Ik weet het niet meer.. Wel of niet zwanger?

Hallo allemaal,

Ik weet het niet meer… Ik heb in de maand juni seks gehad, maar was gewoon ongesteld geworden… Maar deze maand, ben ik al een week overtijd maar heb geen seks gehad…
Bovendien heb ik inmiddels al 4 testen gedaan, 3x negatief, maar vanmorgen positief… terwijl het vanmiddag omdat ik het echt niet weet weer een deed en die was weer negatief…
En dat geld ook voor mijn beste vriendin, waarmee ik nu voor nog een week in een vakantiehuis zit. Zij is nu een aantal dagen overtijd ( 3 dagen ) en zij heeft gisteren een heel licht plusje gehad, maar vandaag weer negatief…
Ik ben normaal gesproken altijd een week voor haar ongesteld, maar ben dus nu al dik een week overtijd…
Vind het allemaal maar raar… waar moet ik nu vanuit gaan?
Ook omdat ik dus de vorige maand wel gewoon ongesteld was…

Nathanael is van 10-06-09

Hmm apart! Vervelend he, die onzekerheid!
Was het de bedoeling dat je zwanger zou worden…? (als ik dat mag vragen )

Kan helaas niet helpen… maar zou gewoon morgenochtend nog een test doen! Kan best zijn dat je HCG gehalte nog erg laag is, en dat t dus met ochtendurine wel positief uitslaat, en 'smiddags niet…

Zou wel bijzonder zijn als jullie precies tegelijk zwanger zijn!

Mag ik vragen of je aan de pil bent of recentelijk bent gestopt met de pil? Want als je pas gestopt bent kan het daardoor komen. Zou inderdaad wel heel erg bijzonder zijn als jullie tegelijk zwanger zouden zijn,
Maar als je vorige maand echt normaal ongesteld bent geweest dus niet korter en minder dan normaal, dan denk ik niet dat je zwanger bent. Want daar moet je toch echt eerst sex voor hebben gehad Hihi

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Dankje voor je reactie…
Nee het was niet de bedoeling, al zou ik het sws als het zo zou zijn niet weg laat halen… Bovendien zou ik het persoonlijk ook niet heel erg vinden, want zou best nog een broertje of zusje voor Nathanael willen…

Maar inderdaad, doe morgenochtend gewoon nog een test want het is best appart…
En die vriendin van mij doet morgenochtend ook nog een test…
Het zou inderdaad wel leuk zijn als we dan samen zwanger zijn, maar het is maar even afwachten…
Ben wel gewoon elke keer wat misselijk enzo en zij ook, maar het is niet te vergelijken als dat toen bij Nathanael want toen had ik nergens last van…

Ppff irritant hoor, die onzekerheid…

Nee ben niet aan de pil oid…
dus daaraan ligt het niet…

Maar is je vorige menstruatie dan minder geweest dan normaal? Lichter en korter?

En je zegt dat je niet aan de pil bent maar het was ook niet de bedoeling zwanger te worden. Wat voor voorbehoedsmiddel hebben jullie dan gebruikt? Of hebben jullie het onveilig gedaan?

Gewijzigd door - goudvisje20 op 26 Jul 2011 14:00:01

Normaal gesproken is mijn menstuatie altijd precies 7 dagen, maar nu was het na 4 dagen al klaar… dat vond ik al vreemd…
We hebben het ( stom genoeg ) wel onveilig gedaan…
achteraf gezien heel dom natuurlijk!!
Nou ja dan alsnog, mijn kinderwens blijft, ik wil heel graag wel een 2e erbij, dus mocht het zo zijn dan heb ik geen spijt van…
maar ik heb een hekel aan die onzekerheid…

Hmmmmmmmmmm spannend dus! Als je menstruatie vorige maand al korter was zou ik inderdaad denken dat dat geen menstruatie was, maar een andere bloeding… En dat je morgenochtend dus een positieve test in handen hebt!
Maar aan de andere kant… zou je dan nu al ruim 8 weken zwanger zijn, en zou je 'smiddags toch ook een duidelijk positieve test mogen verwachten

Ben je wel altijd heel regelmatig ongesteld?

Ja dat is wel een beetje een vreemd verhaal inderdaad dat je dan al 8 week zwanger zou zijn en niet positief kan testen
Weet je ook nog wanneer je ongeveer sex hebt gehad? In het midden van je cyclus of aan het begin of eind?
Kan je je misschien herinneren of je je eisprong had op dat moment? Veel slijmverlies? Of pijn in je buik?

