Ik voortaan echt de paskamer in moet!

echt ik kan mezelf soms wel wat ! voordat ik pippy had, ging ik een winkel in … hoppa da past wel… ik zit nog steeds in de stand… ik denk dat ik nu al een krat kan vullen met spullen die ik heb gekocht die net allemaal te eng zijn, en elke keer denk ik,muts pak iets en als je denkt dat het past… neem een maat groter, want aan die paskamers heb ik zo de schurft…verschrikkelijk, en gisteren dus weer, rokje, owwww past wel… ja als je je adem in houdt en ook verder niet meer ademt… en vooral niet gaan zitten… AGGGHHHHRRRRRRR …zow irritant van mezelf !
zit er absoluut niet mee dat er meer ‘junk in the trunck zit’ want ik woog nog geen 48 kilo voordat ik zwanger werd,dus da was ook niks…maar dat ik nu ongeveer 7 kilo of nog meer weeg, dat zit nog niet in me hoofd …bovendien kan het zo lekker verschillen per winkel… en natuurlijk wast gisteren in de aanbieding dus terugbrengen kan ook niet, heb al zitten kijken of je er een zoom uit kan halen en wat wijder kan maken, no way da doen ze nie meer he, die zoompies zijn precies op maat afgesneden… nou wast rokkie maar 9 euro maar dan nog, stomme doos !

ik ken het probleem. Ik woog 47 kilo. Nu zit ik op de 50. Omdat ik een bleoduitstorting op mijn wond had na de keizersnede is mijn buik niet helemaal weg dus maat 34 pas ik echt niet meer. Die maten zijn inderdaad zoiezo erg vreemd. In de ene winkel heb ik 36 en in de andere is 38 eigenlijk ook erg strak. Snap er helemaal niks meer van

Ik ken het ook hoor…

Ik woog voor mn 1ste zwangerschap 43 kilo had een XS/S
En na mn zwangerschap woog ik 50 en zat net tussen de S en de M in… en pakte altijd de S… want tjaaa dat ben je gewend… Maar dat doe ik niet meer hoor…
Dat zit er nu wel in… dat ik nooit meer terug ga naar een echte S

Al moet ik zeggen, mn zwangerschapsbroek die ik nu draag is ook een S :smiley:

Liefs, Melanie

sprietjes zijn jullie haha

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

ja sorry. Ik kan eten wat ik wil maar kom niks aan. Regelmatig al bij de ha en dietisten geweest maar niks helpt kennelijk. Vind het ook echt niet erg dat er wat is blijven’hangen’

Whahahaa ik zit hier met verbaaaaazing en ogen als theeschotels te lezen, wat een gewichten.
Pfff ik kom al aan als ik ergens naar kijk.

@ Sugars303, leuk he die paskamers, vooral met een wandelwagen met krijsend kind erin, nee maare je kunt het toch ook thuis passen en als het niet past weer terug brengen of ruilen?

Hahahahah Ik heb geen kleine maat, maar herken het wel hoor, zelfs zonder kind H@@T ik paskamers, bleeehhhhh! Niks aan!

Haha, irritant dat het je al zo vaak is overkomen! Ik koop nooit zonder te passen, maar heb ook een bloedhekel aan die pashokjes. Vooral mét peuterpuber erbij.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

nou inderdaad stelletje magere scharminkels hahahhaa ! voel me nu nie de enige magere spiet meer !
ja heel tof die paskamers met krijsend kind, vaak ook wat aan de krappe kant voor inclusief kinderkar, en dan dat geweldige flateuze tl licht ! heerlijk !!!
ja eigenlijk moet ik dat dan ook doen,meenemen en terugbrengen,maar ja luie donder… ik moet gewoon passen ! sukkel …of een maat te groot nemen … (of me moeder meenemen die ziet het namelijk wel, of kan op krijsend kind passe …

@ mellani, hier nog zo eentje precies hetzelfde, kan eten daar staan mensen van te kijken, en niks helpt… als je op aankomen kijkt, op internet kom je meteen bij anorexia uit… in de supermarkte is geen normaal ‘vetproduct’ te vinden, alles is light… dietiste, alle opties gehad, geen gram, behalve toen ik zwanger was, bij 31 weken zei de VK, wat eet jij ? antwoord ; 3 magnums per dag …
nou je moet nu wel op je gewicht gaan letten … heb gevraagt of hij dit misschien in mijn zwangerboekkie wilde schrijven want dat had ik in mijn leven nog nie gehoord hahahhaa

Hier hetzelfde probleem van 55 kilo naar 72 gegaan en nu terug naar 60 en dat blijft het maar wel moeten wennen enne broeken pas ik altijd bovenkleding minder. Maar ik neem vrij als ik spullen voor mezelf moet hebben want met kind gaat echt niet nee.

Groetjes,

Michèle

Inderdaad, wat een sprietjes allemaal! Ik dacht dat ik met mijn 60 kg en maat 36/38 eigenlijk ook niet dik was? Ben ik ook niet, haha, maar 48…nee, dat is lang geleden dat ik dat woog. Maar ik pas ALTIJD, want soms is de pasvorm gewoon slecht. Het is ook erg verschillend per winkel ja. Bij Esprit/Mexx/Steps heb ik maat 36, maar bij Mango zou ik volgens mij wel 40 moeten hebben? Daar is alles ienieminie! Ik koop wel vaak dingen die ik achteraf niet leuk vind (snel snel gekocht in gezelschap van Eef) en dan moet ik terug om mijn geld terug te vragen. Ik doe heel vaak miskopen! En wat ik haat? Een bikini kopen! Laatst leek het alsof ik sinaasappelhuid op mijn rug had! Nou, in het echt heb ik dat niet hoor. En het leek opeens alsof ik enorme hangborsten had! Keek ik thuis, viel dat nogal mee. En dat was vóór mijn tweede zwangerschap, hahaha. Met de blubberbuik die ik nu nog heb, vertoon ik me überhaupt niet in bikini. Leve de komende winter!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Je hebt ook heel mooie badpakken rainbow

Groetjes,

Michèle

Ik pas ook echt altijd!
Heb volgens mij nog nooit iets gekocht zonder te passen, haha!

