Hey dames,
Zoals de meeste al wel wisten heeft mijn vriend (Chris) sinds 1januari een nieuwe baan. Een hele uitdaging voor hem omdat hij bedrijfsleider is geworden, en zijn baas morgen naar China gaat voor zaken en daar ook zolang mogelijk zal blijven.
Chris runt dan de toko daar.
Nou heeft gister een collega op staande voet ontslag genomen en omdat hij eigenlijk een opzegtermijn heeft van 1maand is hij in de ziektewet gegaan, en kan Chris alles alleen gaan doen.
Al sinds hij die baan heeft, is hij heel weingi thuis, en als hij thuis is dan is hij nog met zaken bezig.
Ik kan mijn ei niet meer bij hem kwijt, en als ik het wel doe, dan zegt hij dat hij het voor ons doet.
Al een paar dagen is hij laat thuis, en kan noah echt niet te lang oplaten blijven elke dag. Ik doe het gewoon niet… kan super zielig voor Chris zijn, maar ik breng Noah gewoon om 7/half 8 naar bed.
Hij ziet Noah dus alleen sochtends.
Ik heb al meerdere malen aagegeven dat ik ook tijd voor ons tweeen wil, maar dat zit er nog even niet in. Helaas… Voel me dan zoooo alleen.
Als ik weer eens boos de telefoon ophang omdat hij laat thuis is, dan belt hij mijn buurvrouw op of zei even naar mij toe wil gaan… Nou sorry als ik boos ben heb ik daar geen behoefte aan, en op dat moment al helemaal niet de buurvrouw.
Die komt al HELE dagen hier!!!
Pffff kan me er zooo ontzettend aan ergeren!
Sorry dames, moest even mn ei kwijt!!!
Liefs, Melanie, (mama van Noah)