Ik vanmiddag

En afspraak heb bij de gynagoloog om 14.00 uur
Ik ben best een beetje nerveus
Ben heel erg benieuwt wat ze aan de zwangerschapssuiker willen doen
En of hij al een datum kan geven wanneer ze onze kleine spruit gaan halen
Super vind ik het om vanmiddag weer het prulleke te zien en ik hoop dat alles goed is
Heb de laatste dagen wat last van weeen dus we zijn benieuwt

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Gewijzigd door - heleen op 12 Sep 2005 10:03:54

Jaaaa, vandaag is het inderdaad de 12e !!
Super joh!
Ben reuze benieuwd wat hij allemaal zegt!
Je meld het ons wel meteen hè?
En al weeen gehad? Nog spannender dus!
Succes meis en geniet ervan dat je dat kleine manneke weer kan zien!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

ja ik ben ook benieuwd!! veel plezier vanmiddag met kijken naar je beebje

groetjes Kim, mama van

en

Vanavond meld ik me weer hier hahaha
En zal jullie vertellen hoe of wat
Hoop natuurlijk wel dat jullie een beetje voor ons duimen (dat we al een datum krijgen)
Want ik ben het helemaal zat hoor pffff
Sommige weeen zijn wel al heftig
Maar goed ik mag niet klagen er zijn ergere dingen

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Oja nog een vraagje
Wanneer gaat mijn meldplicht in
Hahaha Grapje hoor

Hahhaha, nou, als je al weeen hebt af en toe dan vind ik dat die meldplicht NU in gaat hoor!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Oh spannend, maar zouden ze hem nu al halen dan? met 35 w 4 dg?
Is ie al flink genoeg?
Pfff en al weeen, echt spannend, veel succes en geniet ervan nog heel ff

Groetjes Nathalie & Co

wow wat spannend… hopelijk krijg je een datum mee… succes!!!

liefs jessica, &

quote:
maar zouden ze hem nu al halen dan? met 35 w 4 dg
Ze zullen hem vandaag nog niet halen hoor Maar deze word ook met de keizersnee gehaald en dat word hier vaak met 38 weken gedaan
quote:
Hahhaha, nou, als je al weeen hebt af en toe dan vind ik dat die meldplicht NU in gaat hoor!
Oke ik zal me melden maar dat doe ik wel sàvonds hoor Ene heb al met Ed afgesproken als er iets is en ik kan niet zelf reageren hij het jullie laat weten Dus ook als ons prulleke geboren is en ik zal wel vragen of hij dan meteen een foto plaats want jullie kenende willen jullie dat graag zien hahaha Maar zo ver is het nog niet hoor

quote:
of hij dan meteen een foto plaats want jullie kenende willen jullie dat graag zien hahaha

Goh, hoe raaaaaad je het zo

Enne…zover is het nog niet zei je net. Maarre…gaat nu snel hoor!

spannennddddddddddddddd laat het snel weten he

Bianca,Dylan & Kaitlyn

heleen nog even en je bent al aan de beurt ,lekker naar het ukkie kijken .en je krijgt vast wel te horen wanneer je hem in je armen mag houden

groetjes marielle mama van
10-10-01

Hoi hooi
Daar ben ik dan
Nou het was gewoon kl*te hoor in het ziekenhuis pfff
Ik had niet de gynagoloog die ik met Robin had gehad
Bloeddruk was 130 om 90
Ik moet naar een dietiste
En een echo wou hij helemaal niet maken
Verder hebben we niet kunnen praten want hij had het veel te druk
Nou daar sta je dan
Volgende week heb ik een groeiecho en een gesprek met een gynagoloog (en ander)
Die week daarop heb ik eindelijk een gesprek met mijn eigen Gynagoloog pfff
Dus ik sjok nog wel ff door
Ik baal dus echt he
Ik had zo graag een beetje zekerheid maar nee niet dus

he balen, dat het op zo’n manier loopt dan

groetjes Kim, mama van

en

Shit zeg…kan me voorstellen dat je ENORM baalt nu!
Juist omdat je hoopte op wat duidelijkheid.
En wat stom dat die vent niet ff een echo maakte zeg, wat is dat nou voor een moeite?
Je bloeddruk (onderdruk bedoel ik) is dus aan de hoge kant.
Hebben ze het gemeten voordat je de gyn. zag?
Want je was erg nerveus natuurlijk. Misschien was ie daardoor iets verhoogd of denk je dat ie nu thuis ook te hoog zou zijn?
'T is maar goed dat je al op het eind loopt joh.
En die dietiste, is dat vanwege je suiker?

