Ik vroegtijdig een echo heb gehad?

Ja ik vindt het zelf erg belangrijk om daar aan mee te doen, mijn buurvrouw heeft ook een paar ivf pogingen gedaan, en dat was haar niet gelukt als wij zwangeren niet voor urine hadden gezord.

Maar Sandra, is HCG zo snel al weer uit je lichaam na een miskraam?
Wel heel netjes inderdaad van ze dat je een bos bloemen en sterkte gewenst kreeg! Dat valt wel te waarderen hè

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Nee, het HCG is niet direct uit je lichaam Melanie. Zeker bij mij niet, want het vruchtje zat er nog terwijl het niet meer leefde. Dus het HCG hormoon werd nog volop aangemaakt. Maar als je weet dat het mis is staat je hoofd wel ergens anders naar dan in flessen plassen. Dus dat heb ik sinds die dag niet meer gedaan en de volgende dag gebeld dat ik een miskraam heb gehad.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Oh zo, oke… ik snap `m

Ik was na mijn zwangerschap 5 kilo lichter dan voordat ik zwanger werd

En moeders voor moeders heb ik toen ook gedaan. En het is dat mijn bevalling zo rot was want ik had me ook opgegeven voor stamceldonatie uit de navelstreng. Maar dat ging nu niet door natuurlijk. Bij de tweede zou ik me ook weer opgeven voor moeders voor moeders.

@ Sandra heel begrijpelijk dat je daar geen trek meer in hebt en wel heel netjes dat ze zo meelevend waren.

Groetjes,

Michèle

@Melanie, goed dat je meedoet aan Moeders voor Moeders. Bij mij had dat geen zin zeiden ze bij de vk, omdat in eerste instantie niet duidelijk was hoe ver ik was. Maar zelfs als dat wel duidelijk is, moet ik heel eerlijk zeggen dat zoiets niks voor mij is. Ik zie die flessen voor de deur niet zo zitten. Dat je de urine moet verzamelen. Ja, moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk. Ik vind het wel goed als anderen het wel doen. Ik ben dan wel weer donor trouwens!

@Miniboy, wat akelig dat je nog stééds kotsmisselijk bent! Ongelofelijk! Je hebt toch zowat alles geprobeerd? Maar bij Jurrian had je het ook zo lang toch? Ik vind het echt rot voor je! Ik mag me echt gelukkig prijzen dat ik zowel bij Eva als nu helemaal niet misselijk was, hooguit af en toe een beetje wee. Ik mag niet klagen, ik heb nog 0,0 klachten. En jij MAG balen, want zoveel maanden ziek is echt niet tof! En dat je zittend moet slapen, arme meid! Maar het is voor een goed doel…maar toch!

Wij willen weten wat het wordt. Ik ben zo nieuwsgierig! Ik hoop stiekem op een jongen, mijn vriend op nog een meisje. Economisch gezien zou een meisje fijn zijn, kan ze Eva’s kleding aan. Maar ik ben ook erg benieuwd hoe het is om mama van een knulletje te zijn! Het is gewoon allebei welkom natuurlijk! Ik ben al zo blij dat ik weer zwanger ben, duurde voor mijn gevoel best lang. Over 3/4 weken weten we het denk ik! Maar eerst maar hopen dat onze baby er goed uitziet en alles erop en eraan zit!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

@ Rainbow, merendeel van de mannen wil meisjes, dus das niet zo raar. Ik zou het ook heel leuk vinden als er ooit een tweede komt dat het een knul zou zijn, maar nog een meid zou net zo welkom zijn.

Groetjes,

Michèle

Ja rainbow het valt me echt niet mee… zei nog tegen mijn man dat we het weer niet kado krijgen (is nooit natuurlijk … ) … Vanmorgen weer op controle geweest. Was 1 kilo gegroeid in 4 weken… dus dat is ook niet zoveel … maar dan zit het ook niet zo in de weg … Verder heb ik een te lage hb dus moet ik nu ferrofumaraat gaan slikken. En zegt ze bijwerking : MISSELIJKHEID!! dus … ik baal er enorm van… nog even afzien nog ruim 13 weken … dat klinkt toch al snel … en niks is er nog gedaan … geen kamertje of niks !! manlief heeft gewoon geen tijd… GRRRR…

Lilypie In verwachting Ticker

mini-boy: he vervelend zeg, is het niet van het een dan wel van het ander dat je misselijk wordt. maar dat gaat trouwens best snel die tijd zeg.

ik heb ook altijd gezegd dat ik mee zou doen met moeders voor moeders. had me er dus ook voor aangemeld zodra ik wist dat ik zwanger was. alleen bij mij ging het niet om dat ik een bloedtransfusie heb gehad.

liefs,
Rinske

hier was de kamer precies 4 dagen voor geboorte klaar!!! dus je hebt nog tijd genoeg mini boy
maar ja hij heeft er nog nooit geslapen hahaha het is nu als tweede computerkamer in gebruik pfff

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Dat is echt wel balen Mini-Boy dat je nog zo misselijk bent. Ook ik mag me gelukkig prijzen dat ik dat niet heb. Ik heb over t algemeen ook nergens last van behalve mn rug en banden af en toe. * Op vorig weekend na dan*.

@ Rainbow: Ieder voorzich toch om mee te doen aan moeders voor moeders.
Ieder zn eigen keuze. gelukkig maar.

Wij zijn nu al wel bezig met de nieuwe baby kamer leeghalen… We hebben 4 kamers, en 2 daarvan zijn een totale gaos. niet normaal.
Dus we zijn al wel bezig met leeghalen, en dan komt iig even de commode en het bedje er te staan… Later in de zwangerschap als we weten wat t word, gaan we verven. maar dat duurt nog even