In een peuter bedje slapen

Hallo allemaal,
Op aanrade van mini-boy maak ik deze topic aan,Want ik vraag me af met hoe oud jullie kindjes waren toen ze over gingen naar een groter bedje,En hoe dit ging?
desteny slaapt nu nog in het ledikantje,maar ze is er al 2 keer over heen geklommen en toen gevallen dus Ik wil dr liever toch toch het ledikantje,

desteny heeft al een een peuter bedje op haar kamer staan,
staat er al sinds de verhuizing,
ze wilt steeds eruit.Dat komt wel even de tijd geven ?!..Mischien dat ze er in wilt slapen als haar kamertje verandert is,die gaan we volgende week verven etc… (somige zeggen ik moet dan haar ledikantje van haar kamertje halen) maar wat vinden jullie? ik vindt het zo sneu.
Ik vertel dr wel elke dag dat ze over een tijdje in het grote bed moet en dan wilt ze er meteen eventjes in.dus begrijpen doet ze het wel?
wat zouden jullie doen???

Gewijzigd door - damiendesteny op 10 Feb 2010 10:14:40

Hoi,

Ik heb hier nog geen ervaring mee, maar kan natuurlijk wel met je meedenken.

Nora heeft een ledikant, waar ook 1 kant vanaf kan. Dus dan heb je het risico niet dat ze gaat klimmen en valt. Ik weet niet of dit bij jou bedje ook kan, anders kun je dat als overgangsperiode gebruiken. (wij hebben een ledikant vd ikea)

Anders kun je misschien samen een nieuwe knuffel en dekbedovertrekje kopen met haar, voor als ze in het nieuwe bed wil. Dan maak je het wat aantrekkelijker en kun je steeds vaker gewoon beginnen in het nieuwe bed.

Kan ook zijn dat je even moet doorzetten en inderdaad gewoon het ledikant de kamer uitdoen, er zijn vast wel mama’s die hier ervaring mee hebben. succes!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers