Ik raar gedroomd heb?

Ik heb toch raar gedroomd vanacht.
Ik droomde dat ik met de auto getankt had, en even sigaretten ging halen.
Ik kreeg ook een bonnetje mee, en op dat bonnetje stond dan automatisch je pas foto alleen bij mij stond er een echo van een baby op. (het hoofdje)
Ik zeg tegen dat meisje achter de kassa “dit is niet mijn bonnetje”… Jewel zegt ze of weet je niet dat je zwanger bent?
Dus ik kijk haar aan en zeg nee ik ben niet zwanger, ik ben net ongesteld geworden, en die keren ervoor ook… nee hoor zegt ze je bent niet deze keer zwanger geworden maar die keer er voor al… je bent al 3 maanden…

En toen stopte mn droom…:S
Het was zooooo appart!! Kan er uren over na denken…
Zoveel ben ik er toch helemaal niet mee bezig…
Wat vinden jullie ervan??

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Tja sommigw dromen hebben een voorspellende gaven, ze proberen je wat te vertellen, andere zijn alleen een verwerking van waar jij op de dag mee bezig bent. Je kent jezelf het beste. Vertrouw je het niet dan zou ik toch maar testen alleen wees niet teleurgesteld als het negatief is en je nog even verder moet klussen.

Groetjes,

Michèle

Ja ik heb al wel dingen op gezocht maar dat gaat puur over de zwangerschap… Ik ben net afgelopen woensdag ongesteld geworden… al was het maar 3 dagen…
Ik denk dat een test zowieso negatief zal zijn.

Dan kan het best zijn dat je er onderbewust meer mee bezig bent dan je denkt. Probeer het een beetje los te laten als is dat niet makkelijk natuurlijk

Groetjes,

Michèle

Ja, ik zal wel moeten, anders lukt het helemaal niet… Ik zal mn best doen!

Wat een gekke droom joh! Dromen zijn soms voorspellend, maar vooral bedoeld om dingen te verwerken. Als je iets meemaakt, zie je dat later soms terug in een droom. Vaak in andere beelden zelfs. Omdat je er (onbewust) toch mee bezig bent, komen die beelden naar voren. Dan droom je dus zoiets als wat jij gedroomd hebt.

Maar Melanie, het is toch helemaal niet erg dat je ermee bezig bent? Wij denken echt niet dat je de hele dag met een dromerige blik sokjes aan het haken bent hoor! Ik vind dat je er heel goed in staat en vind jou helemaal niet geobsedeerd ofzo. Dat zie je soms ook wel, dat vrouwen echt constant bezig zijn met zwanger worden en dat ze over niks anders kunnen praten. Dan lukt het vaak niet. Maar er op een gezonde manier mee bezig zijn en er aan denken, is toch prima. Dat is nu eenmaal al gauw als je besloten hebt over ervoor te gaan. Moeilijk om dan je gedachten uit te schakelen. Je denkt nu eenmaal (vaak) aan iets wat je graag wilt. Wij gaan deze maand weer proberen na een korte time-out vanwege alle drukte rondom de (ver)koop van het huis enzo en dan denk ik heus ook wel weer aan wat de goede dagen zouden zijn. En soms kijk ik bij de HEMA ook gauw even bij de babypakjes. Maar als het niet meer zou lukken, zijn we met Eef ook al heel blij en het is niet iets wat per sé MOET. Het is ons gegeven of niet. Ik denk dat dat de juiste insteek is. Volgens mij sta jij er ook gewoon zo in en dat je dan teleurgesteld bent als het niet gelukt is, lijkt me toch normaal?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja daar heb je wel gelijk in Rainbow, ik ben inderdaad niet geobsedeerd erdoor. Als het deze keer niet lukt, dan lukt het misschien de volgende keer wel.
En als het helemaal niet zou lukken, tja helaas… ben hartstikke blij natuurlijk met Noah.
Ik hoop dat het een voorspellende droom is…

Ik kijk ook stiekem wel even bij de babykleertjes, of hoe ik een kamer dit keer ga inrichten en waar de rotzooi die er nu staat dan naar toe moet. maar dat is volgens mij inderdaad zoals elke vrouw die graag zwanger wil worden doet.

