Hallo allemaal.
Ik ben een meisje van 17. ik heb het gevoel dat ik zwanger ben want ben s’morgens erg misselijk en heb veel hoofdpijn en ben nu al bijna 2 weken over tijd. Ik heb geen vaste vriend en ik ben bang als ik zwanger ben dat ik het dan allemaal alleen moet doen. Ik durf het me ouders nog niet te zeggen dat ik al 2 weken overtijd ben. ik heb het wel al een vriendin verteld en zei wist niet zo goed wat ze erop moest zeggen ze zij alleen als je de test doet wil ik erbij zijn om je te steunen als het wel zo zou zijn. maar ik ben zelf bang heel bang dat het zo zou zijn. ik hoop dat ik van jullie hier in deze forum meer tips en steun kan krijgen.
thankss.
Ik vind het hard hoe jullie er zo over praten! en ik ga niet met vreemde mannen na bed ik had verkering met die jongen 16 maanden en het is pas 3 weken uit ik kon ook niet weten dat het zo zou lopen. En dat jullie denken dat ik ga liegen hier over vind ik al helemaal nergens op slaan ik kan hier teminste geen grapjes over maken
en ja het klopt inderdaad dat ik het me ouders niet durf te zeggen ! want hun moesten die jongen niet en ik ben gewoon ontzettend bang als ik het hun ga vertellen dat ze kwaad worden daarover. Ik heb morgemn afspraak bij de dokter
en Omdat ik even niet meer hierop was. komt doordat ik niet iedere dag op de computter zit maargoed is heel leuk dat jullie zo denken mensen echt prima. !
denk je eens een leuke site gevonden te hebben waar over je ermee kan praten word je steeds dieper de grond in gestampt !
Gewijzigd door - Anne-lies! op 10 Feb 2009 21:01:32
Gewijzigd door - Anne-lies! op 10 Feb 2009 21:08:53