Ik vroegtijdig een echo heb gehad?

Jaa ik heb gister een extra echo gehad, niet omdat er iets mis zou zijn, maar omdat ik Zaterdag ochtend met giga buikpijn mn bed ben uitgestapt en alleen maar plat kon liggen om de pijn te verdragen!
Zondag was het nog zo erg, en de pijn bleef aanhouden, het was een continu-steek.

Ben ook zondag middag naar de huisartsenpost geweest en hij kon niets vinden, wel vond ie mn buik verdacht dik, en dacht zelfs dat ik al verder was dan normaal.

Ik heb dus gister de VK gebeld en mocht meteen langs komen voor een echo.
Nou ik heb het hele kleine inimini mensje gezien.
En t hartje klopte!! :smiley:

Het bleek al mn banden te zijn, die aan t rekken was.
Ipv 18 november ben ik zelfs 4dagen later uitgerekend 22 november.

Maar goed dat kon nog veranderen, en ik krijg er gewoon 1 :smiley: Zoals velen dachten aan mn foto te zien een tweeling te krijgen, krijgen we er gewoon 1 !

Ik ben weer heel gerust gesteld nadat ik t hartje heb zien kloppen!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

he wat fijn zeg dat er toch niks ernstigs aan de hand bleek.
kan me het blije gevoel goed voorstellen hoor!!

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Wat fijn dat alles goed is en dat het hartje klopte.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ja ik was ook erg opgelucht toen ik t zag kloppen…
Ik ging al van t ergste uit, maar goed… niet nodig geweest!

Op naar de 12weken echo!

Fijn dat het allemaal goed was. Kan me voorstellen dat je schrok hoor. Maar wel vaag dat je al zo groot bent dan.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat alles ok was.

Liefs

Wat fijn meid dat je al een echo hebt gehad en weet dat alles goed is!
Inderdaad op naar de 12 weken!!!

Ik las echt heééél snel door je topic, omdat ik zo nieuwsgierig was! Zijn het er twee, hoe ver ben je? Maar het is er dus maar 1! En je bent dus nog steeds 8 weekjes? Fijn dat je het hartje zag! Weet je ook dat het inderdaad dan november wordt. Maar eh…weten ze ook waardoor je buikje zo flink groeit al? Het zal vast vaker voorkomen, maar ik vroeg me af of ze daar nog iets over hebben gezegd. Ik kwam zelf gisteren weer op het werk en ze vonden dat ik nog niet zo’n buikje had voor 16 weken, Ik vind 'm al behoorlijk en ben er ook wel trots op. Maar dan hoor je juist weer dat het allemaal nog wel meevalt. Het is ook nooit goed he?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Mijn buik is ook nog niet mega hoor rainbow … ik zit nu op gewicht 64 kilo en bij Jurian was ik met deze weken al op ruim 70 kilo!! Dus… behoorlijk verschil zeg maar!

Melanie: erg he die pijn. Ik heb het deze zwangerschap ook. De huisarts dacht eerst aan een blinde darm ontsteking omdat ik er zo fel op reageerde als ze op een bepaalde plek op mijn buik duwde. Maar het is toch echt de bandenpijn die op speelt. Je zei je ben overal extreem in (misselijkheid etc) dus dit uit zich ook in het extreme…

Fijn dat het verder allemaal goed was. De dikte van je buik (in dit vroege stadium) kan volgens mij heel veel te maken hebben met de hoeveelheid vruchtwater.

Fijn dat alles goed is:D
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Op de echo was de baarmoeder precies zoals ie hoorde bij 8 weken… dus niet veel vruchtwater Mini-boy… was het maar zo dan wist ik ook waardoor ik zo`n dikke buik heb.
Maar ze zeiden dat het gewoon kwam omdat het mn tweede zwangerschap is.

Ben je nog steeds zo misselijk Mini-boy?? Pfff je moet er heel wat voor over hebben hè!! Wat jammer is dat!
Hoelang moet je nog??

@ Rainbow: jou vonden ze niet zon dikke buik hebben??? Ben erg benieuwd naar een foto hahaha!!

