@Melanie, goed dat je meedoet aan Moeders voor Moeders. Bij mij had dat geen zin zeiden ze bij de vk, omdat in eerste instantie niet duidelijk was hoe ver ik was. Maar zelfs als dat wel duidelijk is, moet ik heel eerlijk zeggen dat zoiets niks voor mij is. Ik zie die flessen voor de deur niet zo zitten. Dat je de urine moet verzamelen. Ja, moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk. Ik vind het wel goed als anderen het wel doen. Ik ben dan wel weer donor trouwens!
@Miniboy, wat akelig dat je nog stééds kotsmisselijk bent! Ongelofelijk! Je hebt toch zowat alles geprobeerd? Maar bij Jurrian had je het ook zo lang toch? Ik vind het echt rot voor je! Ik mag me echt gelukkig prijzen dat ik zowel bij Eva als nu helemaal niet misselijk was, hooguit af en toe een beetje wee. Ik mag niet klagen, ik heb nog 0,0 klachten. En jij MAG balen, want zoveel maanden ziek is echt niet tof! En dat je zittend moet slapen, arme meid! Maar het is voor een goed doel…maar toch!
Wij willen weten wat het wordt. Ik ben zo nieuwsgierig! Ik hoop stiekem op een jongen, mijn vriend op nog een meisje. Economisch gezien zou een meisje fijn zijn, kan ze Eva’s kleding aan. Maar ik ben ook erg benieuwd hoe het is om mama van een knulletje te zijn! Het is gewoon allebei welkom natuurlijk! Ik ben al zo blij dat ik weer zwanger ben, duurde voor mijn gevoel best lang. Over 3/4 weken weten we het denk ik! Maar eerst maar hopen dat onze baby er goed uitziet en alles erop en eraan zit!
Groetjes Rainbow, trotse mama