Dat is mijn manier van zuinig zijn. Plus dat ik niet echt een figuur heb die alles past.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik heb een tankini ook erg leuk…

Liefs, Melanie

Nou, ik lijk wel een dikkertje ten opzichte van de vorige reacties!

Ik woog voor Nora 53 kilo met 1.63 meter. En droeg 36 en soms 34. Na de bevalling was het soms ineens 38. Dat had ik nog nooit meegemaakt! Vind het niet erg hoor. Maar ik heb wel tegen mn man gezegd: De volgende keer dat ik weer een maatje 34 meeneem naar de paskamer, laat me die dan terughangen, want daar pas ik dus echt niet meer in!

Nu natuurlijk weer zwanger, maar ik ben in kilo’s nog steeds niet veel aangekomen. Het probleem na de bevalling is voornamelijk de buik, maar ik ben van plan om na deze als ik klaar ben met de borstvoeding echt flink te gaan sporten om die buik weer een beetje in vorm te krijgen… En ik denk komende zomer maar even een oogje dichtknijpen op het strand, want tegen die tijd ben ik zeker nog niet in vorm! Alles op zn tijd…

Maar hier ook niet (meer) zonder passen iets mee naar huis!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Pfff jeetje, kom ik daar aan met mijn maat 46 en dan moet ik van die shirts kopen die wijd uitlopen. Ik heb namelijk een mega-buik, lijk net nog 6 maanden zwanger en krijg dan ook continue die vraag. Ik krijg die schildklier kilo’s er alleen zo moeilijk af!!! Het duurt letterlijk weken van lijnen voordat er eens 1 af is! Ik moet dus altijd alles passen…

@Yavahn, het is maar goed dat niet iedereen er hetzelfde uitziet. Het zou echt oersaai zijn als er in NL alleen maar blondjes rondliepen met cup D en maat 34. Mannen zouden dat misschien wel leuk vinden, die van mij misschien… Hoewel die van donker houdt en hij vindt mijn 36-38 ook prima. Wat er van mijn zwangere grotere borsten overblijft is maar de vraag natuurlijk!

En ook ik wil die blubberbuik wel kwijt. Verder ben ik al wel tevreden met wat ik zie. Kijk, ik word niet meer superstrak, maar vind dat niet erg. Ik ben er trots op dat mijn lichaam twee kindjes heeft ‘gemaakt’ en als je daar sporen van ziet…nou en? Maar dat wil niet zeggen dat ik natuurlijk blij ben met die overtollige oma-huid als ik voorover buig (dan zie je echt van die ik-heb-nog-te-veel-huid-rimpeltjes). Daar moet dus aan gewerkt worden! Bah!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Nou zo ist maar net, alle vormen en maten, dat maakt het intressant! en geloof mij mijn buikkie is er ook nog …en ik ben geen buik gewent! (en dan heb je wel eens mensen die zeggen pfhhh wat buik) voor mij ist een buikkie want ik ben niks gewent, maar goed ik voel de rand van mijn spijkerbroek en da’s een nieuwe ervaring ! ff wennen… heb altijd buikspieren gehad, en nu ken ik helemaal niks, als ik op de grond leg en zelf omhoog moet komen, heb ik een takelwagen nodig, want buikspieren, komen nog nie voor in mijn woordenboek !
en ik voelde me met 1.78 cm ook niet relaxt met 48 kilo, ik zag mezelf op de foto bij een vriendin… toen haar baby nog klein was achter de kinderwagen, nou man, mij zag je amper staan, verschrikkelijk !! zo mager… niet mooi en ziet er ook nie gezond uit joh !
ik liep toen met mijn moeder in london en de broeken vielen van mijn kont af, want die had ik niet, nu hebben we wat junk in the trunk en blijft die broek op me heupen, buikkie en billen hangen… en me manlief roept ook al een jaar, eindelijk wat spekkies…
ik zag laatst nog een programma over de ‘speciale’’ behandelingen van bijvoorbeeld mevrouw Heidi, die na haar bevalling na drie maanden weer een victoria secret show moest lopen, halleluja… 6 uur sporten per dag, doe ff normaal man!! zij liever dan ik ! was blij dat ik het leven had met de nieuwe baby… ik vond het meer uithongeren en je lijf tot het uiterste drijven dan gezond bijkomen na het krijgen van het kind,
en bovendien vind ik ook wel dat je trots mag zijn dat je buikkie kindjes heb gedragen …

dus lang leven mijn extra maatje, (lang leven de pashokken dan ff wat minder maar goed … hoort erbij dan maar ! )

Baby geboren

Geloof me het merendeel van de mannen gaat niet voor blond, maatje 34 en DD. Enne ik moet zeggen mijn buik is nu weer best strak, oke de sixpack zit nog in de verpakking maar een beertender is het ook niet meer en dat vind ik prima. Ik heb afgelopen zomer in Portugal genoeg in binini gezien die mij het gevoel gaven een extreem goed figuur te hebben

Groetjes,

Michèle