Ik zojuist

Twee hollandse nieuwe naar binnen heb zitten werken en dat ze heerlijk waren

Groetjes,

Michèle

Lekker hè, wij hebben ze vrijdag op

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

lekker!!

ik wacht even tot woensdag dan is er weer markt

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Heerlijk, he!? Ik had afgelopen woensdag al de eer. Collega van me had een tonnetje bij de afslag gehaald en zelf schoongemaakt. Woensdag neemt mn schoonmoeder er een paar mee voor het avondeten, lekker met witbrood! ben benieuwd wat Nora ervan vindt.

Ik vind ze lekkerder dan vorig jaar, net wat minder vet.

liefs

@ liske. Morgan heeft ze nog niet gehad want die lag er al in. Maar wat jij zegt zei ik ok tegen Mervin, ze zijn wat minder vet en dat vond ik ook lekkerder.

Groetjes,

Michèle

Ik zal na woensdag wel verslag uitbrengen over Nora’s reactie. Ze heeft schevenings bloed door haar aderen lopen, dus denk dat pappa wel teleurgesteld zal zijn als ze het niet lust…

Zodra er het woord scheveningen in een zin wordt gezegd reageert ze met: Jeeuh! Dus ik denk dat het wel goed komt met de haring

liefs

als overtuigd vegetarier gruwel ik van dit topic

Nee hoor, ieder zo z’n ding. Haring is het toch he? Wat is daar het geheim van dan?

ps. Sarah wordt niet vegetarisch opgevoed.

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/pcgGp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Boukje&Sarah op 14 Jun 2010 20:13:36

@ Boukje Ja hoor dat mag je enne geheim???

@ Liske ik ben er geboren, scheveningen, maar morgan is geen vis liefhebber.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 14 Jun 2010 20:21:06

Wat er zo lekker aan is? Ik hoor iedereen erover nl.

enne…ik bedoelde het als grapje. Zelf maak ik met alle liefde vlees of vis klaar voor bezoek of later voor Sarah.

Lilypie First Birthday tickers

Michele: Kijk, nog een schollekop!

Nora houdt tot nu toe van alle vis, maar haring is natuurlijk rauw, andere structuur, dus we zullen zien. tis wel gezond. Maar kan me ook goed voorstellen dat ze het niets vindt. Moet eerlijk zeggen dat ik er na twee ook wel genoeg van heb.

Baukje, gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak. Ben je vegetarier uit overtuiging, of houdt je er gewoon niet van?

liefs

Ik hou van alle soorten vis, maar voor zo’n harinkie kom ik mijn bed niet uit! Bleeeh! Mag dat wel als je zwanger bent trouwens? Ik ben wel gek op sushi, maar moet dat helaas nu laten staan. Verder lijk ik ook wel een zeevrouwtje, zalig al die vis. Vooral een palinkje of een broodje makreel! En…hmmmm…kibbeling met ravigottesaus!

Groetjes Rainbow, trotse mama

i heb wel een harinkjes gehapt toen ik zwanger was, nie te veel maar gewoon een keer.

En wat is er lekker aan boukje. Tja hoe moet ik dat uitleggen aan een vegatatier.

Groetjes,

Michèle

@Rainbow: als je niet een AH bakje halt, maar bij een goede japanner gaat eten, mag je gewoon sushi. Versheid is belangrijk, maar die rauwe vis is in principe heel gezond voor jou en je kindje. (hoorde ik toen ik net bevallen was en sushi zooooo had gemist…)

liefs

[img]http://lb2m.lilypie.com/4SIQp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

@Liske, echt? Ik wist dat je geen voorverpakte vis mag, maar vers mag dus wel? Hmmmmm! Heerlijk, die zalmrolletjes! SLURP! Wat een leuke foto van Nora trouwens!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja, ik verzin het niet, het mag echt! Heb het van verschillende mensen gehoord.

Lachen he, we hadden wat onderbroeken voor haar gekocht, alvast voor de zomer, ze was er blij mee!

liefs

[img]http://lb2m.lilypie.com/4SIQp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Jij liever dan ik. Fijn dat het zo in de smaak viel! Ik moet er niet aan denken…

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ik moet zeggeb dat ik het nog nooit gegeten heb, maar het trekt me eerlijk gezegd ook niet zo

Liefs, Anne

Wij hebben er ookal aardig wat achter de kiezen. Vanaf dinsdag zijn ze te verkrijgen en ik heb er gelijk een aantal gekocht. Heerlijk zijn ze!

Je kunt wel een verschil proeven met vorig jaar, maar die waren wel zo verschrikkelijk lekker! Heerlijk op een broodje… Anna vindt ze ook erg lekker en nu Nora nog, haha, op en top Nederlandse kinderen!

Ik lust best aardig wat vissoorten, maar ik gruwel echt van haring. Mij zal je die dingen nooit meer zien eten. bah! Maar fijn dat jij er wel van genoten hebt

Groetjes,
Sandra

@Liske, uit overtuiging. 14 jaar geleden. Toen waren er ook niet veel scharrelboerderijen. Nu ben ik het eigenlijk zo gewend, dat ik het laat.
Al denk ik er wel eens aan om vis te eten, zo goed voor het hart he…
Sarah krijgt zeker wel vlees en vis. Mijn overtuiging hoeft de hare niet te zijn.

Lilypie First Birthday tickers