Dit kan even een verhaal worden maar ik probeer het kort te houden. Tijdens mijn zwangerschapsverlof zijn er op mijn werk 2 afdelingen samen gevoegd. Toen ik weer terug kwam werkte deze al 3 maanden samen en ik had een beetje het gevoel dat ik, ja hoe zeg ik het goed, een beetje een vreemde eend in de bijt was.
Ook had iemand tijdens mijn verlof geprobeerd om mij te laten ontslaan. Dit is niet gelukt en hij werkt hier ook niet meer.
Maar goed de laatste tijd heb ik alleen maar werk erbij gekregen en dat is een beetje fout gegaan. Meerdere keren gaf ik aan dat ik het niet redde en meerdere keren was het komt goed. Ja nu komen er fouten omhoog en uitgerekend met een projectleider waar ik in het verleden regelmatig mee botste. Ik hou me in tegenwoordig maar dat is niet makkelijk. Ik ben iemand die direct is en dat weten jullie, Ik ben iemand met een grote mond en een klein hartje en ik kan keihard werken. Ook ben ik niet dom en heb ik ambities. Mijn teamleidster had al een paar keer gezegd, onder het mom van een geintje dat ik directe concurentie was voor haar.
Ik heb al meerdere gesprekken gehad sinds mijn verlof omdat niet alles lekker liep en elke keer paste ik mezelf aan. Tot nu. Ik kan mezelf niet meer aanpassen.
Nu ging het weer mis omdat ik zoveel werk had gedaan. Ik had wat fouten gemaakt en ik zou weer een gesprek krijgen. Dat was twee weken geleden en ik hoorde maar niks en niks, tot vanmorgen. Om 15.00 zou ik een gesprek hebben. Lokatie nog niet bekend. 15.10 ik wordt gebeld, ik moest naar boven. PZ zat erbij en het zou in mijn dossier komen. Er was een wisseling in het gesprek steeds. Dan ging het weer om dat mijn werk niet goed was toen weer dat mijn gedrag niet goed was, toen weer mijn fouten nou ja het was een hakketak gesprek tot het hoge woord eruit kwam, ik paste niet meer in het team. Ik beledigde en kwetste mensen en er waren te veel problemen met me.
Nou ken ik mezelf best goed dus ik had echt zoiets van what the f***. En ik moest maar veranderen. Eerst praate ik heel veel op de afdeling en dat moest ik veranderen. Nu praat ik weinig en was het weer niet goed dus ik zeg welke pad moet ik bewandelen dan. Ja dat moest ik zelf maar uitzoeken. Ik vraag wie heeft er een probleem met mij dat moest ik zelf maar uitvogelen en wat zijn de problemen. Ik moest maar bij mezelf te raden gaan. Dus echt veel verder kwam ik niet. Ik kreeg alleen maar steeds te horen het ligt bij jou het ligt bij jou.
Ik ben dus vanmiddag overvallen met een gesprek bij PZ, ja dit komt in mijn dossier, waarbij ik aan alle kanten aangevallen ben onder het mom we willen je helpen, ik weet nog steeds niet wat ik in vredeanaam fout gedaan heb en ik voel me of er een mes in mijn rug gestoken is. Ik heb het idee dat ik vanmiddag ronduit gewipt ben en waarom?? In de afgelopen 2 jaar is me zoveel beloofd door mijn teamleidster dat ik bij zou leren en er komt niks van. Altijd als ik er naar vraag kan het niet, is het te druk of gaat er iemand anders voor. Oh ja ze kwam net naar me toe. Weet je wat ik kan krijgen van ze een training om me gedrag te verbeteren.
Ik heb ook met pijn in mijn hart besloten dat ik een andere baan ga zoeken. Ik zit hier nu bijna 5 jaar en ik dacht dat ik het leuk had, maar ik zit ik weer te huilen. Dit is mij nog nooit overkomen en geloof me ik ben echt erg geweest vroeger, maar nooit eerder heb ik bij PZ gezeten of ben ik op deze manier verraden door iemand.
Groetjes,
Michèle