Ik voel me zo dom

Ik lees nu je topic pas, maar jeetje wat een verhaal. Echt ellendig zeg dat je dit mee moet maken en dat je zo opgelicht wordt. In ieder geval fijn dat je je die 250 eur nog terug hebt gekregen. Anders had het helemaal een dure grap geworden. Ik hoop dat je je playstation ook nog terug gaat krijgen.

Groetjes,
Sandra

@ Sje ik heb gister niks vernomen van TNT en ik had het stervens druk hier maar ik ga ze straks even proberen te bellen want per mail duurt het me iets te lang.

Groetjes,

Michèle

Ik heb net TNT gesproken, een verzending die kant op duurt 2 tot 3 weken. Dus ik krijg nu een formulier thuis gestuurd, ze hebben dit niet digitaal, en dan moet ik dat invullen en terug sturen en dan gaan ze een onderzoek starten in negeria en met een beetje geluk krijg ik mijn ps2 met alles terug. Dan kan ik hem misschien wel gewoon voor een lager bedrag in nederland verkopen om alleen al de kosten eruit te krijgen.

Groetjes,

Michèle

In jouw geval wel fijn dat zo’n verzending zo lang duurt. Ook heel fijn dat TNT de moeite neemt het ding weer naar jou toe te sturen. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken.

Groetjes,
Sandra

Oh da’s dus nu in je voordeel die verzendtijd van 2-3 weken! Hopen dat het toch lukt om de boel terug te krijgen!

Go girl, go girl, go girl!!! Hou ons op de hoogte he?!

Groetekes, Sje

Ik zat me gisteravond in bed te bedenken dat het maar eigenlijk mazzel is dat ik niet zo snel bij de pakken neer ga zitten dat ik een kans heb alles terug te krijgen en een stuk mazzel natuurlijk. Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen denken laat maar. Ik niet ik laat me niet zomaar kennen. Alleen als het lukt om ook de ps terug te krijgen wil ik de blikken van die oplichters wel een zien, geen geld en geen spullen.

Groetjes,

Michèle

jee das niet mis wat je is overkomen. Maar gelukkig heb je wel 250 euro terug tis niet niks en nu maar duimen voor je dat je ps2 nog terug komt.

heel veel s6 ermee