Misschien ben je er onbewust overdag mee bezig geweest, waardoor je deze droom hebt gehad. Ik had laatst ook een hele rare droom over iets wat ik overdag had meegemaakt. Voor mijn gevoel was ik daar helemaal niet mee bezig, maar toch een droom over gehad. Ik hoop natuurlijk wel dat je nu zwanger bent, maar die kans lijkt me zeer klein gezien je ongsteldheid.

Ik sluit me wat betreft de zwangersschap bij het verhaal van Rainbow aan. Wij zijn zoals je weet ook aan het proberen zwanger te worden. Het is logisch dat je eraan denkt. Je wilt iets graag en dan zou het raar zijn als je hier nooit aan denkt. Zaadjes zwemmen echt niet de andere kant op, omdat jij denkt aan zwanger worden. Helemaal niet overin zitten dus, want er mee bezig zijn mag best.

Alleen als je er teveel mee bezig bent in die zin van heel veel stress enzo zou het niet goed zijn. Je lichaam raakt dan helemaal van slag door alle stress hormonen etc en dan zou het minder snel lukken. Lekker genieten van alle andere dingen en natuurlijk ook gewoon lekker fantaseren over zwanger zijn en laten we hopen dat 2010 en heel vruchtbaar jaar zal zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Misschien ben je al zwanger zonder dat je het weet.
Die ongesteldheid hoeft geen ongesteldheid te zijn geweest. Kan ook een nestelbloeding zijn geweest ofzo.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 22 Dec 2009 14:08:09

Ja het zou inderdaad kunnen, ben voor het eerst in de tijd dat ik weer ongesteld ben na de bevalling maar 3 dagen ongesteld geweest, het was wel heftig, maar kon het wel redden met 2 tampons.

Dus kan kan wel een innestelling zijn geweest???
Ik had ook helemaal geen tekens van ongesteldheid, normaal heb ik dan wel buikpijn en erge rugpijn maar nu helemaal niks!!

Nou ja… we zien wel… wil er niet TE veel mee bezig zijn.

Ik hoop voor jou Sandra dat ook voor jou 2010 een vruchtbaar jaar is!!

2 tampons in die 3 dagen? Of 2 tampons per dag?

Groetekes, Sje

Hihihi, snap 'm ook niet helemaal Melanie…Als je heftig ongesteld was, red je het toch niet met 2 tampons per dag? Laat staan met 2 in drie dagen… Ze zeggen altijd dat je om de 4 uur moet wisselen, maar dat red ik vaak ook niet. Ik vergeet ze best wel vaak! Waar bemoeien Sje en ik ons eigenlijk mee he?

Nee 2 tampons per dag!

Ik dacht 2 tampons in een keer erin!!!
En 2 tampons op een dag vind ik wel erg weinig hoor! Maar goed waar gaat het nou over.

Sorry ik wou gewoon even reageren. Hahahahaha

Groetjes Carolien

Oh dat kan ook nog 2 tampons ineens! Haha!

Nou ik ben helemaal gerustgesteld hoor dat het niet 2 tampons in 3 dagen is maar 2 per dag.

Groetekes, Sje

hahahahahahahaha 2 in 1 keer dat zou wat zijn!!

Gelukkig ben je weer gerustgesteld Sje

Ik heb er heel goed van geslapen!

Groetekes, Sje

Hahaha goed zo :smiley:

Hihihihi! Ik ook hoor! En gelukkig zijn dromen bedrog, want ik heb in mijn droom weleens in bed gelegen met…ooooo, ik durf het echt niet te zeggen eigenlijk…Maar hij was die dag heel veel op TV en daar komt het natuurlijk door…dat snappen jullie toch wel he…hahaha…echt héééééél erg: het was…Jan-Peter! Ja, Balkenende ja! Heeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeee! Ik vertelde het op mijn werk en daar lagen ze helemaal in een deuk! En dat snap ik! Als je nou droomt van Brad Pitt ofzo, maar van J-P? Willen jullie nu nog wel met mij kletsen?

Gewijzigd door - Rainbow op 23 Dec 2009 11:53:04

Gewijzigd door - Rainbow op 23 Dec 2009 11:53:49

Eh volgens mij heeft die man toch meer charisma dan we denken want ik heb ook wel eens over hem gedroomd…
En geloof me ik heb toch ook liever een ander hapje…

Groetjes,

Michèle