Ik weer tante wordt

Ja leuk he… vooral omdat je het zelf heb meegemaakt, waardoor je nog meer kan meeleven…

Laat het maar horen wat het bij buurvrouw is geworden… altijd spannend/leuk!

Ja, als je het zelf hebt meegemaakt is het idd toch anders. Bij haar 1e leefde ik ook heel erg mee, maar nu je weet wat het is maak je het toch anders mee. Afgelopen zondag was ze uitgerekend, maar ze loopt nog steeds met een dikke buik. Ze is het nu wel heel erg zat, ondanks dat ze zich op de gebruikelijke kwaaltjes na prima voelt. Ze zei al je leeft toch naar een bepaalde datum toe en als je dan daarover heen gaat zonder dat er iets gebeurd is dat toch raar. Iedere dag kan het nu gebeuren.

Ben echt zo benieuwd. Ze gaat thuis bevallen, maar als ze midden in de nacht toch naar het ziekenhuis moet dan krijgen wij de babyfoon. Laten we dus maar hopen dat ze gewoon thuis kan blijven Al vind ik het ook niet erg hoor om de babyfoon te hebben.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

En San de buren al een kleintje?

Het lijkt wel of ik zelf moet bevallen zo zenuw ik ben… slaap met telefoon onder mijn kussen bang dat ik hem niet hoor ( hahaha … ) echt spannend!!

Nog (officieel) 5 nachtjes…

Kan dus ieder moment gebeuren. Spannend!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Spannend mini-boy dat ze nog maar 5 dagen hoeft.

Nee, de buurvrouw is nog steeds niet bevallen. Inmiddels zijn we al 8 dagen na de uitgerekende datum. Ik vind het ook zo spannend, kijk iedere keer uit het raam of er al een auto van het geboortecentrum staat. Ze gaat namelijk net als bij de 1e thuisbevallen. Als dat lukt natuurlijk.

Groetjes,
Sandra

En mini-boy hoe gaat het met je zus?

Onze buurvrouw is gisterenavond (11 dagen te laat) thuis bevallen van hun zoontje Alex.

Groetjes,
Sandra

Oef, 11 dagen te laat. Dan was ze er vast ook wel flauw van. Alles goed met de buurtjes en de kleine?

Groetjes!

Ja, ze was het idd helemaal zat. Gelukkig voelde ze zich verder nog prima, maar ja op een gegeven moment ben je er wel klaar mee en wil je de kleine gewoon in je handen houden.

Ik weet nog niet veel, alleen een sms dat de kleine gisterenavond om 9 uur geboren is. De rest zouden we later nog horen. En we gaan natuurlijk snel langs om de kleine te bewonderen. Ik weet dat ze gisterenochtend voor controle moest, dus misschien hebben ze de bevalling een beetje op gang geholpen. Dat moet ik allemaal nog horen.

Ik zag gisterenavond de verloskundige om 7 uur komen. Wel een gek idee hoor dat je weet je buurvrouw ligt te bevallen. Zeker nu je zelf weet wat het is, beleef je het toch anders.

Groetjes,
Sandra

Raar! Dat je inderdaad weet dat in het huis naast je iemand aan het bevallen is…je begrijpt nu echt wat dat betekent en het lijkt me heel bizar om te weten dat het op dat moment echt bezig is. Heb je een beetje meegepuft?

Jij hebt dus snel weer zo’n klein hummeltje in je armen, wat leuk. Wat lijkt het alweer een tijd geleden dat onze kleintjes zo klein waren hè? Terwijl dat eigenlijk helemaal nog niet zo lang geleden is natuurlijk.

Groetjes!

Omdat je nu zelf weet wat bevallen is, is het inderdaad een heel raar idee dat er iemand een huis naast je aan het bevallen is. Je weet ook hoe ze zich zullen gaan voelen als de kleine er is enzo. Vanmorgen zag ik de kraamhulp aankomen en dan denk je automatisch ook weer terug aan je eigen kraamweek. Waar ik met veel plezier aan terugdenk, want wij hadden ook een superleuke kraamhulp.

