje gat gelukkig wel. Had dus mooi zo’n ding gekocht, gaat er echt niet op zitten. Wil het net als mama en papa doen! Dus nu zetten we d’r op en houden we haar vast, maar dat wil ze sinds 1 week ook niet meer, ben zo bang dat ze er in valt, maar das gelukkig nog niet gebeurt! Gewoon proberen joh! Hardstikke fijn!