Ik hab mijn ps2 op mp te koop gezet met accecoires en 25 spellen. Ik had alleen de buzz niet. Net toen ik dacht nu haal ik hem eraf want dit wordt hem niet kreeg ik een mailtje met het bod dat ik wilde hebben (700 euro). Dus ik dat wow. Alleen zij zat in Parijs en hij moest naar haar kleinzoon in negeria. Oke ik weet het er had een lampje moeten gaan branden, maar dat deed het niet. Zeker niet toen ik een mailtje kreeg van haar bank dat het geld klaar stond om te verzenden en ik moest alleen maar de verzendcode overleggen en dan kreeg ik mijn geld incl verzendkosten.
Ik alles verstuurd, en gemaild. Kreeg ik een mailtje dat er iets mis gegaan was en dat ik 250 via western Union moest sturen want er was 1000 euro bij haar afgeschreven. Ik had ook bericht van de bank gehad dat dat niet goed gegaan was. Ik die bank gemaild dat ik het niet helemaal begreep. Ik kreeg ook bericht terug dat gezien iedereen veiligheid ik dus eerst moest storten maar dat het allemaal oke was.
En ja hoor nu ben ik dus mijn psx kwijt, 250 euro en een hoop schaamte rijker. Ik had meteen moeten nadenken toen ik negeria zag staan. Ik heb namelijk alle namen gegoogled en ik ben niet de enige die dus deze mail gehad heeft alleen met andere namen helaas. Wees dus gewaarschuwd ook als je mail krijgt via mp dat ze willen dat je iets naar nigeria stuurt. Ik kan nu waarschijnlijk fluiten naar mijn centen. Maar ik ga mp wel aanschrijven waarom er geen waarschuwing op de site staat want ik ben dus niet de eerste helaas.
Groetjes,
Michèle