Ik raar gedroomd heb?

Oh Rainbow, een akeligere droom is haast niet mogelijk! Brrrrrrrrrr…
En Michèle jij ook al!!!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 23 Dec 2009 12:21:16

Shocking!!! Haha. Maar goed, iedereen verdient een tweede kans. Dus ook Rainbow en Michèle…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Iel!!!

Mijn vriend droomt vaker van dat soort rare dingen over mij
Laatst droomde hij over mij en de keeper van willem II:S
Haha, maar ik moet zeggen dat ik zelf ook wel eens van die…uhm…aparte dromen heb…
Dus idd… ook jullie verdienen een tweede kans

Liefs, Anne

Gelukkig en bedankt. Moer ook zeggen dat Spike van buffy vaker de hoofdrol speelt dat JP hoor

Groetjes,

Michèle

Haha wat een nachtmerrie voor je Rainbow !!

Maarre hier ook eentje die vaak erg raar droomt. Mijn man ligt dan helemaal in een deuk om mijn rare dromen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hahahaha, wat zijn jullie toch tolerant ladies, dat Michele en ik een tweede kans krijgen! Ik dacht al dat jullie me een FREAK vonden, hahaha. Ja enne…hij kon het nog goed ook! Mijn vriend kwam niet meer bij natuurlijk! En Jan Smit kwam ook eens langs…vind ik ook nog maar een menneke eigenlijk…Tot nu toe zijn Bas Muijs (vind ik zooo leuk) en Tim Akkerman (ex Di-rect) nog niet in mijn dromen langsgekomen. Gek he? Maar gelukkig ben ik dus niet de enige met BIZARRE NACHTMERRIES!

Hahaha, zit net aan mijn vriend te vertellen dat Michele óók droomde over Balki (al weet ik niet of het ook een bedscene was zoals bij mij), zegt 'ie: ‘Oooo, in feite hebben jullie dus gewoon een soort Balki-orgie met z’n drietjes!’ NOU JA ZEG. En dat terwijl het bijna kerst is!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hahahahaha gelukkig heb ik nog nooit over hem gedroomd, eerlijk gezegt nog nooit over een bn-er of iemand anders… wel over gewoon een wild vreemde man !!

Kon er toen ik wakker was wel even van nagenieten hahaha!!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

wow bizar
ja ik heb persoonlijk ook altijd wazige dromen.
maar ik neem aan dat jullie nog een kleintje willen?
misschien DENK je dat je er niet mee bezig bent maar dat ben je onbewust echt wel! en dat komt er s’nachts uit…
dromen is en blijft het verwerken van dingen overdag.

ik droomde vanacht ook wat vreemds.
ik droomde dus dat mijn vriend me opbelde en zei: ik heb spiritus gedronken!
ik schrok me lam en vroeg of ie ook alcohol op had: ja 40 biertjes!
en ik ga nou de rest van de fles spiritus drinken!
en toen schrok ik wakker omdat ik dacht dat ie dood ging ofzoiets
haha
ook zoiets bizars:S

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ja we willen inderdaad nog een kleintje…

Maar dat is inderdaad een hele rare droom die van jou hahaha!! Spiritus…

@Inge, BIZAR! Die Rijco! 40 Biertjes a la, al is dat natuurlijk erg veel, maar dat kunnen sommige kerels wel naar binnen krijgen (pffff, die van mij gelukkig niet), maar SPIRITUS? Ieks!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gat ik had vannacht ook gedroomd:
Was aan het fietsen en Jurian zat achterop… toen ging ik mensen inhalen maar opeens fietste ik een gracht in. Ik sprong van de fiets… gelukkig het is alleen maar de fiets die de gracht in ging. Maar OH NEE … JURIAN … hij zat achterop… en die gracht was mega diep. Ik ben er gelijk achteraan gedoken … hem gevonden. Mijn mond op zijn mond gedaan en gelukkig heeft hij na een reanimatie het gered… maar ik was drijfnat van het zweten… én het was nog maar 1.30 uur… niet meer geslapen natuurlijk … durfde het ook niet!

Hè getsie, mini-boy. Wat een vreselijke droom. Snel vergeten maar!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

He bah, dat zijn nare dromen !!
inderdaad snel vergeten!

Dromen over je kids die niet leuk zijn wil je echt niet. Ik heb wel eens gedroomd dat morgan iets overkwam ik werd huilend wakker en ben meteen bij haar gaan kijken. Ik heb overigens ook al een keer gedroomd dat ze met 16 zwanger was. Das ook niet grappig, maar minder erg.

Enne ach als het gaat om bekende dan heb ik half hollywood al gehad Maar een balki-orgi, ik pas hoor Rainbow.

Groetjes,

Michèle

Toen ik nog zwanger was van Noah, droomde ik dat hij heeeeeeeel groot was met een heel groot hoofd, en dat ie me afgepakt werd door mn schoonouders, en ik stond bij hun voor het raam naar Noah te kijken… Ook zo iets raars hahaha

Jeetje wat een heftige droom mini-boy.

Gelukkig maar dat het een droom was.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Nou zeker gelukkig dat het een droom was… dacht die nacht ik ga nooit meer fietsen… hihi… ook een extra knuffel kreeg hij toen hij wakker was…

Dan besef je wel weer hoeveel je van je kindje hou!!!