Ik voortaan echt de paskamer in moet!

Ik moet zeggen, mijn man klaagt niet… maar ik heb geen buikJE… Michèle, jij zegt geen beertender, maar ik heb een fust!!! En nee, ik overdrijf niet, alle extra gewicht hangt bij mij aan mijn buik!

@ Javahn: Daar mag je best wel een beetje trots op zijn toch?? Je hebt 2 mooie kids op de wereld mogen zetten!

Ik snap je gevoel wel hoor trouwens… ik had dat na Noah ook… en had het er eindelijk na 2jaar BIJNA af… en tja werd weer zwanger… Kan straks weer opnieuw beginnen…

Liefs, Melanie

Trots… nee… op die mega buik ben ik niet trots, maar ik weet wel waardoor die buik er zit. 2 zwangerschappen en 20 kilo extra van de medicijnen en kuren… Ik zie dat die altijd van de bovenkant en het lijkt dan wel mee te vallen, maar van de zijkant is ie echt huge!!!

Van de medicijnen en kuren is het niet fijn nee…
maar dat is zoals jij je ziet natuurlijk he… als jij jezelf niet prettig voelt, dan moet je er proberen iets aan te doen… en ik zie dat je al druk bezig bent??
Maar je moet niet te ver gaan natuurlijk, als je man (en jijzelf) je accepteren zoals je bent is het ook goed toch?

Liefs, Melanie

Yavanh, meid ik weet precies wat je bedoelt.
Ik had ook maat 46, nu 42 van onderen maar nog steeds 44 van boven.
Had met beide zwangerschappen een meeeeeegabuik, daarnaast ook prikkelbaar darmsyndroom, dus ook een buik van heb ik jou daar.
En ik ben maar 1,69 mtr ofzo.

Ik ben idd bezig met afvallen, maar het lukt gewoon niet… Ik ga binnenkort ook weer terug naar de endocrinoloog (behandelt de hormoonhuishouding, bij mij dus van de schildklier) om te kijken of mijn medicijnen wel op een goed niveau zitten en anders hoop ik dat zij mij helpt om weer goed in te stellen…

Nou vrijdag heb ik ff daad bij woord gevoegd! ik had een dagje vrij want ons computersysteem lag eruit op het werk, en pippy was op het kinderdagverblijf dus ben ik ff naar de winkels gegaan, en het pashokkie in, waar ook een stoel stond wel zo fijn want soms past iets kei goed, totdat ik ga zitten hahaha!
en ja ja, jassie, 2 pantalons en spijkerrokkie gescoort, en ze zitten geweldig hiephoi !!!

Baby geboren

Joepie!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers