Ik wil even wat kwijt! (UPDATE)

Jaa ik stond ook al raar te kijken dat je moest betalen, ik heb een keer gelezen dat wanneer je echt thuiswerk wilt, dat je hier nooit voor hoeft te betalen…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Oh daar heb ik niet op gelet. Ik denk misschien om je in te schrijven bij de vacaturebank? Ik weet het ook niet, maar google thuiswerk en je komt nog meer sites tegen.

Groetjes,

Michèle

Tja, het zijn natuurlijk advocaten en als jij een contract hebt getekend waarin staat dat je zelf iemand anders moet vinden, zit je daar misschien wel aan vast. Dan is het wel heel fijn dat je vriend het eventueel over wil nemen. For the time being dan in elk geval.

Wel naar dat je zo snel in je zwangerschap al niet meer kunt werken. Harde buiken zo vroeg in zwangerschap is natuurlijk niet goed.

Ik zou persoonlijk wel naar dat gesprek gaan. Anders blijf je er maar tegenaan hikken. Vertel ze dat je zwanger bent en dat je inderdaad meer moeite hebt gekregen met het werk, dus dat het je niet verbaast dat ze met je willen praten. Dan geef je aan dat je eigenlijk liever niet doorwerkt met deze klachten. Dan kun je dan nog zien hoe zij reageren. Misschien vragen ze je ziek te melden. Vaak ontvangen zij dan wel geld voor een vervanger oid. Misschien willen ze dat je weggaat, dat laat jou zonder verplichtingen achter. Als je er erg tegenop ziet, kun je misschien vragen of je vriend meegaat. Maar mijn advies is speel open kaart en ga het niet uitstellen, dan zit je er alleen maar langer mee.

Succes, laat je nog even weten wat je gaat doen?

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Dank je wel Liske, dit helpt mij heel erg…
In mijn contract staat niet dat ik zelf een vervanger moet zoeken, maar de vrouw die ik zelf vervangen heb, moest ook zelf opzoek naar iemand anders…

Mijn vriend kan helaas niet mee hij moet zelf ook werken… Noah neem ik mee, want hij zit dan niet op school dus dat scheeld mij ook weer een beetje… hihihihi

Bedankt voor jullie steun en adviezen, en ik houdt jullie op de hoogte…

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 11 Jun 2010 16:33:58

Als het niet in je contract staat kunnen ze je er niet aan houden. Dat weet ik wel zeker.

Groetjes,

Michèle

Inderdaad Michèle… Pffff wat zie ik er tegenop zeg…Kan er nu gewoon al een hardebuik van krijgen als ik denk aan het gesprek Dinsdag… (gelukkig niet met mn baas zelf, maar met 1 van zijn medewerkers)

Ptobeer een beetje te ontspannen tot die tijd. Want stress is niet goed voor jou en de baby.

Groetjes,

Michèle

Maak je maar niet te druk, heeft helemaal geen zin. Speel gewoon open kaart en als je het even niet meer weet, geef je gewoon je hormonen de schuld!

Eerst lekker van je weekend genieten!

liefs

Ik probeer er ook zo min mogelijk aan te denken!
moet helaas Zondag ochtend weer werken.
Maar we doen ons best, en gaan eerst ff genieten.

Fijn weekend dames!!

Pffff vandaag moet ik naar mn werk toe om 15.00uur…

Zie er als een berg tegenop… Maar gelukkig neem ik mn kleine vent mee…
Mn vriendin wou eigenlijk wel mee, maar dat staat ook zo raar denk ik… Heb ik een gesprek neem ik een vriendin mee haha…

Zondag heb ik alles nog even goed schoongemaakt daar, dus we zullen zien wat ze zeggen.
Chris houdt nog steeds vol dat hij het wel wil overnemen…dus ga het gewoon aankaarten…

Ik houdt jullie op de hoogte…

Succes en sterkte. Je kunt het.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Je kan je vriendin wel meenemen, maar dan om noah bezig te houden, zit jij mischien ook wat rustiger.

Enne laat dat van chris even als laatste troef, als het niet hoeft dan ook niet doen, hij werkt al genoeg.

Oh ja enne succes vanmiddag enne laat je niet koeieneren omdat je maar schoonmaakt he.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 15 Jun 2010 13:05:31

Ik zal me absoluut niet laten koeieneren puur omdat ik schoonmaak.
Ik doe wat ik kan, en als ik het niet kan ga ik niet verder.
Zo ga ik thuis ook te werk, en als het hier een dagje langer ligt, dan ligt het er een dagje langer.

Ik ga hier thuis ook mn lichaam niet forceren, en al helemaal niet op mn werk.

Als ze liever hebben dat ik vertrek dan doe ik dat… en als ze verandering willen zien dan zal ik dat ook doen, maar niet verder dan wat ik kan…

Ik zal Chris zeker als laatste troef gebruiken… maar schuif wel alles af op mn zwangerschap dat is immers ook zo.

Bedankt voor jullie succes wensingen, en ik zal het jullie straks laten weten hoe t gegaan is.

Nou dames… het was even een 10min. gesprekje… Alles is goed verlopen en heb me druk gemaakt om niks… De man waar ik mee gepraat heb, was heel vriendelijk en hij heeft een rooster voor me gemaakt, waar op staat wat ik wekelijks moet doen, en wat maandelijks… dat scheeld in tijd… Ik heb er nu eerlijk gezegt weer ZIN in na dit gesprek… Ook heb ik mn brief van de Verloskundige voorgelegd dat ik zwanger ben, en ik werk tot ongeveer September… Als ik het nu echt niet meer vol houdt dan geef ik dat nu gewoon aan… en daar moeten ze maar begrip voor hebben…

Maar ik probeer vol te houden en rustig te werken…

Bedankt voor jullie lieve reacties…

Oh wat fijn dat het zo meeviel en dat zij ook met jou meedenken. En ja wat niet kan kan niet nee, dat moeten zij ook snappen. En gelukkig weet je waar je aan toe bent nu. En nu weer fluitend aan het werk

Groetjes,

Michèle

En daar heb je je zo zenuwachtig voor gemaakt
Fijn dat het en goed gesprek was. Wat je ook zou kunnen doen als het even wat minder gaat om het samen met je man te doen, ben je nog sneller klaar ook

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Goed dat je gewoon gegaan bent! Fijn dat het zo meeviel!

liefs

als ik t straks echt niet meer vol kan houden,
doordat ik bijv. op een trap moet staan ofzo,
dan kan ik dat nu ook aangeven en terugvallen
op mn zwangerschap!! dan zou toch iemand anders
t van me moeten overnemen!
maar goed, ik doe mn best, en zolang t nog met
een paar klachtjes te doen is, ga ik door.
maar kan ik echt niet meer lichamelijk dan zullen ze
toch echt een vervanger
moeten zoeken!