Ik weer tante wordt

Oh meiden/moeders… zo spannend ik wordt weer tante!!

Mijn zus die bij mijn bevalling heeft geassisteerd verwacht over 3 weken een kindje (23mei). Ik ben er zelf gewoon zenuw van… vind het zo geweldig leuk voor ze. Ze hebben al een kindje van bijna 4 jaar en die is er nu erg trots op… hopelijk straks ook!

Wilde het ff met jullie delen!

Gewijzigd door - mini-boy op 12 May 2009 14:44:48

Wat leuk! En dat zeg je nu pas?
Assisteer jij ook bij haar bevalling?

We horen het wel! Sterkte met in bedwang houden van je zenuwen…haha.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ooh wat spannend zeg! bijna weer zo’n heerlijk klein roze babytje in je armen Ik ben zelf nog geen tante, mijn broer en zus zijn jonger dan mij en nog lang niet bezig met kindjes. Wel hebben de broers van mijn vriend kinderen, maar die waren al kleuter toen ik danny leerde kennen, en we gaan er ook niet veel mee om. Geweldig lijkt me dat om tante te worden! sterkte nog even met je zenuwen!

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Wat superleuk dat je straks weer een kleintje in je armen mag houden.

Ik hoop dat alles goed gaat.

Groetjes,
Sandra

quote:
Wat leuk! En dat zeg je nu pas?

Groetjes!

Vind ik ook!!

Succes met de zenuwen! Voor jou ook lekker spannend!

Laat het ons weten wat het is?

Oh spannend hoor.

Groetjes,

Michèle

gaaf hoor! Zou wel willen dat ik tante werd maar hier zit dat er volgens mij nog niet in.
Spannend meis!

groetjes Gytha

oh wat leuk / lief jullie reacties…

tja het is ‘maar’ tante dus dacht niet te snel een topic starten maar… die zenuwen hielde me niet meer tegen! Heel leuk hoor tante worden… kom zelf uit gezin van 11 kinderen en manlief uit gezin van 6 kinderen dus tante zijn/worden is niet nieuw… maar met deze zus heb ik iets speciaals!

ik assisteer niet bij haar bevalling… misschien komt de kleine meid (jeanine) naar mij als de andere kleine zich meld. Zo kan ik toch iets voor haar doen!

Een gezin van 11 kinderen? Mijn hemel. Ik ben enigst kind, dus kan me daar helemaaaaaaaaaaaaaaal niets bij voorstellen…

Groetjes!

wow hey, 11 kinderen! Respect voor je ouders!
Het lijkt me wel heel leuk om uit zo’n groot gezin te komen, ik heb zelf alleen een broertje en zusje. Maar dan heb je zeker ook veel neefjes en nichtjes? Of moet dat nog komen allemaal? Gezellig hoor, zo’n grote familie

Groetje Anouk

Spannend zeg!

Groetekes, Sje

Jeetje 11 kinderen!

Ik heb alleen een broertje, dus kan me daar geen voorstelling bij maken. Echt respect voor je ouders, want zoveel kinderen zal niet altijd makkelijk geweest zijn. Denk alleen al aan een dagje weg ofzo of met vakantie.

Dus jullie hebben er ook nog aardig wat te gaan

Groetjes,
Sandra

Ik ben nu van mijn kant (dus uit die 11 kinderen ) 4x tante… bij mijn man thuis is hij de jongste en hebben zijn zussen al meerdere kinderen van die kant ben ik dus 10x tante.

Ik ben er zelf eentje van een tweeling wat mijn ouders toen ik geboren werd niet wisten… dat was het enigste waarvan ze geschrokken waren … mijn ouders konden eerst geen kindjes krijgen … na 9 jaar doktoren etc. zijn alle kinderen zonder medicatie spontaan geboren met dus 1 tweeling. Mijn ouders zijn dol gelukkig met het 11-tal

Vroeger was dat niet zo van op vakantie gaan etc. Dit hebben wij dus ook nooit gedaan … wel daagjes weg … enne dat ging eigenlijk altijd goed… mijn moeder zegt hoe meer kinderen hoe makkelijker je wordt… hahaha kan ik mezelf nog niet zo voorstellen… maar je moet wel.

Jeetje dat zal een gezellig boel bij jullie thuis zijn geweest. En waarschijnlijk nog steeds met verjaardagen. Kan het me bijna niet voorstellen. Heb je veel contact met je broers en zussen? Wil jezelf ook zo’n groot gezin?

En spannend een klein neefje of nichtje erbij!!!

zelf??? euh… nee denk het toch maar niet

haha, die reactie kwam snel haha! Ok duidelijk geen elftal voor mini-boy

help mag ik nog bedenktijd??

Nee hoor als het aan mij ligt geen elftal of het moeten er in één keer 4 zijn ipv 1 als ik zwanger mag worden. Want meer als 1 dat zou ik toch nog wel erg graag willen… (ooit) als het ons gegeven mag worden.

Ja he…dat hoop ik ook!! Hoe druk ik het nu ook heb met mijn kleine mannetje. Zo’n wonder in je buik hoop ik echt nog een keer te mogen meemaken…maar voorlopig nog even niet…mijn vriend weet het trouwens nog niet zeker, maar ik hoop (en denk) dat dit nog wel gaat veranderen in de loop van de tijd.

Nog effe mijn zenuwen kwijt raken hoor…

Ben zo benieuwd wat het gaat worden… ik denk een jongetje … maar waarom? ze draagt het echt naar voren… ze heeft een hele andere zwangerschap dan bij haar dochtertje… hahaha wie weet wordt het toch een meisje … en dan hoe zal het heten? pfft … ben echt benieuwd!

Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt Mini-boy.

Onze buurvrouw is zwanger van de 2e en was afgelopen zondag uitgerekend. Wij gaan heel goed met ze om, dus ja je leeft toch heel erg mee. Ik vind dat ook heel spannend, ben ook heel benieuwd wat het gaat worden en hoe het gaat heten enzo. Dus ja een zus is helemaal spannend, want die staat veel dichterbij dan een buurvrouw.

Groetjes,
Sandra