Ik vrijdag misschien niet

de sleutel van ons paleisje krijg en ook nog eens thoerie examen heb, allebij super spannend en kan ik eindelijk aan charissa haar kamertje laten zien waar ze erg nieuwschierig naar is.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Gewijzigd door - Tweetyx op 29 Oct 2008 17:36:01

Spannend meid
Hoop dat je slaagt

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

…nog even geduld hebben dus. Hopelijk kun je je hoofd erbij houden tijdens het studeren en maken van het examen.
groetjes, Daniella

[img]http://b1.lilypie.com/L4LGm5.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Oh wat spannend zeg! Veel succes met je theorie-examen!

Groetekes, Sje

dank jullie wel, ik heb altijd erge moeite met theorie maar zo als ik nu leer gaat het goed inderdaad erg spannend allemaal en hoop dat ik slaag.

Ik kom lekker op je schouder zitten om je te steunen. Hoe laat moet je examen doen?

Groetekes, Sje

om 3 uur dus als het meezitn weten jullie dat die dag rond 5 uur ligt eraan of ik daarna ga klussen haha.

Ah mooi, kan ik nog voor de balletles bij je komen zitten!

Groetekes, Sje

haha das lief van je

veel succes met je theorie examen ik hoop dat je het haald

gr de mama van leyla

veronique daniels

En, hoe is het afgelopen???..
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

het is nog geen vrijdag

de sleutel krijg, we hebben net telefoon gekregen van onze adviseur dat de verkoper misschien zijn huis niet kan verkopen omdat hij zijn schuld niet kan afbetalen en we weten morgen avond pas zeker of het doorgaat of dat we niet kunnen verhuizen.We hebben net de huur op gezegt dus dat moeten we dan ook nog zien te regelen.

Joh, wat een toestanden, hopelijk komt het allemaal goed.
Ik dacht dat je vorige week vrijdag de sleutel kreeg…oeps.

Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

geeft niet hoor, maar ben echt gewoon zo boos nu en het erge is we weten het pas morgen avond.

is het een koopcontract… dan zitten er toch voorwaarden aan… wat een rot situatie…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

als het allemaal niet doorgaat krijgen we 15300 euro en de kosten die gemaakt zijn natuurlijk, maar ja dan hebben we geen huis. Het is nu gewoon afwachten tot morgen avond pffff wat gaat mijn dag morgen lang duren zeg.

KAK! FLUIT! GETVERDERRIE!

Wat een rot situatie! Dan krijg je misschien wel een leuk centje, maar een huis heb je niet. Dan heb je ook nog de huur op moeten zeggen! En jullie als gezinnetje hebben er ook zo naar toe geleeft!

ik kan er maar een ding op zeggen wat L*LLIG zeg
echt niet leuk voor jullie ik hoop dat je nog een postief antwoord terug krijg en dat het uit eindelijk goed komt

ik duim voor je

gr de mama van leyla

veronique daniels

dank jullie voor jullie steun, ga nu eens lekker leren voor vrijdag en ff alles van me af zetten