Ik weet het niet meer

Hallo allemaal.
Ik ben een meisje van 17. ik heb het gevoel dat ik zwanger ben want ben s’morgens erg misselijk en heb veel hoofdpijn en ben nu al bijna 2 weken over tijd. Ik heb geen vaste vriend en ik ben bang als ik zwanger ben dat ik het dan allemaal alleen moet doen. Ik durf het me ouders nog niet te zeggen dat ik al 2 weken overtijd ben. ik heb het wel al een vriendin verteld en zei wist niet zo goed wat ze erop moest zeggen ze zij alleen als je de test doet wil ik erbij zijn om je te steunen als het wel zo zou zijn. maar ik ben zelf bang heel bang dat het zo zou zijn. ik hoop dat ik van jullie hier in deze forum meer tips en steun kan krijgen.

thankss.

Ik vind het hard hoe jullie er zo over praten! en ik ga niet met vreemde mannen na bed ik had verkering met die jongen 16 maanden en het is pas 3 weken uit ik kon ook niet weten dat het zo zou lopen. En dat jullie denken dat ik ga liegen hier over vind ik al helemaal nergens op slaan ik kan hier teminste geen grapjes over maken
en ja het klopt inderdaad dat ik het me ouders niet durf te zeggen ! want hun moesten die jongen niet en ik ben gewoon ontzettend bang als ik het hun ga vertellen dat ze kwaad worden daarover. Ik heb morgemn afspraak bij de dokter
en Omdat ik even niet meer hierop was. komt doordat ik niet iedere dag op de computter zit maargoed is heel leuk dat jullie zo denken mensen echt prima. !
denk je eens een leuke site gevonden te hebben waar over je ermee kan praten word je steeds dieper de grond in gestampt !

Gewijzigd door - Anne-lies! op 10 Feb 2009 21:01:32

Gewijzigd door - Anne-lies! op 10 Feb 2009 21:08:53

Ik kan maar 1 gouden tip geven: in bed een grote meid dan daarbuiten ook een grote meid!

Hop, test halen en daarna meteen je ouders vertellen. Als je denkt dat je volwassen genoeg bent om een grote-mensen-leven-in-bed te hebben, wees dan ook zo volwassen om de consequenties te aanvaarden.

En een abortus laten doen omdat je zelf erg onvoorzichtig bent geweest is al helemaal not done!

Eigenlijk heb je aan mij dus helemaal niks als het om steun gaat!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 09 Feb 2009 19:44:09

in bed een grote meid er naast ook
test halen en testen,en dan ouders vertellen

net als mij voorganger heb je niks aan mij

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Op voorhand had ik je wel wat tips kunnen geven, maar wellicht is het daar nu te laat voor. Ik denk dus ook "hop een test gaan halen en bij een positieve uitlag meteen aan je ouders vertellen ". Zeker in het belang van het eventuele nieuwe wonder, is het wel zo belangrijk dat je zo snel mogelijk weet of je uberhaupt wel zwanger bent. Dussssemmm morgen meteen maar even naar de drogist of zo ???

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

ik ben het helemaal mee eens, in bed een grote meid daarbuiten ook!

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker

Klinkt afgezacht maar net als de meiden hier boven
In bed een grote meid ernaast ook
ren naar de winkel en een test halen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ja ik ben misschien nog wat harder dan de dames erboven, maar als je nu al niet meer weet wie de pappa is, mag je blij zijn dat je alleen zwanger bent. Mijn vader is nog een echte hippie, maar hij heeft met wel geleerd dat in zijn tijd het geneesbaar was wat je op kon lopen. Als je zo makkelijk hier over denkt moet je dat voor jezelf weten maar wees wel zo slim en verantwoord dat je dubbele bescherming gebruikt. Niet alleen voor jezelf maar zeker voor andere. Zwanger is nog het minste waar je een ander mee op kan zadelen om het maar even oneerbiedig te zeggen.

