Ik vrijdag misschien niet

Oh wat een drama zeg! Ik dacht eigenlijk ook dat die verkoper dan gewoon pech had, maar er zal wel iets in de kleine lettertjes staan dat-ie er toch onderuit kan onder bepaalde voorwaarden.

Tjonge wat een ellende. Meissie ik duim voor je dat het alsnog doorgaat!

Groetekes, Sje

maaaaaaaaaaaaarrrrrr dit meen je niet!
wat balen zeg, morgen zal het een lange dag zijn voor jullie! En een dag onzekerheid.
Je krijgt misschien wel een centje maar ja als je geen huis hebt…
Nou meis heeeeeeeeelll veel succes en hoop op het beste voor jullie!

groetjes GYtha

jeetje balen zeg

maar wens je iig suc6 vrijdag

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

nou we hebben ontzettend slecht geslapen ook nog eens omdat charissa op onze kamer sliep omdat ze niet lekker was en iedere keer uit der camping bed in bed en weer terug ging kan ik wel om lachen. Nu begint de lange dag ben blij dat ik moet werken tot 6 uur en om half 8 komt de adviseur met de uitslag.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

ik blijf duimen voor je

gr de mama van leyla

veronique daniels

meis duim voor jullie .toy toy

groetjes marielle mama van tanja

Het is acht uur!! Is er al meer duidelijk? Ik hoop zo dat jullie toch goed nieuws krijgen!!!

nou daar ben ik dan, we hebben niet echt goed of slecht nieuws, we gaan morgen gewoon naar het huis maar niet naar de notaris, door zijn schuld die hij heeft staan kan hij zijn huis niet verkopen. Morgen weten we per wanneer wel en anders als hij dat niet waar kan maken is hij ons flink wat geld verschuldigd. Nou ja moelijk uit te leggen we krijgen misschien dus wel de sleutel als alles zwart op wit staat, wel staat vast dat we hem onder druk moeten gaan zetten om alles waar te maken.

Oh meid het blijft dus nog steeds spannend en onzeker?! Pfffffffffffffff, dat vreet energie zeg! Ik kom op je schouder zitten morgen de hele dag hoor! En ik hoop op heel goed nieuws!

Ik hoop op dubbel goed nieuws, want heb je nog wel kunnen studeren voor je examen? Of is dat nu door al het gedoe niet gelukt.

Groetekes, Sje

het lukt iets minder kijk morgen nog 1 keer in me foutenbank voor ik op a, heb wel wat tips van een collega gehad die net theorie heeft gedaan dus hopen dat het helpt dat jij op me schouder zit

Dan zit ik op je andere schouder! Kunnen we je misschien wat goede antwoorden influisteren !

Succes bij het huis en ik hoop dat jullie alsnog goed nieuws hebben! En ik hoop dat je slaagt!

kan ik er ook nog bij om op je schouder te zitten want anders blijf ik
duimen voor je

veel sucses morgen he meis .

gr de mama van leyla

veronique daniels

brenda heel veel succes en sterkte met je examen .
en wat een toestand met het huis,meis hoop dat je vandaag goed nieuws gaat horen .ik zal je zekker digi steunen .succes

groetjes marielle mama van tanja

Succes met je examen
En ow hoop dat het verder goed uitpakt voor jullie

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Nou hopen dat het met jullie huis alsnog doorgaat. Ik zou wel contact met de woningbouw opnemen en ze de situatie uitleggen, kijken of het mogelijk is de opzegging even te annuleren. of een maand te verplaatsten totdat het voor jullie definitief is. Moet volgens mij nl mogelijk zijn.

Succes met je theorie !!!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

nou we gaan straks rond de tafel met de verkoper, om alles op papier te krijgen dat voor 6 november gepasseerd wordt maar wij wel kunnen beginnen met slopen en als het dan niet doorgaat alles dan voor zijn rekeing komt ook als wij de keuken al hebben gesloopt.

Over twee uur en drie kwartier spring ik op je schouder! Succes meid, en ik hoop dat alles goed komt met jullie mooie huisje!

eeen wonder , we moeten om 1 uur bij de notaris zijn ineens is alles opgelost nou nu nog slagen voor me examen en dan kan mijn dag niet meer stuk.

noe gelukkig zeg!
alles weer op zijn pootjes terrecht gekomen!
succes met je examen zal aan je denken!

groetjes gytha

Dat is al een zorg minder, GEFELICITEERD MET JULLIE WONING!!