Ik weet het niet meer.. Wel of niet zwanger?

Heb vanmiddag bloed laten prikken, en krijg je uitslag morgenochtend.
De papa weet het nog niet, wilt het pas vertellen als het echt ook duidelijk is of ik het ben of niet…
Bovendien zit ik wel in een dubio, want ik wil heel graag dat hij er wel een rol in speelt, maar hij heeft om onduidelijke redenen voor mij, wel 2 jr voorwaardelijk, en als hij dus ook maar 1 ding verkeerd doet draait hij de bak in, en dat wil ik de kleine als ik wel zwanger blijk te zijn niet aan doen…
Maar ik wil ook hem niet voor het lijntje houden en hem de zwangerschap achterhouden want hij heeft wel recht om het te weten als ik het ben.
Dus dan zou ik wel duidelijke regels met hem opstellen ofzo…
Ach ik weet het ook niet, moet het morgen maar afwachten…
Maar ik merk eigenlijk aan alles wel dat het haast wel zo moet zijn…
Ben misselijk, druk in de onderbuik, grotere borsten… Maar ja we moeten het maar zien…

Nathanael is van 10-06-09

Oei… das nog een lastige situatie ook dus Sterkte!

Oei meid, dat maakt je situatie idd wel extra gecompliceerd…
Voor jou hoop ik in elk geval dat je morgen duidelijkheid krijgt!
Wel bizar hoor dat jij en je vriendin met precies dezelfde onduidelijkheid zitten, ben benieuwd voor jullie beide!

Succes met wat je ook hoop dat uiteindelijk de uitslag is!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ik heb zonet een fixe bloeding gehad… ik weet nu niet of dit evt miskraam kan zijn of wat… morgen alsnog de uitslag maar afwachten en dan verder zien…

Uitslag bekend: Niet zwanger.

Aan de ene kant gelukkig, aan de andere kant ook wel weer jammer… Had er graag een kleine bij gehad… maar ja, gezien de situatie misschien toch beter dat het niet zo is,

Wat betreft de vriendin van mij heeft vanmorgen urine ingeleverd en moet vanmiddag 2uur bellen met de ha en dan krijgt zij de uitslag.

Jeetje wat een verhaal meid! In jouw situatie is het zeker weten beter dat het niet zo is, maar dan nog kan ik me de teleurstelling wel heel goed voorstellen hoor. Helemaal als je er al een beetje op rekent dat het wel zo is, dan is de teleurstelling alleen maar groter.
Geniet lekker van je mannetje die je al hebt en hopelijk komt er ooit voor jou in de toekomst nog een kans. Heel veel sterkte!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Thanks, helemaal waar hoor…
Ben er achteraf gezien ook wel blij mee dat het niet zo is…
En wat er gezegd word, er komen nog kansen genoeg er is nog tijd zat!
Eerst maar effe een leuke kerel aan de haak slaan!

Thanks voor al de reacties…
Nu nog wachten op de uitslag van onze beste vriendin

Dubbel gevoel he… Verstandelijk gezien weet je dat t beter is zo, maar kan me heel goed voorstellen dat je stiekem toch wel een beetje teleurgesteld was!

Ik zou ook zooo graag nog een keertje zwanger zijn, nog een broertje of zusje voor mn kindjes… Maar ook in onze situatie is het beter van niet, en moet ik accepteren dat ons gezinnetje zo écht compleet is. Toen ik een tijdje geleden toch dacht dat ik zwanger was was ik er ontzettend blij mee hoewel ik wist dat het moeilijk zou gaan worden. Was toch wel verdrietig toen ook bij mij bleek dat t niet zo was…
Maar verstandelijk weet ik ook dat t beter is zo.

Hoe dan ook, toch iets dat je even zult moeten verwerken, en wie weet komt t voor jou over een tijdje nog!

Weet je al iets van je vriendin?

Pfff je hebt in elk geval duidelijkheid!
In deze situatie idd misschien maar beter van niet, maar kan me zeker ook je dubbele gevoel wel voorstellen. Hoop dat je gauw die leuke vent aan de haak slaat!

Digi-knuff
Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Nee vriendin K is ook niet zwanger… Maar de ha zei dat als ze over 2 week nog niet ongesteld is opnieuw contact moet opnemen, maar ja dan kan ze dan net zo goed thuis ook nog ff testen over 2 weken en dan maar afwachten… Maar tot nu toe was het net iets te vroeg op het HCG in haar urine te zien…
Dus voor haar nog even afwachten…

Het is inderdaad wel even slikken, ergens hoop je het maar aan de andere kant idd met de situatie toch ook weer niet…
Ach het komt ook wel hoor Heb lieve vrienden die er voor me zijn en een lief stoer mannetje die me elke dag wel 100 knuffels en kusjes geeft.
Dat is toch voor nu wel even genoeg lijkt me zo

Zoals anderen ook al aangeven is het gezien je situatie idd wel fijn dat je niet zwanger bent. Niet rot bedoeld, want ik gun je een zwangerschap en kan me heel goed voorstellen dat je stiekem wel teleurgesteld bent. Ik hoop dan ook zeker nog voor een broertje of zusje voor N. Maar dan idd als je weer een stabiele relatie hebt etc.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Dankje Sandra, komt helemaal goed