Ik ben altijd rond dezelfde data ongesteld, vaak rond de 17e 18e…
En dus was ik het 17 juni ook, en heb een paar dagen daarvoor seks gehad, de 12e…
Maar inderdaad ik blijf het ook appart vinden, want bij Nath was ik 2 week overtijd en 's middags toen een zw.test gedaan en was positief…
Dus ik snap het ook niet…
Maar vanmorgen was de test ( clear Blue ) ook positief, maar ik doe morgenochtend nog een, is het weer zo moet ik er denk ik maar vanuit gaan dan denk ik…
Anders zou ik het ook niet meer weten…
Ik heb wel last van misselijkheid, en kramp in de buik… Slijmverlies eigenlijk hetzelfde als anders, niet veel maar ook niet heel weinig…
Afwachten maar denk ik…

Heb je al een test in huis voor morgenochtend?
Anders even die van de kruidvat halen! De goedkoopste, 2 voor 5 euro zijn heel gevoelig en geven sneller positief resultaat dan de meeste duurdere merken.

Toen ik zwanger was van mijn dochtertje had ik met die testen al positief… en bij de HA was nog negatief…
Overigens was dat ook pas bij 2 weken overtijd. Maar bij mij kwam het blijkbaar omdat ik een late eisprong had gehad… Dochter bleek ook 2 weken minder ver te zijn dan we dachten

Ik heb voor morgen al een test liggen, mocht dit negatief zijn, wacht ik eerst nog een week af, mocht ik dan nog geen menstruatie hebben haal ik dan weer nieuwe en dan inderdaad van de kruitvat. Ik heb nu overigens ook maar een huismerk gekocht hoor, bij Jakob Kamst ( soort DA )
Dus we zullen zien…

Mocht ie nou weer negatief zijn, even afspraak met je huisarts maken. (hmmm en als ie positief is ook waarschijnlijk, hahaha ) Misschien wil ie een bloedtest doen? Dan weet je t snel genoeg.

Ik zou iig niet nog een week kunnen wachten, hahaha!

Hahaha nee ik eigenlijk ook niet hoor… ppff die onzekerheid ook… Wat moet je ermee??
Nou ja ik houd jullie iedergeval wel op de hoogte…

O wat een onzekerheid! Spannend hoor…
Als je nu wel een keer positief hebt getest dan zou ik toch denken dat het wel zo is… zo’n test reageert alleen maar positief op bepaalde stofjes in je urine.
Succes of sterkte morgen, maar net hoe je het bekijkt
Ik hou je topic in de gaten…

Groetjes Carolien.

Gewijzigd door - Mama van Jasper op 26 Jul 2011 22:39:54

Was de test van vanmorgen licht positief of overduidelijk?
Anders zou ik als ik jou was gewoon de digitale zwangerschapstest van clear blue vandaag nog halen en daarmee testen.
Daar komt heel duidelijk in het schermpje te staan zwanger of niet zwanger en dan als je wel zwanger bent het aantal weken erbij dat je al zwanger bent.
Dat zou mij toch het handigst lijken in jouw geval
En anders inderdaad even de ha bellen, want dit is wel vreemd hoor.
Veel succes en sterkte met wachten

Vanmorgen meteen de test gedaan, weer negatief…
Dus toch maar de ha gebeld en kan vanmiddag al terecht voor bloedonderzoek omdat de clearblue test van gisterochtend toch echt overduidelijk een + is…
En dan weet ik het vandaag of morgen nog of ik nou wel of niet zwanger ben…

Die vriendin van mij had vanmorgen ook heel licht een streepje dat ze zwanger is, en heeft ook omdat het nu ook de zoveelste is de ha gebeld en zij kan morgen terecht en moet voor half 10 ochtend urine inleveren…

Ppff wat een onzekerheid allemaal zeg…

Spannend!!
Ik testte trouwens pas een maand later positief (in de ochtend) en ik had zo’n ‘vroege’ test.

[img]http://lb1f.lilypie.com/TikiPic.php/ttw42uv.jpg" width=“77” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb1f.lilypie.com/ttw4p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Jaa maar het rare is idd wel dat als ik wel zwanger ben dan zou ik idd nu rond de 8 weken zitten en dan zou het toch gewoon bij elke test of het nou in de ochtend of middag of avond is positief moeten zijn… of de testen kloppen gewoon niet… Bij Nath was ik net 2 week overtijd en het kwam meteen positief uit met die test…
Nou ja afwachten maar straks bij het bloedonderzoek…

Tjonge, je houdt het wel spannend!!!

Dat de ene test wel positief aangeeft, en de andere negatief kan natuurlijk komen omdat de een gevoeliger is als de andere…
Maar vind t wel heel raar als die van gisterochtend zo overduidelijk positief was… dan kan het toch eigenlijk niet missen??? Die dingen geven als het goed is toch écht alleen een streepje of plusje als er HCG in je urine zit. En dat is alleen als je zwanger bent.
Hoewel ik ook wel eens een positieve test heb gehad (wel vaag hoor, niet overduidelijk) en niet zwanger was. Maar misschien dat er nog wat hormonen van de pil in mijn lichaam zaten ofzo? Maar als jij niet aan de pil bent zal dat het ook niet zijn

Wat vind de papa ervan? Of weet ie het nog niet?