Het blijft cliche maar het gaat echt heel hard. Het lijkt alweer zoooo ontzettend lang geleden dat Tim geboren is, maar het is nog maar bijna 11 maanden geleden. Ik was 2 weken geleden bij iemand op kraamvisite en toen ik die kleine zag kon ik me al niet eens meer voorstellen dat Tim zo klein is geweest. Je bent nu alweer zo aan een grotere baby (zelfs alweer bijna baby af) gewent, dat je het je nog maar moeilijk voor kunt stellen. We gaan aankomende week bij de buren langs, dus ben benieuwd.

Groetjes,
Sandra

Wij hadden gelukkig ook een geweldige kraamhulp, ik kon niet wachten tot ze 's ochtends de oprit weer op kwam rijden. Ik kus de grond onder d’r voeten, haha. Een superrelaxte en begripvolle vrouw die zich op de achtergrond hield, maar er toch altijd was. Echt een topper.

Ik had vanmiddag Erik in m’n armen (alsof 'ie nog een kleine baby was) en toen dacht ik ook: jeetje, zo heb ik regelmatig 's nachts met hem beneden gezeten als 'ie niet wilde slapen en toen paste 'ie echt in het holletje van m’n armen. Nu dus echt niet meer, haha. Je zou bijna denken dat ik verlang naar nóg een baby…

Groetjes!

oh wat leuk joh! een vriendje voor Tim…

Bij zuslief alles nog rustig…

Dus je zus houdt het spannend. Zou ze het voor elkaar krijgen om op de uitgerekende datum te bevallen? We wachten in spanning mee af!

Haha, Tim en Jurian krijgen ook vast nog wel genoeg andere vriendjes. “Echte” vriendjes bovendien, toch een stuk leuker dan online-vriendjes…

Groetjes!

Wij hadden idd ook precies zo’n kraamhulp als jullie Mriek. Ik weet nog goed dat ik de bel hoorde en dacht “dat moet de kraamhulp zijn” En echt het gevoel had van ik ben benieuwd wat voor iemand er voor de deur staat. Maar ze was echt super. Heel belangrijk, want je hoort soms ook de meest slechte verhalen over een kraamhulp.

Haha Mriek en nog een baby…ik zou het nooit meer denken

Echt spannend mini-boy. Ik hoop dat ze jullie niet al te lang meer in spanning houd en er niet te lang mee in haar buik blijft lopen Ik moet er zelf niet aan denken om 11 dagen overtijd te lopen. Tim was gelukkig 3 dagen te vroeg geboren

Sterke met de spanning deze laatste dagen!

Groetjes,
Sandra

Ja, ik hoor genoeg drama-verhalen inderdaad over kraamhulpen. Dus ik was heel blij met de onze.

Nee, moet er ook niet aan denken; 11 dagen overtijd. Erik is 10 dagen te vroeg geboren en dat vond ik helemaal prima. Ik verloor zaterdags aan het eind vd middag de slijmprop en een paar uur daarvóór waren we net op kraambezoek geweest bij een collega van m’n vriend. Dus daar babietje vastgehouden en toen zeiden we nog voor de grap: “Zul je zien dat hierdoor jouw bevalling inzet, omdat je nu een baby vasthoudt.” En prompt, twee uur later, die slijmprop weg en bijna 24 uur later was Erik er. Toch typisch, die natuur. Je weet het natuurlijk nooit, voor hetzelfde geld heeft het er niets mee te maken, maar vond het wel apart.

Groetjes!

Pfft 7 dagen overtijd vondt ik al erg…

Maar bij zuslief wordt het niet morgen hoor… alles is nog in rust. Dus … maar er kan veel veranderen in 24 uur…

Vandaag is de dag! We wachten nog steeds in spanning af…

Groetjes!

Idd wel heel grappig Mriek dat je net terugkwam van kraambezoek en het toen allemaal begon.

We gaan morgenavond bij de buren langs, dus ben erg benieuwd.

Ben benieuwd mini-boy wanneer je zus gaat bevallen. Hoop voor jullie dat het niet lang meer gaat duren.

Groetjes,
Sandra

23 mei 2009 is geschiedenis… … nog geen tante geworden … wie weet loopt ze nog tot Juni…

erg he mini_boy maar juni is ook al weer snel

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker