echt ik kan mezelf soms wel wat ! voordat ik pippy had, ging ik een winkel in … hoppa da past wel… ik zit nog steeds in de stand… ik denk dat ik nu al een krat kan vullen met spullen die ik heb gekocht die net allemaal te eng zijn, en elke keer denk ik,muts pak iets en als je denkt dat het past… neem een maat groter, want aan die paskamers heb ik zo de schurft…verschrikkelijk, en gisteren dus weer, rokje, owwww past wel… ja als je je adem in houdt en ook verder niet meer ademt… en vooral niet gaan zitten… AGGGHHHHRRRRRRR …zow irritant van mezelf !
zit er absoluut niet mee dat er meer ‘junk in the trunck zit’ want ik woog nog geen 48 kilo voordat ik zwanger werd,dus da was ook niks…maar dat ik nu ongeveer 7 kilo of nog meer weeg, dat zit nog niet in me hoofd …bovendien kan het zo lekker verschillen per winkel… en natuurlijk wast gisteren in de aanbieding dus terugbrengen kan ook niet, heb al zitten kijken of je er een zoom uit kan halen en wat wijder kan maken, no way da doen ze nie meer he, die zoompies zijn precies op maat afgesneden… nou wast rokkie maar 9 euro maar dan nog, stomme doos !