Ik óm ben?

Erik heeft vanmiddag een fietshelm van Cars van mij gekregen. Zucht. Ik ben om. Heb helemaal niets met Cars, Winnie the Pooh, etc. Al die thema’s vind ik eigenlijk niets. Maar Erik moest en zou een ‘motorhelm’ voor op z’n ‘motor’ (=loopfiets). En wat koop je dan? Een fietshelm, dat lijkt natuurlijk het meest. Nou, hij is helemaal in z’n nopjes. En ik? Ik moet er langzaam aan wennen…

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

hahaha hoe komt dat dan dat je er zo op tegen bent, enne het gaat er uiteindelijk om dat hij het leuk vind toch? tja mama… je groeit erin mee
Wel supergaaf heb je foto’s? Rico krijgt voor zijn 3e verjaardag een loopfiets. en inderdaad een helm is dan ook wel toepasselijk toch? Gaat het goed met Erik en zn fiets? was het moeilijk te leren?
Nog even over dat jij eraan moet wennen he en het niet echt wat vind…
ik ben bepaalde tekenfilms b.v. spuugzat geworden, rico vind ze nog steeds leuk en ja… dan kan ik wel dokter phil gaan kijken maar daar wordt rico weer niet blij van… en ik ben makkelijk om te praten met zo’n snoetje
dan zegt hij met een superlief stemmetje "Mammie…??? Hiko dora kijkuh!!!"
ja hij zegt als ie wat moet mammie ipv mama.
ook als ie een knuffel moet overigens…dan is het "mammie??’ en vliegt ie me om mijn nek. lekkerding!
hmmz ik ga weer offtopic sorry

Het is deze:

http://www.intertoys.nl/speelgoed/fietshelm-cars-571463.html

@Inge, ik vind het gewoon lelijk. Kan niet uitleggen waarom. Ik hou meer van rustig, neutraal, etc. Kijk naar Eriks slaapkamer; rustig. Wel stoer en voor een jongen, maar niet té.

Erik kan als een speer op z’n loopfiets, leuk dat Rico er ook eentje krijgt. Erik reed er al veel op op het kdv, dus hij had de handigheid al onder de knie. Dat gebeurt bij Rico vast ook snel genoeg. Hihi, dat van die tekenfilms snap ik. Dat heb ik ook heel erg met boekjes, steeds dezelfde voorlezen. Maar inderdaad, als hij het graag wil, dan gaat dat vóór

Groetjes,
M

hahaha ohjaa met boekjes ZUCHT. meneer wilde elke avond onderhand dikkie dik horen. ik kreeg er een punthoofd van en na 2 weken hetzelfde boekje te hebben gelezen was ik het zat en zei: rico nu pak ik een ander boekje want mama krijgt er een punt hoofd van.
toen zei rico “driehoek?” haha mafkeesje

enne die helm vind ik wel errug stoer hoor!
wat je zei dat rico het snel genoeg zou leren…dat betwijfel ik hoor, hij kan nog steeds niet op een 3wieler, zijn motoriek is namelijk niet zo denderend… hij kan sinds kort (lees: 2 maanden) pas op een loop auto lopen. hij kon wel eerder achteruit maar niet vooruit. en sturen vind ie nu zelfs ook nog moeilijk

Stoer hoor mriek…!! Nu alles van Cars of in etappes

Inge: wij wilde Jurian ook een loopfiets geven voor verjaardag (zijn trouwens nu hele stoere jongens loopfietsen bij aldi) maar Jurian fiets al op gewone fiets met zijwieltjes. Nu Levi maar als hij 2 hoopt te worden

Mriek

Liefs Michelle

@Inge, Erik is motorisch ook geen rappe en handige, hoor. En toch lukt dit hem prima. Dus gewoon afwachten, wie weet!

@mini-boy, hier blijft het bij. Punt. Echt niet dat er meer van Cars de deur binnen komt. Heus

@Michelle

Groetjes,
M

Superstoer die helm, goede keus zeker voor je stoere jongen

Groetjes

Hihi laat Tim hem maar niet zien, die is helemaal gek van Cars. En heeft dus al veel spullen van Cars, maar ik maak me er niet zo druk om. Hij vind het leuk, dus dat vind ik prima.

Groetjes,
Sandra

Dank je bakmama

Hij is echt zooooo gelukkig als hij iets van Cars krijgt. Het hoeft niet eens zo groot te zijn, want bij een stickervel van Cars zie je hem al stralen van oor tot oor. Hihi laat staan bij de Cars fiets die hij laatst van ons kreeg. Daar geniet ik gewoon van en dat is ook zijn enige idool Ondanks dat hij dankbaar is voor alles wat hij krijgt geeft Cars voor hem altijd net even wat meer.

Groetjes,
Sandra

@Bakmama, het gaat ook jullie huisje niet voorbij. Inderdaad, voor dat blije koppie zwicht je. Wat dat soort dingen betreft gaat het niet om de ouders, maar om het kind. En dat is idd even slikken, maar dat lukte op zich prima toen ik goed m’n best deed

Groetjes,
M

@Mriek: okee nou dan gokken we er maar op dat het snel goedkomt

@Sandra: ook wij zijn precies zoals jullie dat weet je haha. Rico’s hele kamer is cars. zn gordijnen, de behangrand (niet vol behang) zn bedje en 1 dekbedset. ook heeft hij een speelgoed-3-laden- kastje van cars voor zn duplo enzo.
en hij heeft een cars fleesh deken met mouwen.
haha enne die teenslippers waar bakmama het over heeft heeft rico ook

@Bakmama: cars = auto’s . auto’s blijven heel lang leuk, dat kan hij goed tot een jaar of 9 of 10 heel erg leuk vinden. de meeste kinderen bij Cars2 in de bios waren ook een jaar of 7 als het al niet ouder was. ik denk dat het dan juist langer leuk blijft om een stoere cars kamer te hebben dan 1 met treintjes ofzo.

Zozo Mriek!!

Nou, uhm… hier hebben we alleen een Cars beker, haha!

Liefs, Anne

@Anne, dus je bent trots op me? Ben benieuwd wanneer Seth niet langer tevreden is met slechts die ene beker. Haha!

Groetjes,
M

quote:
Zozo Mriek!!

Nou, uhm… hier hebben we alleen een Cars beker, haha!

Liefs, Anne

toevallig zo’n grote beker van ze zeeman? haha wij hebben de hele set, de grote beker, het kopje…en wat was het nou nog meer…ohja en volgens mij ook een bordje

@Inge: We hebben hem niet eens gekocht, we hebben hem meegenomen van vakantie, haha! Geen cent aan uitgegeven

@Mriek: Ik ook! Ik bedenk me net dat we ook een bal hebben van Cars en shampoo, haha. Maar dit hebben we ook gekregen.

Liefs, Anne

@Anne, en als je het gekregen hebt is het minder erg dan als je het zelf hebt gekocht. Vind ik

Groetjes,
M

@Mriek: Jep, dat vind ik dus ook haha!
Ach er zal nog wel meer van Cars in huis komen ben ik bang. Seth zijn oom wilde hem al meenemen naar de nieuwe film, Cars 2, maar ik denk niet dat Seth zo lang stil kan zitten.

Liefs, Anne

Oh jee…de film. Nee, daar is Seth echt nog te jong voor. Zou ik ook als argument gebruiken als iemand Erik wilde meenemen. “Dat wordt voor niemand leuk, gewoon niet doen.” Whahaha!

Groetjes,
M