Ik wil niemand beledigen

Maar dit stukje in de krant deed mij even heel hard lachen. Wat ik zeg ik wil er niemand mee beledigen maar ik denk dat een wel nadenkend mens dit ook niet als belediging ziet:

'Aardbeving veroorzaakt door vrouwen’
TEHERAN - Aardbevingen zijn geen natuurverschijnsel, maar worden veroorzaakt door losbandige moslimvrouwen.

Dat zegt de Iraanse geestelijke Hojatoleslam Kazem Seddighi. Volgens hem lopen Iraanse vrouwen er veel te bloot bij waardoor het hoofd van veel mannen op hol slaat. “Zo zorgen zij voor overspel, waardoor het aantal aardbevingen in Iran toeneemt”, aldus de hoge imam.
Volgens Hojatoleslam Kazem Sedighi is er maar één manier om het aantal aardbevingen in zijn land te laten afnemen: "We moeten onze toevlucht zoeken in ons geloof en moeten ons leven aanpassen aan de islamitische morele codes."
President Mahmoud Ahmadinejad waarschuwde laatst ook al dat de hoofdstad Teheran binnenkort weleens getroffen zou kunnen worden door een grote aardbeving.

Groetjes,

Michèle

whahahaha als ik dit teweeg kon brengen, zou het zo nu en dan aardig rommelen ( maar ja, ik ben dan geen moslim dame ).
Het stomme is dat er genoeg mensen zijn die het gaan geloven ook nog.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

hahaha dat is toch raar… dat je zoiets kunt geloven…

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Toppunt van kortzichtigheid, zullen we maar zeggen! En net wat Asje zegt, er zijn nog zat mensen in die landen die dit geloven ook!

Groetekes, Sje

Dusssssss…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nou, het is dus niet alleen dat ze een aardbeving teweeg brengen, maar ook nog dat dit dan de reden is waarom mannen dan overspel plegen. Of lees ik dat nu verkeer met “zij”. Want als ze echter met “zij” de te ontblote vrouwen bedoelen, zou het inhouden dat te bloot meteen betekend dat je overspel pleegt. Whahahahaha, dan denk ik dat we veel overspel zouden plegen hier in Nederland.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Je moet niet te lang over het bericht nadenken want eigenlijk is het zo denigrerend, kleinerend, minachtend en minderwaardig naar vrouwen toe. Walgelijk gewoon!

Groetekes, Sje

hahahahahahaha, te erg voor woorden dat ze denken dat dit waar is…!!

Wat voor aardbevingen moeten wij dan wel niet hebben hier in Nederland… hier loopt iedereen er redelijk bloot bij… en vooral bij die nudisten-campings! hahahahaha

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Te gek voor woorden

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

En wat denk je van al die parades, met halfnaakte vrouwen
Die plek zou onmiddelijk door een aardbeving getroffen moeten worden
Liefs, Anne

haha…uhuh…logisch (not)

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

hier dan even een reactie van een moslim dame … woehahahahaha ik lag in een deuk toen ik het las nou ben ik ook geen meid die een hoofddoekje draagt of een boerkah hoor maar dit is wel om te lachen… mijn man daarintegen vond het wel logisch omdat er wel wat over in de koran staat maar dan gaat het over donders (onweer)nergens staat beschreven over aardbevingen zover wij weten

o ja by the way voel me niet beledigt of zo hoor sta er zo ongerveer net zo als jullie tegenover maar wilde wel even laten weten dat er 72 verschillende groepen moslims bestaan waarvan er 71 niet de juiste zijn dus veel dingen die er door moslims worden beweerd zijn niet correct of igg verdraaid
dat vind ik altijd wel jammer omdat het dan op 1 groep word gegooid zal 1 voorbeeld geven

het slaan van vrouwen is toegestaan … NOT hartiskke verboden met de islam

was wel even off topic maar ik hoop dat jullie bergijpen wat ik probeer duidelijk te maken.

groetjes

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

@mama van 3 jongens: Goed dat je die aanvulling maakte hoor.
Inderdaad merk ik ook wel dat je een moslim hebt en een moslim.
ik bedoel, daar zit blijkbaar nogal een verschil in.
Sommige passen zich netjes aan, en blijven respect voor andere houden terwijl ze wel in hun geloof blijven geloven waar die voor staat.
Maar andere die verdraaien het hele geloof doen waar ze zelf zin in hebben, creeeren hun eigen regels en wetten, en hebben lak aan het gevoel van een ander. en macht staat bij hun op nr 1.
die mensen kots ik gewoon uit sorry.
Maar verder bij moslims en moslima’s die zich gewoon als mens gedragen daar kan ik het erg goed mee vinden. Ik herinner me trouwens ineens dat ik de bevalling van rico langs de kamer van een moslima heb meegemaakt. we lagen die nacht langs elkaar op de kraam afdeling, en hebben echt veel aan elkaar gehad.
Kwam dr laatst nog tegen, echt leuk om elkaar na zo’n tijd weer te zien.
Rico en haar dochter zijn precies even oud, scheelde een half uur dan! maar goed dat boeit niet.
sorry ook weer heel off topic!