Dat kan wel kloppen melanie, bij een volgende zwangerschap (na de eerste) kan de buik inderdaad sneller groot zijn omdat het allemaal wat soepeler is zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Wat fijn dat het goed was!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat het goed is. je bent nu in ieder geval gerustgesteld.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@Melanie, die foto ga ik maken. Alleen is de batterij nu leeg en ik heb geen idee waar de oplader is. We wonen nu nog wel in de flat, maar zijn al spullen aan het overbrengen naar het nieuwe huis. Hij komt echt! Maar je hebt gewoon een mooie buik hoor, maakt toch verder niet uit hoe dik 'ie is. Je kindje is gewoon lekker ruim aan het zwemmen, hele baantjes aan het trekken! Wat ik ook al zei op Hyves, je wil mij niet zien met mijn buik met 38 weken. MEGA! En binnen een paar dagen waren de kilo’s eraf. Ok, buik is nooit meer echt plat geweest, maar dat héle bolle was zo weg!

@Miniboy, bij jou duurt het dikker worden misschien langer omdat je zoveel over hebt gegeven? Of is dat nog steeds? Netjes hoor, 64 kilo met 26 weken. Dat ga ik niet halen. Ik zit met 16 weken op 62 kilo en daar zal de komende 10 weken echt wel meer bijkomen dan 2 kilo! Ach, ik was 70 op het eind (normaal 60) en dat vond ik eigenlijk hartstikke netjes! Alleen in Hollywoord wegen ze op het laatst nog steeds 55!

Mijn buik is trouwens wel dikker dan met Eva. Toen had ik een heuveltje met 16 weken, nu toch wel een soort…eh…bergkolletje! En mijn navel gaat nú al ploppen, al is 'ie na Eef ook nooit meer een kuiltje geworden. Ach, hoort er allemaal bij!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hahaha ik zal geduldig wachten op je foto hahaha.

Maar 10 kilo aankomen Rainbow??Ik 25 kilo bij Noah, en tot nu toe met 8 weken. maar 2gram hahaha, Ik let wel meer op met wat ik eet, als ik echt honger heb eet ik wel wat vets, maar verder is het een komkommer of een appel of een broodje.

Pffff 10 kilo, dat wil ik ook wel… maar na de zwangerschap ben ik ook niet meer plat geweest hoor, heb me eindelijk op t eind geaccepteerd, en werd daarna weer zwanger…:smiley: maar zal t de volgende keer wel sneller accepteren want hierna komt er geen kids meer…

Nu ben ik nog niet zoveel gegroeid maar ik ga steeds meer snaaien/vreten tegen de misselijkheid… denk ook wel dat ik momenteel heel erg groei. Bij Jurian was ik ook ruim 20 kilo aangekomen … dus rainbow jij doet het beter

Willen jullie weten wat het gaat worden, jongen/meisje?

Ga nu die seaband proberen voor de misselijkheid … ben het kotszat (letterlijk) elke ochtend sta ik nog boven de bak en de nachten zit ik te slapen ipv liggen… soms wordt ik er heel moedeloos van… maar dan denk ik aan hen die geen kindje kunnen krijgen of telkens miskraam krijgen … dan denk ik niet klagen maar dragen

En het gekke is zodra ik bevallen ben … is het over! Tenminste zo was het bij Jurian…

Wat jammer van die misselijkheid, maar inderdaad ik denk ook wel eens aan de mensen die geen kids kunnen krijgen of iets anders.
Ik doe daarom ook mee aan moeders voor moeders, zou het zelf ook prettig vinden als andere zwanger vrouwen hun urine inleveren zodat daar HCG uit gehaald kan worden voor vrouwen die aan IVF doen.

Maar goed… Ik wil wel weter wat t word, heb het bij Noah ook geweten dus deze keer ook…
Jullie ook Mini-boy en Rainbow?

Hier blijft het een verrassing… vind beide ook wel heel leuk! 2 jongens lijkt me erg stoer … maar een meid erbij lijkt me weer gezellig/knus… Dus laat maar komen die kindjes van ons…

Ik heb er aan getwijfeld om mee te doen met moeders voor moeders… maar door de misselijkheid zag ik het niet zitten om me daarvoor in te zetten (egoistisch misschien) …

Wat goed van je Melanie dat je meedoet aan moeders voor moeders.

Heb ik ook aan meegedaan bij Tim en deze keer ook, maar helaas dit keer weer vroegtijdig moeten stoppen vanwege mijn miskraam. Kreeg nog wel een brief van ze met heel veel sterkte en een bos bloemen. Erg netjes dus.

Wij wisten bij Tim niet wat het ging worden en willen het bij een volgende zwangerschap weer niet weten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker