Ik twijfel over een dekbedje kopen

Morgan heeft ook het rommelen met slaapzak uitgevonden. Op zich valt het nog mee want als ze hem uitdoet en ik zie het dan ga ik naar boven en zeg dat ze hem aan moet houden omdat ze het anders koud krijgt en dan laat ze hem aan tot na der slaap.

Maar nu zit ik toch te denken een dekbedje te kopen, Alleen wat zal ik doen. Ze heeft nu nog der ledikant en zo lang dat goed gaat hou ik haar daar lekker in want anders moet ik 1 een kamer opknappen wat ik pas wil doen als ze iets ouder is en ze gaat waarschijnlijk aan de wandel. Maar ja met een ledikant en een groot dekbed is niks.
Dus aankijken met der slaapzak aan of toch een tussenmaatje kopen en met het risico dat met 1.5 a 1 jaar weer opgeruimd kan worden.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 18 Sep 2010 11:53:38

Als ze nu nog in een ledikant ligt zou ik een dekbedje voor ledikant kopen.
je kunt hm ook nog gebruiken in het campingbedje daarna.
Tenminste wijgebruiken hm nu in het campingbed als we weggaan

Oh ja das waar, helemaal niet meer aan dat campingbedje gedacht. Dat kan zeker ja.

Groetjes,

Michèle

Wij hebben ook een ledikantdekbedje gekocht, vanwege hetzelfde idee dat 'ie in ieder geval nog in het campingbedje kan later.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

En ze kosten niks, bijv bij de Hema ofzo.
Dus voor die paar centen zou ik er 1 kopen voor in je ledikant.

Jack slaapt overigens sinds kort in een peuterbed en ik had ook gedacht dat hij aan de wandel zou gaan maar nee hoor hij blijft zoet liggen tot mama hem komt halen, ook als hij bijv zoals nu geen dutje doet.
Ik vond een dekbed nog heel erg warm en heb zijn ledikant deken in het overtrek gedaan, dat bevalt tot op heden nog prima!!!
Als het wat kouder wordt komt het dekbed te voorschijn.

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Das ook een idee Christa ik heb der geken ook nog inderdaad. Enne dat aan de wandel gaan weet ik wel zeker dat dat gebeurd. Ze slaapt op het kdv nu op een stretchertje en daar komt ze ook steeds vanaf

Groetjes,

Michèle

Ik zit er ook over te denken om een Dylano over te gaan leggen naar en gewoon bed, denk dat het een meegroeibed word maar hoe werkt het daar met de dekbedden?

De reden dat ik hem waarschijnlijk over ga leggen is mijn rug

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Moelijk he, die dekbedden? Wij hebben Eef er vanmiddag onder gelegd en het was één en al keten. Dat slapen in het grote bed ging wonderbaarlijk snel goed, maar dat dekbed lijkt een stap te ver nog. Ze wilde niet slapen, terwijl ze echt moe was. En binnen no-time stond ze in bed te springen. Uiteindelijk ligt ze nu alsnog weer in de slaapzak en ze was meteen vertrokken!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik denk dat zolang ze de slaapxak aanhoud om te slapen ik het even op de slaapzak houd. Het gaat nog steeds goed alleen als ze klaar is met slapen doet ze hem uit en dat mag ook van mij. Ik kan altijd aan mijn ma vragen als ze eruit gegroeid is of ze een nieuwe wil maken voor me

Groetjes,

Michèle

Ik hou 'm denk ik ook nog, want Eva doet 'm zelf niet eens uit. Ze gaat er gewoon mee in bed staan! Ze haalt heel soms haar voetjes eruit, maar nu het kouder wordt snapt de diva dat ze dan kouwe hoefjes krijgt en dus laat ze 'm dicht. Hij moet wel meteen uit als ik kom. Ik denk dat ze 'm nog wel lekker veilig vindt en dat dekbed loopt niet weg…dat komt wel!

Ja morgan heeft hem vanmiddag en gisteravond ook aangehouden. Hopelijk doet ze dat vanacht bij oma ook. Even goede instructies geven aan beide straks.

Groetjes,

Michèle

Hoi michele,

Hier was het uittrekken van de slaapzak stap 1, stap 2 was dat hij zelf uit z’n ledikant klom inc een hele dikke buil op z’n hoofd. Ik heb het probleem opgelost met een veiligheidsspeld. Daarmee maak ik het lipje van de rits vast aan de slaapzak. Moet je wel zo’n speciale babyveiligheidsspeld hebben. Daar zit zeg maar een schuifje over de sluiting heen zodat ze niet zo makkelijk te openen zijn.
Rens denkt nu dat de rits kapot is, hoop dat dat nog even zo blijft.
Wij hopen rens ook nog even in z’n ledikant te houden. Na de feestdagen gaan we z’n nieuwe kamer opknappen en dan denk ik dat hij zo rond eind februari in z’n gewone bed gaat. We hebben een gewoon ledikant voor hem, peuterbedje vind ik zo tijdelijk en eigenlijk een beetje zonde van m’n geld. Hoop dat het dan lukt om hem in z’n grote bed te laten slapen voordat de kleine komt.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik geloof t als ik dit zo lees, ik heel erg blij mag zijn dat Bo nog geen uitbraak pogingen doet uit zijn slaapzak!! Hij gaat ook net als Eva gewoon in die slaapzak staan. Sterker nog, als je hem op de grond zou zetten met de slaapzak aan , dan loopt hij gewoon met dag ding weg!!! Slaapzak is dan aan he!! Tis gewoon net zaklopen!! Zolang hij er echter in past, en geen pogingen doet om hem uit te trekken, laat ik het even zo!

liefs woezel

@Woezel, Eva kan ook heel goed zaklopen, net als Bo! En ze gaat ook met slaapzak en al op haar stoeltje zitten!

Ik wil eigenlijk ook wel voordat het echt koud wordt snachts Nora in haar nieuwe bed met dekbed hebben. Ze moet er toch binnenkort aan om plaats te maken voor de volgende en dan heb ik haar direct lekker warm liggen voor de winter. Met slaapzak slaapt ze redelijk rustig. Ze draait veel, maar eindigt wel altijd met hoofd bij het hoofdeinde. Ook staat ze een stuk minder in haar ledikant dan vroeger. Als we weer eens wat tijd hebben in het weekend (we hebben het zo achterlijk druk elk weekend) gaan we langs de Ikea om de complete zooi te halen en dan regelen we het maar. Eerst nog even op haar oude kamertje maar denk ik.

Wat voor Morgan het handigst is, ik weet het niet. Maar zou inderdaad ook de keuze maken voor het echt koud wordt, dat kan je dubbele kosten schelen.

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Ik heb ook nog een winterslaap Liske dus het is niet dat ik en en moet kopen dus dacht scheelt. Hooguit een dekbad voor der ledikant. Want der kamer wachten te nog heel even mee. Ik ga volgende week onze logeerkamer schilderen en dan kan ik daarna de kledingkamer en de nu nog kattenkamer doen en dan heb ik ruimte om de zooi van mijn broertje naar boven te verhuizen en dan kan ik als het moet zo der nieuwe kamer in orde maken alleen hoop ik daar nog even mee te wachten. Overigens kan het nieuwe bed niet in der huidige kamer helaas.

Groetjes,

Michèle

Oke, dan zou ik het lekker nog even laten zo is! Nora past haar winterslaapzak van afgelopen winter niet meer, dus vandaar dat wij wat meer haast hebben. En wat ik al zei: Ik wil dat zij in haar nieuwe bed gewend is voordat de nieuwe baby er is, dat ze niet het idee heeft uit haar bed gejaagd te worden. Dus wat dat betreft kunnen wij het maar beter snel geregeld hebben.

Wel leuk, om heel je huis zo om te gooien, vind je niet? Ik heb er ook zin in, zo een tinkelbel kamer te maken voor mn meisje en de babykamer weer wat op te vijzelen en wat nieuwe spulletjes te kopen om het wel anders te maken voor de volgende.

En wat luxe dat jullie katten een eigen kamer hebben!

liefs

Ha ha ha als het bij ons maar bij een kindje blijft kan morgan zelfs als ze ouder is een hele eigen verdieping krijgen

En ik heb iets minder haast dan jij maar ik heb er ook zin in hoor straks een meidenkamer te maken. Maar daarom wil ik ook even wachten zodat ze zelf wat beter aan kan geven wat ze wil. Als het aan mamma ligt maak ik er ook een tink/ elfen kamer van maar ja misschien wil zij wel dora of denk ik dat ze dora wil en blijkt ze hello kitty te willen dus we wachten nog even

Groetjes,

Michèle

@Michele: Ik ga me niet helemaal uitleven in het Tinkthema hoor! Geen muurschilderingen want als ze dan ineens wat anders wil, zit je toch met zo’n grote Tink op de muur. Bovendien denk ik dat het niet heel handig is als we het huis tzt te koop willen gaan zetten. Dus meer in roze en grasgroen en wat paddestoelendingetjes (heeft ze al voor haar verjaardag gekregen), zo’n groot (ikea)blad boven haar nieuwe bed en misschien wat schilderijtjes. Zo is het in elk geval niet permanent maar wel leuk aangekleed!

Wauw, ik zou ook wel zo’n groot huis willen! Bij ons wordt het zo best krap met de tweede erbij, dus het plan is nu om dit te koop te zetten als de baby er is. En dan maar kijken wat de markt doet. Een extra kamer zou al leuk zijn. Met Nora haar nieuwe kamer erbij, hebben we zo ineens geen studeerkamer meer en moet er wel heel veel naar zolder. We kunnen nog wel een paar jaar zo wonen, want echt klein is het ook weer niet, maar wat meer ruimte zo op den duur wel fijn zijn.

Waarom wilden jullie destijds eigenlijk verhuizen, als je zoveel ruimte hebt? Geen leuke buurt ofzo?

liefs

We wilde een inverstering in de toekomst Liske. Wij huren nu. Maar daar zijn we nu eigenlijk heeeeel blij mee

Als er wel een tweede zou komen hebben we ook nog steeds genoeg ruimte. Ik heb nu zelfs een apparte kamer voor onze kleren

Groetjes,

Michèle