Ik voel me zo verraden

Weet ik inge, maar jij moet niet piekeren over mij. Ik heb net mijn vriendin gesproken. Zij is bij haar werkgever ook ooit gewipt en zij raade me aan een soort dagboek bij te houden over wat er gebeurd en gezegd wordt. Dat mocht het in het ergste geval een rechtzaak worden, wat ik niet hoop hoor. Ik hoop gewoon dat ik in alle rust iets kan zoeken en als dat niet snel gebeurd ik misschien alleen maar naar de regio over geplaatst wordt, maar mocht het zo ver komen dat ik dan alle feiten op een rijtje heb staan.

Groetjes,

Michèle

ooh haha maar piekeren doe ik niet hoor, denk alleen met je mee, net als de rest.
Fijn dat je een vriendin hebt die er ook wat van weet

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Dan is het goed meis
en meedenken is fijn ja. Gelukkig heb ik een maand een beetje rust hoop ik.

Groetjes,

Michèle

Mervin en ik hebben het er net even over gehad wat ik nou nog meer kan doen en ik heb een dictafoon gekocht. Ik ben nu al een paar keer beschuldigd van het verzinnen van dingen en ik moet het in het ergste geval tegen een miljoenen corporate opnemen. Het is een digitale dus ik kan thuis alle bestanden op de pc zetten en branden mocht het nodig zijn, maar ik kan nooit meer beschuldigd worden van dingen verzinnen. Ook kan ik hem gewoon aanzetten als ik binnen kom en als ik dan niet op de afdeling ben loopt ie door. Misschien dat ik er dan ook eens achter kan komen wie er een probleem met me hebben als ze dat al hebben.

Groetjes,

Michèle

Michele, heb je je goed geinformeerd over of dit wel mag? Het kan als schending van de privacy gezien worden he, zeker als je er zelf niet bij bent. Toen ik voor mn werk interviews deed met mensen en ik liet een dictafoon meelopen (die in het zicht lag) dan moest ik toch altijd om toestemming vragen.

Ik weet niet precies hoe het zit, maar je wilt ze natuurlijk geen reden geven om je te ontslaan! Dus wees voorzichtig met dit soort maatregelen.

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Oh geen zorgen Liske, ik laat dit natuurlijk pas weten als ik ontslagen zou worden. Ik ben het zat om steeds voor leugenaar uitgemaakt te worden. Dus het spijt me als ik even geen rekening houd met hun privacy.

Groetjes,

Michèle

Michele, ik vind het niet erg en hun privacy kan me gestolen worden
Doe er alleen wel voorzichtig mee! (openbaar forum etc)

liefs!

Ik snap je helemaal maar daar hoef ik me geen zorgen om te maken, ik ben de enige met een kleintje. En ben blij dat het je ook niks kan schelen. Klinkt misschien heel paranoia maar ik schrijf alles op en ik bewaar alles. En ik zorg dat ik geen fout meer maak en niks te veel zeg. Dat ze niks meer hebben om me op te pakken. Alleen deze aantekening kom ik niet meer vanaf. Maar meer zal er niet bijkomen. Want helaas is het ook geen goede tijd om op te stappen, En misschien heb ik mazzel en gaat zij wel weg maar dat zal wel niet.

Groetjes,

Michèle

Oke, het laatste dat ik erover zeg () als het niet legaal is, zou je er in een eventuele rechtzaak niets aan hebben.

Nou, ik hoop inderdaad voor je dat zij eruit vliegt, dat zou wel zo mooi zijn, ben je overal vanaf! Ik zal mn ogen een beetje open houden voor vacatures in de buurt. Liefst administratief?

liefs

Weet ik, maar het is ook een beetje voor mezelf dat ik me niet gek kan laten maken. Ik ken mijn rechten en die van andere. Ik heb bedrijfsrecht gehad op school. Het gaat mij er gewoon op dat ik kan zeggen dit heb je wel gezegd snap je me???

Ja administratief of secretatieel, daar heb ik ook ervaring mee. En ik lees en spreek vloeiend engels.

Groetjes,

Michèle

he michele. ik heb net ff je verhaal zitten lezen en ook dat je op zoek bent naar ander werk. ik zal wel ff navragen want mijn ma is secretaresse en volgens mij waren ze hard op zoek ik hou je wel ff op de hoogte is ook in dh nl dus lekker dichtbij

Lilypie First Birthday tickers

Oh dat zou mooi zijn mellanie. Ja den haag is wel zo fijn ivm met vervoer en zo.

Groetjes,

Michèle