Ik óm ben?

Haha, nou, ik zou het prima vinden als hij zou gaan, maar hij kan echt niet langer dan een uurtje stilzitten! Plus dat het in de bios wel heel overweldigend is!
Ach, die tijd komt nog wel

Liefs, Anne

De eerste film waar ik heenging in de bios was Bambi, hoe oud zou ik geweest zijn? Een jaar of 9? Hoe dan ook, ik dwaal af Ze kunnen inderdaad nog lang genoeg op stap.

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Haha, ja… ik was voor het eerst naar de Lion King! Toen was ik denk ik 6 jaar, maar hij was veel te eng, haha!

Liefs, Anne

Haha, de eerste jeugdtrauma’s zijn gelegd in de bioscoop. Bambi was ook niet echt een comedy…nog een reden dat onze kereltjes niet naar de Cars-film kunnen…veeels te eng!!!

Groetjes,
M

Hihi, nope… als hij op tv komt, neem ik hem wel weer op

Heb ik met de eerste film ook gedaan en daar kijkt hij zo nu en dan een stukje van. Hij is in het engels, en hij begrijpt er geen snars van haha. Maar hij vindt het geweldig. Ach, makkelijk gelukkig zo!

Ik ga mijn bedje eens opzoeken! Trusten, Anne

Hihi grappig Anne The Lion King was ook de eerste film die ik in de bios gezien heb. Was met vriendinnen, dus mijn eerste bios uitje zonder mijn ouders.

Hihi maar we gaan off topic Ik ben in ieder geval trots op je Mriek dat je toch iets van Cars in huis hebt gehaald. Hihi wacht maar, voor je het weet heeft hij nog meer spullen van Cars!!

Groetjes,
Sandra

quote:
Hihi maar we gaan off topic Ik ben in ieder geval trots op je Mriek dat je toch iets van Cars in huis hebt gehaald. Hihi wacht maar, voor je het weet heeft hij nog meer spullen van Cars!!

Groetjes,
Sandra

Groetjes,
M

Groetjes,
Sandra

Nou, ik heb mezelf nu definitief teleur gesteld Gisteren bij het Kruidvat een literfles bad- en doucheschuim van Cars voor Erik gekocht voor €2,00. Hij wil altijd veel zeep om zichzelf te wassen en de ‘ramen te lappen’ (lees: de tegels afboenen) en dat vind ik veel te zonde van die dure zeep. Dus ik zag die enorme fles voor die enorm lage prijs en dacht: “Cars. BLEGH! Maar ja, voor Erik wel leuk en ook niet zo kostbaar als hij er veel van gebruikt.” Dus…

Groetjes,
M

Ach jee, Mriek dat gaat snel!
Ik ben heel bang dat ik ook snel de fout in ga. Mijn ouders belde op vanaf het vakantieadres dat ze een Cars-auto van duplo voor Seth hebben.

Daarnaast hebben we jouw methode overgenomen, 10 stickers voor op de wc poepen/plassen en dan een klein kadootje. Ik ben bang dat we vanmiddag nog naar de Action moeten fietsen en dan ga ik maar even kijken of ze daar kleine Cars-autootjes hebben. Hij zit nu namelijk al op 6 stickers en lijkt het helemaal door te hebben:D

Liefs, Anne

Haha, dan kunnen we elkaar dus de hand geven. Top dat Seth het zo goed doet met plassen; wij hebben het stickersysteem nu even losgelaten, omdat we een krasposter hadden. Zelfde idee: steeds een vakje openkrassen tot ze allemaal open zijn en dan een cadeautje. Vindt 'ie toch minder, want het gaat direct een stuk minder met de zindelijkheid. Dus maar weer over op de stickers.

Groetjes,
M

Bizar hè, hoe ze beïnvloedbaar zijn op deze manier?! Seth was echt helemaal gelukkig met die stickers, en toen hij er nog maar 1 moest, wilde hij elke keer proberen of er een plas kwam haha.

Ik heb stempelrollers liggen van Cars, om trouw te blijven aan het onderwerp van het topic. Deze krijgt hij een andere keer bij een volle kaart

Hopelijk gaat Erik het ook weer leuk vinden, als de kraskaart weg is

Liefs, Anne

@Bakmama: Ik ben ook bang dat ik me gewonnen moet geven, haha!
Grappig trouwens, deze Cars duplo set komt uit Portugal

Liefs, Anne

@Anne, het heeft inderdaad heel veel invloed. Dat valt me op nu het krassysteem dus minder succesvol is. We stappen inderdaad weer snel over naar de stickers. Enne, leuk van die stempelrollers

@bakmama, je ontkomt er toch niet aan, hè? Ben benieuwd naar de rugtas. Die krasposters zijn van DooBuddies, is de krasposter van Thijs dat ook? Misschien is Erik er ook nog iets te jong voor?

Groetjes,
M