Ik weet het niet meer

Tja, ik als blijkbaar kontekruiper die niet cool is, zal dan toch maar even komen zeggen dat er altijd weer mensen blijken te zijn die bij een rel ineens weer als haantjes erop moeten duiken.
Voor mij is deze topic wel aardig genoeg geweest zo en hopenlijk kan deze dan ook snel afgelopen zijn zodat de serieuze mensen cq kontekruipers weer lekker verder kunnen in een gezellie kippenstalletje zonder hanen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik was zelf 14 toen bij mij het condoom scheurde, ik was nog niet aan de pil toen, maar wel 3 weken overtijd. Het eerste wat ik deed was het mijn moeder vertellen. Gek genoeg vond ik het kopen van een test enger. Hij was negatief, maar ik heb de waarschuwing van mijn leven gehad. Ik heb het bijna altijd beilig gedaan en de keer dat het niet veilig was (wel pil geen condoom) maakte ik me alleen maar zorgen dat ik niks opgelopen had. Dus ja ik hammer er extra op omdat zeker bij wisselende contacten een kind het minste erge is waar je iemand mee op kan zadelen. Dus nee ik praat niemand na, ik spreek uit ervaring. Oh ja en als je het kindje houden wilt praat dan zeker met je ouders want je vergeeft het jezelf nooit als er door de stress die het met zich meebrengt iets met de kleine gebeurd.

Groetjes,

Michèle

joyce
Nog even een berichtje van mij de coole kontenkruiper volgens jou
Ga lekker naar je forum joh meld je hier af en laat ons lekker met rust
Gelukkig zijn er hier toch nog meiden die er niet zo zwaar aan treken als er iets vrij direct word gezegt
Gelukkig maar
Dus wat mij betreft pak lekker je biezen
En ja nu ben ik respectloos naar jou toe
Ik heb voor iedereen respect en nu ben jij de eerste hier die geen respect krijgt van mij
Doei he joyce

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

@ tweety Als je goed had gelezen wist je waarom ik meelas!
En ja we hadden hetzelfde advies maar het gaat op de manier waarop je hem brengt!!

joyce

Heleen jij bent het grootste konten kruipertje!! want kijk maar naar alle topics die geopend zijn jij zegt altijd het zelfde als sje en ik heb geen respect voor heb je nog nooit je eigen mening horen zeggen dus met jou valt niet eens te praten als je toch maar alles nazegt!!

joyce

Als ik wist hoe ik me af moest melden deed ik…
Ben maar al te blij dat ik van deze kippenclub af ben vond het alleen wel even nodig om mijn MENING te zeggen

doei he heleen!!!

joyce

ttssssssss joyce,

Volgens mij hou je zelf van rellen want je duikt er meteen in!
Meld je lekker af meid, en ga lekker naar je ander forumpje!
Ikkeben is altijd gezellig , en super fijn dat we het met elkaar eens zijn!
Dus geen coole kontenkruipers, en helaas wij kunnen niet digitaal bepalen of iemand zwanger is of niet.

En was dat respect wat jij had hier in je berichtje?
Meld je aub lekker af en ga naar je andere forum maar lees dan ook niet meer mee hier, En reageer ook niet als je denkt dat er wat te rellen valt! Dacht dat je wel volwassen zou zijn!

doei doei joyce

Meiden, willen jullie tijdelijk stoppen met kontkruipen, ik begin heeeeeeeele dikke billen te krijgen!

Groetekes, Sje

nou gytha je duikt erzelf ook behoorlijk op kontenkruiper!

joyce

je hoort het sje geeft aan dat ze dikke billen krijgt dus je mag nu wel ophouden met dat kontenkruipen!

joyce

Nou het was meer cynisch bedoeld hoor van die dikke billen.

Groetekes, Sje

joyce, als je het gevoel hebt dat je je mening niet kwijt kan moet je hier niet komen. Soms moet je accepteren dat mensen het niet eens zijn met elkaar of dat sommige dezelfde mening delen. Met jou zijn er een heel aantal jonge moeders hier die weten wat het is om heel jong zwanger te worden en te blijven (16 tot 22 jaar) Dit zijn stuk voor stuk meiden die voor hetzelfde vuur gestaan hebben. Hoe durf jij dan als je er zelf ook voor gestaan hebt te oordelen dat het kontekruipers zijn. Ik geef alleen aan hoe ik me voelde en hoe ik er over denk. Ik was zelf bijna heel jong tienermoeder (14 en ja ik had de baby willen houden al zag mijn ma het liever anders) en ik heb ook een vriend verloren aan HIV, iets dat je met onveilig vrijen en wisslende partners op kan lopen. Het is vandaag ze dat niet meer nodig in een land als nederland dat dit gebeurd. Maar als het gebeurd aanvaard de verantwoordig. En jij moet accepteren dat niet iedereen hier het met jou eens zal zijn. Als ik de eerste berichtjes van Annelies goed lees was ze verdrietig dat we zo reageerde, maar aan de smiley’s te zien kon ze het ook begrijpen. Lees eerst tussen de regels door voordat je besluit om voor het toch al moeilijke vuur olie te gooien.

Groetjes,

Michèle

Ik vind het welletjes geweest zo en ga eens op zoek naar een slotje of zo !!!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!