idd er zijn mensen die hun geloof gebruiken om te doen wat ze doen en daar kunnen wij ook niet tegen het lastige is dat wij al die dingen moeten proberen om te ontkrachten omdat degene die dat doen hetzelfdegeloof als wij hebben
maar ik ben blij dat je mijn aanvulling goed opving want ik was een beetje bang dat het verkeerd zou vallen omdat het off topic was

zoals ik altijd zeg kijk naar de mens en niet naar het geloof want ook al hebben wij hetzelfde geloof als bv de buurvrouw we kunnen het totaal anders uitvoeren en hebben zoiezo totaal andere karakters

leuk is dat he ik kwam ook een jaar later de vrouw tegen die bij mij op de kamer lag bij de geboorte van mijn oudste zoon was erg leuk om dat kindje ook even te zien . hij was een prematuurtje dus echt heel klein bij de geboorte en dan om te zien dat hij het redelijk heeft ingehaald was erg leuk.

Ik snap je en tuurlijk begrijp ik je aanvulling.
het is alleen vervelend dat de 71 andere groepen het voor die ene andere groep verziekt, ze maken zelf onderscheid vind ik. en ik vind dat ze het dan over zichzelf afroepen.
Wel ontzettend oneerlijk tegenover die groep die dan wel oke is snapje.

Inderdaad is dat erg leuk!
en apart is dat zoiezo om te zien dat je ze als baby voor het laatst ziet en dan ineens zijn het peuters

@ mamma van drie boys daarom zei ik al ik wil niemand beledigen, Ik weet soms niet hoe iemand het opvat. Enne het zijn niet alleen moslims die hun eigen regels maken hoor zat andere gelovigen doen het ook. Kijk naar de brief van de paus over dat misbruik die zegt dat het erg is maar dat we moeten weten dat Jezus ook geleden heeft. Met andere woorden het is niet netjes maar in de bijbel staat dat lijden goed is. Yeah right moet je een 5 jarige eens vertellen die bij de pastoor moet komen. Maar goed das helemaal off topic geloof ik

En dat niet alle moslims zo zijn weet ik, ik had hele lieve turkse buren. Ik had alleen ongein met hun jongste dochter, die tot diep in de nacht muziek draaide toen ze alleen thuis was maar dat doen niet moslimpubers ook.

Groetjes,

Michèle

o maar ik ben heel niet beledigt zie mijn 1e reactie maar ik grijp zo nu en dan de kans om wat voordelen uit de wereld te helpen

tussen haakjes muziek is verboden voor moslims hahah maar ja wie ben ik als fan van celine om daar iets van te zeggen hahaha

ik had het er vanmiddag nog over met mijn man maar het vervelde is dat de moslims de negativiteit zelf vaak opzoeken door steeds maar weer de publiciteit op te zoeken met hun gepredik dat zie je in het christendom of jodendom veel minder

wij zeggen altijd wij zijn de moderne moslims we houden ons aan de regels die in deze tijd passen je kan je leven niet leiden op de manier die duizende jaren geleden is voorgeschreven iig niet letterlijk.

o ja nog een ding die verboden is is een hondje maar ik krijg deze zomer toch echt een hondje woehahaha zal mijn schoonmoeder leuk vinden NOT jammer dan.

Misschien een rare vraag maar als muziek verboden is wat is dan de oproep tot gebed?? dat is toch gezang?? Of zie ik dat verkeerd??

Wat voor hondje krijg je???

Groetjes,

Michèle

dat heet illahi dat is een zang die wel is toegestaan doordat er geen snaarinstrumenten in gebruikt zijn.
o en ik vind niks een rare vraag hoor je mag alles vragen

een franse bulldog ik wou eerst een chihuahua maar daar zijn mijn kids nog te klein voor en mijn man zou deze niet gaan uitlaten als ik dat eens niet zou kunnen hahah

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 21 Apr 2010 19:08:55

Dus zingen mag wel eigenlijk maar (snaar)muziek niet? Dus drums zou wel mogen??

Oh die zijn leuk. Een vriend van me heeft er twee, geweldige moppies zijn dan.
En ik kan me wat van de gedachte van je man voorstellen over zo’n ander beest. Ja sorry een hond vind ik dat niet. Ze zijn nog kleine dan mijn kleinste kat (een siamees)

Groetjes,

Michèle