Als je zwanger bent zul je voor jezelf moeten uitmaken wat je wilt, net als mijn voorgangsters ben ik geen voorstander van zo abortus. Ik ben er ook niet op tegen, maar dan onder andere omstandigheden. Ik zeg als je kan wippen kun je ook schommelen. Je bent oud (ik hoop ook volwassen) genoeg om er voor te zorgenn. Ik hoop dat je dat ook kan en wil. En wat je ook doet vertel het inderdaad je ouders.
Ik wens je wel veel sterkte.

Groetjes,

Michèle

Leuk, weer zo’n tiener die en digitale test wil hebben!! Hoeveel hebben we er nog Sje? Het was de laatste tijd al zo rustig dat ik ze begon te missen…

Voor Annelies, echt een test kopen en als die positief is, wel aan je ouders vertellen. Je hebt zelf de keuze gemaakt om met iemand (meerdere misschien) naar bed te gaan, dan moet je ook op de blaren zitten! Heb je dan niet opgelet tijdens de biologieles? Ik kreeg al in mijn tijd voorlichting, dat zal dan nu wel niet anders zijn! In een woord STOM!

Dus, hup naar de drogist en een test doen!

oooooooo stom stom he!
Je voelt je wel volwassen om met mannen naar bed te gaan waar je geen relatie mee hebt. Maar het aan je ouders vertellen dat je misschien wel zwanger bent ben je niet volwassen voor.
Beetje raar vindt je niet! Had je eerder na moeten denken meid.
Zoals al vaker geschreven werd in bed grote meid dat daar buiten ook en moet je ook je verantwoordelijkheid nemen!
Dus testen en naar je ouders!!!
En laat zien dat je 17 bent!

groetjes Gytha

Ps ( het is nog geen vakantie, maar de carnavalsvakantie komt weer dicht in de buurt)

@Michèle, “Als je kunt wippen, kun je ook schommelen”. Geweldig! Die ga ik onthouden!

@Judith, nog zat digitale tests op voorraad want net wat Gytha zegt: de carnavalsvakantie komt eraan!

Groetekes, Sje

quote:
@Michèle, "Als je kunt wippen, kun je ook schommelen". Geweldig! Die ga ik onthouden!

@Judith, nog zat digitale tests op voorraad want net wat Gytha zegt: de carnavalsvakantie komt eraan!

Groetekes, Sje

Ja die uitspraak vond ik ook al super, ik had hem opgeslagen op mijn bovendste harde schijf.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

quote:

Dus we kunnen onze hart weer op zometeen! Heb er nu al zin in… .

Als je er echt bij stil staat, dan zijn er toch echt wel hele domme mensen op de wereld! Ligt het nou aan hun of zijn wij nou zo slim?

sje, bestel dus maar testen bij! zeker met carnaval zullen die van pas komen

Judith, soms denk ik wel eens worden wij nu zo ouderwets, is dit van deze tijd?
hahah gelukkig ben ik zo nooit geweest dan maar ouderwets!

groetjes Gytha

Judith, ik denk dat wij zo slim zijn.

Gytha, goed plan, ik bestel een paar pallets met tests bij, want inderdaad, juist met carnaval kunnen de aantallen niet-goed-opgelet-zwangerschappen en ik-verveel-me-in-de-vakantie-zwangerschappen aardig oplopen.

Groetekes, Sje

nou dan gaan we maar weer hard aan de slag om alles op orde te hebben

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker

sje kunnen we ook voorbehoedsmiddel verkopen! heb geen zin om op deze manier digie tante te worden! kun je die gelijk erbij bestellen!

groetjes gytha

Ik bestel ook meteen wat digitale condooms!

Groetekes, Sje

Ik wou net zeggen kunnen we niet beter rubbere robbies gaan verspreiden… dan weet je ook zeker dat ze met helemaal niks thuis komen.

Enne dames ben blij dat jullie zo blij met mij zijn

Groetjes,

Michèle

Tuurlijk zijn we blij met jou! Zeikblij zijn we met jou!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 10 Feb 2009 17:14:41

Groetjes,

Michèle