Ik twijfel over een dekbedje kopen

Jajajaja, doe maar duur Michele! Een eigen kamer voor je kleren, het lijkt Hollywood wel! Wij hebben ook best een groot huis, maar onze kleren moeten toch echt wel in een gangkast! Oooo, een Tinkkamer vind ik ook erg gaaf. Ik ben zelf ook dol op elfen! Ik heb bij Eef op de kamer ook elfenschilderijtjes en zelfs een eenhoorn. Gaaf. Ik ben benieuwd hoe jullie je uitleven met de nieuwe kamers Liske en Michele! Paddenstoelen…ook leuk trouwens. Bij de Blokker zag ik paddenstoelen-stoeltjes. Eva ging er meteen mee slepen! Die waren erg leuk!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Rainbow: Die had ik dus ook gevraagd voor Nora’s verjaardag, maar ze hadden ze niet meer bij de Blokker aan wie ik het gevraagd had, dus ik naar onze Blokker, waren ze ook weg Jammer want ze waren leuk en niet zo duur. Maar ja… Ze heeft wel twee paddenstoelen lampjes en een paddenstoelenspaarpot gekregen nu. Ook leuk…

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Ik probeer eerst nog wat te sparen Rainbow want ik moet allemaal nieuwe meubels kopen. Pappa heeft haar babykamer gebouwd en dat zit allemaal vast. Maar misschein dat ik haar ook der eigen kledingkamer laat houden en daarnaast der slaap/ speelkamer. Maar dat moeten we nog even zien.

Groetjes,

Michèle

@rainbow, dat kan Bo dus ook!!! Ik hoor niet vaak dat kindjes dat kunnen , dus denk dat onze kindjes een uitzondering in zijn!! Vind het altijd wel grappig om te zijn, want wat Bo kan zonder slaapzak, op mototisch gebied, kan hij ook met slaapzak!!!

liefs woezel