Sinds vorig jaar September heb ik een baantje van 4uurtjes in de week… schoonmaken op een advocatenkantoor…Nu denken jullie vast van pffff wat is nou 4uurtjes… maar die 4uurtjes werken kan ik ook wel ergens anders goed voor gebruiken de laatste tijd.
Ik houdt het al bijna niet meer vol door mn zwangerschap om intotaal 4uur lang schoon te maken en daarbij ook mn eigen huis nog te onderhouden.
Nou ben ik vandaag gebeld, of ik Dinsdag op kantoor wil komen omdat er een aantal dingen niet goed schoongemaakt word.
Nou daar kan ik heel goed in komen, want ik heb er eerlijk gezegt ook helemaal geen zin meer in.
Elke keer als ik er geweest ben heb ik harde buiken en moet me er gewoon toe zetten om te gaan.
Hun weten nog niets van mijn zwangerschap af puur omdat ik na hun werktijd werk en ze dus niet zie.
Ik zou heel graag willen stoppen, maar kan dat KLEINE beetje geld ook wel weer gebruiken om mn autootje te onderhouden.
Het liefst zou ik iets thuis doen, maar ja “wat” is dan maar de vraag.
Ik zie er nou al heel erg tegen op om naar kantoor te gaan dinsdag en dan commentaar te krijgen, en uitleggen dat ik zwanger ben.
Aan de ene kant denk ik van nou ik wacht nog even af tot na mn zwangerschaps verlof, maar aan de andere kant trek ik het gewoon niet meer, en moet toch ook aan mezelf denken…maar ja dan kan ik mn auto wel weg doen, en dat wil ik liever ook niet.
Ik weet niet wat ik moet doen, kunnen jullie me tips geven??
Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 15 Jun 2010 16:24:54

Klinkt heel raar… en ik probeer ook echt wel mn best te doen daar… maar ben nu 17 weken zwanger en heb er nog niets over gezegt…