Ik weer tante wordt

Jeetje, nog niets? Blijft wel spannend zo…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Jeetje spannend hoor!

En vandaag is het veel te mooi weer om te moeten bevallen

Wij zijn gisterenavond bij de buren geweest. Wat ontzettend klein als je dat dan weer ziet, echt zo leuk. Ze had ook een supersnelle bevalling. Om 6 uur begonnen de weeen en om 9 uur was hun zoontje al geboren.

Hoop echt dat het niet al te lang meer duurt mini-boy.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

@Sandra: wat een snelle bevalling, drie uurtjes! Had ze dan een weeënstorm ofzo?

@mini-boy: en??? Al tante?

Groetjes!

Om 6 uur begonnen haar weeen. Maar het 1e uur kwamen ze nog heel onregelmatig en nog prima vol te houden. Om kwart voor 7 kwam de verloskundige en toen bleek dat ze in die 3 kwartier toch al 3 cm ontsluiting had. De verloskundige heeft haar vliezen gebroken en is niet meer weggegaan. De weeen kwamen steeds sneller, maar het was volgens haar niet heel heftig. Al heen snel zat ze op 10 cm en kon ze gaan persen. Het enige nadeel was wel dat ze last had van naweeen. Dat had ze bij haar 1e niet en ze had ook altijd zoiets van naweeen kunnen toch niet erg zijn. Maar dat waren ze dus wel, nog wel heftiger als toen ze aan het bevallen was.

Groetjes,
Sandra

Klinkt wel goed, zo’n bevalling. Maar je ontkomt er dus gewoon niet aan, dan krijg je dus weer van die heftige naweeën. Nou ja, al met al zal ze er vast wel met een goed gevoel op terugkijken, of niet?

Groetjes!

Ja, ze kijkt er zeker met een heel goed gevoel op terug. Ze vond het een supersnelle en makkelijke bevalling.

Groetjes,
Sandra

Jurian was er ook in 3 uurtjes … maar mensen wat een weenstorm. Er zat nog geen halve minuut tussen elke wee. Nee als ik mocht kiezen dan misschien toch een bevalling van wat meer uurtjes …

Hier nog alles in rust… wordt ook op 25 mei nog geen tante… … heb er gewoon pijn in mijn buik van … zoooooooo spannend!!

ik gok op een jongen… zelf zegt ze een meisje… wie zal het winnen hahahahaha

Een niet te snelle en een niet te langzame bevalling, dat zou perfect zijn. Jammer dat je niet van tevoren een bestelling kunt plaatsen, haha.

Oeh, kan je buikpijn goed begrijpen! Spannend!

Groetjes!

Haha zou toch een stuk makkelijker zijn als je zelf kon bepalen hoe een bevalling loopt…maar helaas.

Je zus maakt het wel spannend mini-boy, het kan nu toch echt ieder moment gebeuren.

Groetjes,
Sandra

ze is hier net nog wezen eten… zit nog geen bevalling aan te komen… maar je weet nooit !! blijft wel spannend ja…

Dat zegt niks dat ze net nog bij je zat te eten. Ik zat met de 2e zwangerschap met om de 10-15 minuten weeën bij mijn ouders te eten 's avonds. Ze hebben helemaal niks gemerkt! Die nacht om 1 uur is onze jongste geboren. Hebben wij opa en oma even lekker voor de gek gehouden zeg!

Groetekes, Sje

hihi … gedachten alleen al!

Jeetje Sje, lijkt me echt moeilijk om dan te doen alsof er niks aan de hand is.

Groetjes,
Sandra

Het was vrij goed te doen, maar probeer maar eens elke keer als er een wee opkomt om zo onopvallend mogelijk op je horloge of op de klok te kijken. Achteraf zei mijn moeder dat ze dat inderdaad wel opvallend had gevonden dat ik zo regelmatig keek hoe laat het was. Haha!

Groetekes, Sje

Oh ja dat moet je dan idd ook zo onopvallend mogelijk bijhouden.

Nou vind het toch knap dat je je mond kon houden.

Groetjes,
Sandra

En zo waren mijn ouders extra verrast toen we 's nachts belden dat ze een tweede kleindochter hadden. Ze dachten eerst dat ze de oudste op moesten komen halen omdat de bevalling begonnen was maar in werkelijkheid had die nieuwe kleine mop zelfs haar eerste borstvoeding al gehad. Haha!

Groetekes, Sje

Ja, dat is dan idd wel weer een hele leuke verrassing. Want ze hadden je natuurlijk nog gezien, dus zoiets van het kan nog niet geboren zijn.

Als je wel wat had gezegd hadden ze waarschijnlijk alleen maar in de zenuwen gezeten totdat het geboren was

Groetjes,
Sandra

Ja precies, ze kunnen het beter niet weten. Ik hoopte ook eigenlijk al dat het niet nodig zou zijn dat ze de oudste op zouden moeten halen i.v.m. de bevalling. Dus dit was eigenlijk perfect zo! En de oudste heeft overal doorheen geslapen, die haalden we 's ochtends uit bed en toen konden we vertellen dat ze een zusje had! Echt ideaal zoals het gegaan is.

Groetekes, Sje

@mini-boy: en en en??? Ben je al tante?

Groetjes!

… nog steeds rustig…

Gister ben ik haar nog even wezen helpen met ramen zemen etc. Verder gaat het goed met haar … maar mag de kleine wel komen. Bij al mijn zussen (en ikzelf ook) liepen we overtijd. Minimaal een week… dat is vandaag!! Wie weet …

Psst … enne mijn vriendin (1e kindje!!) loopt ook overtijd … dus wie eerst?!! … mijn spanningen/zenuwen werken voldoende…