Ik vanmiddag

Oh lekker janken lucht wel eens op, en lucht je hart maar lekekr hier daar zijn we voor!!

Sterkte!

Groetjes Nathalie & Co

sterkte heleen .we zijn een luisterend oor voor je knuffels

groetjes marielle mama van
10-10-01

Jeetje meis het gaat je ook allemaal niet in de koude kleren zitten.
Probeer goed uit te rusten en schijf hier lekker van je af.
Veel sterkte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

schrijf het lekker van je af hoor,we helpen je erdoor heen,en huilen lucht ook vaak op…het gaat idd niet in je koude kleren zitten dit allemaal.

meis kop he

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Gaat ie vandaag weer iets beter?
Zet m op meis, nog eventjes!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ben ook benieuwd of het vandaag beter met je gaat.

Veel sterkte meid. De laatste loodjes wegen het zwaarst.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Hoi lieve meiden
Het gaat nog niet zo lekker hoor
Pffff heb wat hoofdpijn enzo
Zeg Bieb jij hebt toch zwangerschapsvergistiging gehad?
Kan je me misschien iets meer er over vertellen?
Zodat ik een beetje weet waar ik op moet leten
vrijdag heb ik een afspraak met de dietiste in het ziekenhuis
zal meteen ff vragen of ze mijn bloeddruk kan meten als ze een aparaat er voor heeft staan
Verder probeer ik het rustig aan te doen maar soms gaat het gewoon niet
Loopt hier een lief mannetje rond die heel graag wil spelen met zijn mama

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Tsja, waar je vooral op moet letten is toch wel je bloeddruk. Klinkt natuurlijk flauw, maar dat is de beste "graadmeter"
Ik denk dat het wel belangrijk is als je het af en toe zou kunnen controleren.
En dan het liefst minimaal 3x achter elkaar. Da’s het meest betrouwbare.

Verder eh…dat opgejaagde gevoel wat ik in een eerder berichtje al noemde.
En een “rare” hoofdpijn…
En sommige schijnen een “band” te voelen ergens bij hun buik ofzo?? Ik heb dat nooit gevoeld geloof ik, ondanks dat mn bloeddruk behoorlijk hoog is geweest (180/120 op z’n hoogst ongeveer)
Volgens mij was ik ook weleens misselijk, maar ik weet niet zeker meer of dat erbij hoorde.
In ieder geval vond ik dat opgejaagde gevoel (ook al lag ik in bed bij wijze van) erg typerend. Daar herkende ik het gauw aan.
Ow ja!!!
Nog een duidelijk kenmerk!!
Je reflexen werken 100x zo goed
Dus als ze tegen je knie aantikken om je reflexen te checken, dan schiet je been echt de lucht in (veel heftigere reaktie dan normaal dus)

Maar écht, laat het nou eens ergens nakijken die bloeddruk.
Stel dat het wel te hoog is dan is dat dus ook niet goed voor de baby.
De kwaliteit van de placenta gaat namelijk erg achteruit als je bloeddruk te hoog is.
Daarom was Stephan ook niet bepaald een “zwaargewicht” bij zijn geboorte.
Bij je huisarts kan je er ook voor binnen lopen hoor (bloeddruk meten) Assistente doet dat.

Succes!
Enne…ik ben blij dat we daar internet hebben want anders zou ik me steeds afvragen hoe het met je gaat en of je al bevallen bent

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 14 Sep 2005 23:03:27

heleen,

kan je ha niet komen om te meten…

Bianca,Dylan & Kaitlyn

hoi
amai wat rot voor je allemaal! probeer je rustig te houden en als je twijfeld zou ik zoals je al zei ook ff na de ha gaan!! sterkte ermee,nog ff op de tandjes bijten!!!

liefs jessica, &

Bedankt Bieb
Denk dat ik zelf maar eens een bloeddruk meter ga aanschaven
Kan nooit kwaad denk ik maar zo
Ik heb een hele fijne huisarts die daar niet voor langs komt
En als ik steeds op de fiets moet met Robin weet ik heel zeker dat ik niet meer kan lopen en fietsen van de pijn
Vandaag gaat het iets beter
Morgen die afspraak bij de dietiste
En verder hou ik jullie natuurlijk op de hoogte
Oja nog een ding
HEB WEER LICHTE WEEEN

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

nou lekker dan,dat die ha niet wilt komen pffff

hoop doordat je rust houd je het ff uit kan zingen,ook al lijkt het me nu niet zo prettig,heb met je te doen meis.

Bianca,Dylan & Kaitlyn

jee meis wat een gerommel ,ja ha zij niet meer zo als ze wezen moeten .heb er ook nare ervaring mee .was zelf 6 maanden zwanger dat miijn man een licht infarct kreeg ,nou die bokkepoot kwam mooie niet nou ik heb hem ze huid vool gescholden .een griepje zei he knap hoor als je het ziet door de telefoon, he meis probeer je rustig te houden .ik wens je heel veel sterkte en knuffels en kop op .

10-10-01

Zo dacht zal me even melden haha
Gisteren ben ik bij de dietiste geweest in het ziekenhuis voor de zwangerschapssuiker
Fijn mens heel duidelijk
we hadden er een goed gevoel bij
Ik moest nog even naar de verloskundige om papieren af te geven heb toen meteen gevraagt of ze mijn bloeddruk wou meten
En die was 165/85 dus mijn onderdruk is gelukkig weer gezakt pffff
En nu maar hopen dat het zo blijft
Mijn weeen zijn weer verdwennen
Heb wel veel last van harde buiken

Spannend Heleen!
Ik kan niet laten om het te blijven volgen vanaf hier hoor

Goed hoor dat je bloeddruk gezakt is dan. maar doe het rustig aan hoor meiske. Nog eventjes volhouden hoor !!!

idd gelukkig is hij gezakt je bloeddruk

en ook zeg doe rustig aan meis

Bianca,Dylan & Kaitlyn

he wat goed dat je bloeddruk gezakt is, houden zo .en doe het lekker rusig aan

10-10-01

Heleen, je hebt je volgens mij de 17e voor het laatst " gemeld" of ben ik gek?
Alles goed met je?

adem in adem uit,en vooral rustig blijven hiihihih

die houd de spanning er voor ons in,misschien is ze lekker aan het rusten in het zonnetje

Bianca,Dylan & Kaitlyn