Ik wil wel hij niet update

soms heb je gewoon een buitenstaander nodig om je ergens op te wijzen als je het zelf even niet ziet
nou ja misschien dacht ik dat ook wel heel eventjes hihi zon 2 seconden haha nee hoor ik moest echt even diep in mezelf kijken van waarom ik er nog eentje wilde en toen kwam ik erachter dat het idd zo was zoals je zei oftewel het lege nestsyndroom nou ja en dat los je niet op door weer zwanger te gaan worden want dan zit ik over 4 jaar weer te smeken… nee het is goed zo ik ga met een positief gevoel een nieuw deel van mijn leven tegemoet met mijn drie kids en mijn mannetje die overigens zojuist wel een beetje TE opgelucht was hahaha.

al met al helemaal toppie dus

groetjes

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 20 Nov 2009 19:51:47

Ha ha ha ik wou dat mijn schoonmoeder jouw idee een keer over zou nemen, alleen helaas die heeft er wel een kleintje bij in de vorm van ons neefje dus ze hoeft weer niet iets voor zichzelf te bedenken helaas en draait haar hele leven weer om iemand anders in plaats van dat ze nou eens aan zichzelf zou denken. Ben dan heel blij dat jij wel inziet dat jij ook belangrijk bent.

Groetjes,

Michèle

misschien moet je haar dit topic even laten lezen haha

Leuk om te lezen dat het verhaal in eens een andere wending krijgt
Het is bijna een sprookje Eind goed al goed
En ze leefde nog lang en gelukkig met elkaar

Heel goed dat je alles zo op een rijtje hebt gezet Voor je zelf en met je man
Zo zie je maar weer Gevoelens zijn soms toch maar lastige en moeilijke dingen
Klasse

Groetjes
Linda

Mama van Bjorn 15-08-08

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

wat een compilmentjes hihi
en weet je wat de grap is toen ik dit topic opende verwachte ik allemaal tips om mijn man over te halen en was een beetje teleurgesteld toen dat niet gebeurde maar achteraf gezien was dat ook niet goed geweest haha
gedachtes en gevoelens kunnen idd zehoorlijk moeilijk zijn vooral als je er dan achter komt dat die gedachtes om een heel andere reden zijn.

dat spreekwoord zocht ik al eind goed al goed maar ik kwam dr niet op haha

groetjes

Was het maar zo makkelijk mamma van 3 jongens, maar helaas mijn schoonmoeder kijkt naar iedereen behalve zichzelf. Ze zou een voorbeeld aan jou kunnen nemen. Maar gelukkig doet ze het niet bij mijn meissie want dat zou ik ook niet geodkeuren.

Groetjes,

Michèle