Ik zojuist

@ Boukje, ik weet van mijn tante dat je dan behoorlijk wat moet compenseren met suplementen als je kinderen geen vlees en vis geeft. Mijn oom is een rasta en de kinderen mochten dus ook geen vlees en vis, geen eieren heeft mijn tante een stokje voor gestoken, maar ze moesten wel veel suplementen hebben.

Groetjes,

Michèle

Ik loop al te kwijlen bij het idee Michèle… Mmmmm wat lekkerrrr!! Vooral met veel uitjes erop…

Ik denk dat ik Donderdag maar even hier de markt op ga voor een heerlijke Hollandse Nieuwe :smiley: Kan ik Chris ook blij mee maken!!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

@Boukje, ik snap dat wel hoor. Ben ook echt tegen de bioindustrie. dan schaam ik me ervoor om mens te zijn. Wij kopen zoveel mogelijk biologisch vlees, maar eerlijk is eerlijk: Als ik kan kiezen tussen 2 kipfiletjes voor 3 euro, of 1 voor 4, dan ga ik toch voor de goedkope, dan scheelt het gewoon TE veel.

Maar ik snap jouw overweging zeker, ik houd alleen ook erg van mn stukkie vlees en vind de vervangers niet zo lekker. Goed dat je dochter later zelf de keuze laat.

Liefs