In het badje poepen

Yep Michèle ie ging gewoon op de wc, in het begin moest ik der vasthouden en een paar weken later er alleen op zetten en afhalen. krukje als opstap deed ze ook niet. Poe als ik dat zo lees allemaal was het een behoorlijk eigenwijs kind

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Luka poept niet in het zwembad, maar zodra menner het water uit is is het raak! Waarschijnlijk van het chloor of zo, want hij probeert het zwembad leeg te drinken…

In het badje thuis heeft hij nog nooit gepoept, ook dan wacht hij tot hij een schone luier aan heeft. Dan is het vaak binnen een half uur vol!

In het zwembad zelf had ik ALTIJD een zwemluier aan. Ik vond dat wel zo safe. Ik heb nog nooit gehad dat Eva gepoept bleek te hebben. Maar nu in ons eigen plastic zwembadje is het raak. Gisteren toch maar een zwemluier aangedaan, maar die hing binnen 3 tellen helemaal kliedernat naar beneden. Ging ze op ons bankje zitten, sopte heel dat ding leeg. Hij woog daarna ik weet niet wat, net een wateropzuiger! Ik vond het eigenlijk niks, maar ja, poep schrapen is ook niet alles. Ik merk wel dat ze poep vies vindt, maar ze waarschuwt pas als het al te laat is!

Groetjes Rainbow, trotse mama

niet in het badje WEL op het tapijt al twee keer!!!

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Rens poept gelukkig niet in het badje, maar die gaat dan op het gras zitten poepen. Niet echt fris dus. Hij heeft gewoon een zwempamper aan vind ik wel zo makkelijk. Hij drinkt ook altijd van het water dus dat vind ik ook een beetje vies zonder pamper omdat je niet weet of hij er ook in plast. Vaak zitten er trouwens ook buurkindjes bij dus dan vind ik het sowieso frisser.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ja ie, plas drinken (van andere kindjes) lijkt me ook niet zo. Eva schept alleen water in bakjes en gooit het dan over haar hoofd. Maar ik heb hier een heel pak Huggies liggen. Hopelijk kan ze die veel dragen nog, want wij zijn gestopt met babyzwemmen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

zwemluiers absorberen geen plas. Dus als je het daarvoor doet, dan kun je het wel laten. Ik kan het helaas weten, vorig jaar op vakantie waren we aan het strand, Bo had ook een zwemluier aan. Ik had er totaal niet aan gedacht dat ze dus geen plas absorberen. Dus op een gegeven moment, Bo in de maxi cosi en hup weer terug naar de camping, met een omweg langs de winkel. Toen we op de camping terug kwamen, hebben we het geweten. De hele maxi cosi onde de plas van Bo. We konden ter plekke de hele maxi cosi ontleden zodat de bekleding in de was kon. Echt de gehele bekleding was zeikenat!!
Dus onthoudt 1 ding, zwemluiers absorberen geen vocht!! En dat kan ook niet , anders had je net zo goed een gewone luier aan kunnen doen, want die worden zo ontzetten groot dan!! En een zwemluier niet!

liefs woezel