Nou, ik weet eigenlijk weinig zinnigs te zeggen om je op te beuren, behalve dan dat je er bijna bent.
Maar ja, daar heb je nu niks aan natuurlijk.
Heel veel sterkte!!

Gewijzigd door - Bieb op 12 Sep 2005 20:16:46

quote:
Je bloeddruk (onderdruk bedoel ik) is dus aan de hoge kant. Hebben ze het gemeten voordat je de gyn. zag
Die heeft hij zelf gemeten en ja was wel een beetje nerveus Moet wel zeggen dat ik het soms zooooo warm heb dat ik niet weet waar ik het zoeken moet Weet niet of dat ermee te maken kan hebben En ja dan al dat vocht wat ik vast hou Maar goed we houden het maar in de gaten he heb vandaag zelf maar besloten om geen zout meer te gebruiken Ik gebruikte al niet veel
quote:
En die dietiste, is dat vanwege je suiker
Ja klopt is voor de zwangerschapssuiker

Ohh wat balen, je hebt het al zwaar en dan heb je nog es geen fijne gyn ook

Sterkte meis, en als je je zorgen maakt gewoon truggaan om een echo!

Groetjes Nathalie & Co

quote:
Moet wel zeggen dat ik het soms zooooo warm heb dat ik niet weet waar ik het zoeken moet Weet niet of dat ermee te maken kan hebben En ja dan al dat vocht wat ik vast hou

Ja, dat warm hebben kàn ermee te maken hebben (hoeft niet)
En dat vocht vasthouden…ja, ik had het op zich ook toen ik zwangerschapsvergiftiging had destijds.
(brrrr…ik hou nu ook sinds een week vocht vast terwijl het niet extreem warm is…hoop dat het geen voorteken is van wéér hoge bloeddruk Sorry, bedacht ik me opeens)
Dat je bloeddruk te hoog was kan er inderdaad mee te maken hebben dat je nerveus was.
Maar heb je anders thuis geen bloeddrukmeter? Of iemand in je omgeving?
Anders zou je het af en toe eens een paar keer achter elkaar moeten meten.
Als je bloeddruk echt te hoog is krijg je ook vaak een “opgejaagd” gevoel (erg irritant) en hoofdpijn en soms voel je een soort “strakke band” om je buik heen (maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die “band” zelfs bij een bloeddruk van 180/118 niet voelde hoor, hahaha )

jeetje lekker dan,je heb het al zo zwaar en dan zo lekkere gyn

nou hoop dat je volgende week een beetje normaal geholpen word en dat er geluisterd word naar je

weet best dat ze druk bestaan hebben die gyn maar een beetje luisteren naar je patient kan geen kwaad toch

nou meis kop op

Bianca,Dylan & Kaitlyn

ZOOOOOO ik heb me gemeld hahah

Vandaag heb ik een rot dag gehad hoor
Geloof dat ik alles nu aan het verwerken ben
Dat ik die suiker heb en de Bi
En het kl*te gesprek van gisteren
De bloeddruk maak ik me nog niet veel zorgen om en doe ik het wel ga ik even naar de huisarts om het te laten meten
Ben dus verschrikkelijk jankerig vandaag pffff
Het zal best wel weer over gaan m,aar het moet er ook even uit allemaal
Misschien daarom een hoge bloeddruk
Geen idee
Maar bij deze dus heb me even gemeld weer ga zo lekker naar me bed