Ik voel me alleen

Nou ben ik weer… Gister mn verjaaardag geviert… en wist niet dat het zooo druk zou zijn smiddags… Ik was dus alleen omdat Chris geen vrij kon krijgen… en dat viel me zwaar op mn dak. Niemand die me hielp, alleen de buurvrouw hielp me met de hapjes, maar voor de rest heb ik alles alleen moeten doen.
savonds heeft Chris wel veel voor me gelopen want ik kon echt niet meer…
Desondanks heb ik een super verjaardag gehad.

vanavond nog 1 keer maar dan voor vrienden, ik zet vanavond alles op de achtertafel neer en ze pakken lekker zelf…
Ik doe niets vandaag!!! hahahahahahah!!

Ik heb gister in bed wel tegen Chris gezegt dat ik het echt niet leuk vindt dat hij zoveel werkt, en geen tijd voor mij en Noah heeft, en dat snapte hij heeeeeel erg goed, hij baalt er zelf ook flink van, en als er straks een nieuwe collega is die hem kan helpen, gaat ie zeker een paar dagen extra vrij nemen die hij nu niet vrij kan nemen:D:D:D

Voor diegene die ik op hyves heb, Heel erg bedankt voor jullie felicitaties…:DWord enorm gewardeerd :smiley: hahaha
Internet knufff voor jullie

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

quote:

Ik heb gister in bed wel tegen Chris gezegt dat ik het echt niet leuk vindt dat hij zoveel werkt, en geen tijd voor mij en Noah heeft, en dat snapte hij heeeeeel erg goed, hij baalt er zelf ook flink van, en als er straks een nieuwe collega is die hem kan helpen, gaat ie zeker een paar dagen extra vrij nemen die hij nu niet vrij kan nemen:D:D:D

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Kijk dat geeft ook een goed gevoel dat manlief het ook niet leuk vind. Hij heeft nu ook jou steun nodig en begrip. Zelf heb ik hier therapie voor gehad … ik kon nl zo pissig zijn op mijn man als hij weer eens (soms maar 10 min) later thuis kwam dan afgesproken. Resultaat hij kwam minder en nog later thuis… In therapie geleerd om eerst je man positief te benaderen bijv. ‘Fijn dat je thuis ben, ik begrijp dat het voor jou ook niet altijd mee valt’. Maar niet vergeten om op een goed tijdstip even alles uit te zetten (tv/ radio etc) en eens even lekker van je af te kletsen. Dit lucht soms al meer op dan die ene dag vrij

Tja zo’n nuchter type ben ik dus ook weer niet…

Oh fijn melanie dat je het kwijt bent enne nu maar hopen dat ie er snel een collega bij heeft.

Enne jammer he als je alles zelf moet doen, niet naar Chris toe, maar naar je visite… Wel fijn dat je verjaardag zo geslaagd was.

Groetjes,

Michèle