Ik nu vakantie heb

en het nu echt geen lekker weer is!!

Balen is dat zeg… dacht van de week nog oh heerlijk lekker even weekje niks te moeten. Manlief heeft ook vakantie.

Domper 1 : manlief heeft het zo druk met eigen bedrijf (verkoop van bestrating) dat hij heel de week vol gepland zit, incl de avonden.
Domper 2 : de zon is weg!
Domper 3: ik wordt donderdag al 27!

Positief: ga lekker kamer voor Jurian inkopen /inrichten (dan maar zonder manlief) …
Positief: gewoon zelf het zonnetje proberen te zijn

Lilypie In verwachting Ticker

haha ben een negatief/positief lijstje aan het maken?
maar troost je het regent misschien wel, maar het is wel best aangenaam kwa temperatuur,
hier regent het dan niet nu, en er zijn witte wolken en blauwe lucht.
wel veel wolken dus het zal misschien nog wel rot weer worden.

Vervelend dat je man de hele tijd moet werken nu jij vrij bent,
misschien werkt het om heel sarcastisch te zeggen in de vroege ochtend: werk ze…HE schat
en jij draait je nog een keer lekker om…als jurian tenminste lief is en doorslaapt haha.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Oh nee dat kan ik niet… wil samen met manlief ontbijten ELKE DAG! … en dan bakkie koffie en dan mag hij opzouten

Nee hoor manlief vind het zelf ook niet leuk omdat altijd maar druk druk te zijn… maar helaas …

Maar eh niet om l*llig te zijn Mini-boy maar als je een eigen bedrijf hebt kun je toch ook je eigen tijden bepalen dus ook een keer zeggen vandaag even niet… Ik weet een eigen zaak is geen werk geen inkomsten maar dit lijkt me ook niet echt leuk.

Groetjes,

Michèle

denk dat dat iets makkelijker gezegt is dan gedaan michele
mijn ouders hadde b.v. een transport/koeriersdienst bedrijf + een aanhanger verhuur/verkoop en onderhoud bedrijf.
je kunt niet als je eern 24 uur service hebt zeggen: nu even niet.
ligt er helemaal aan wat voor soort bedrijf je hebt natuurlijk.
en stel je hebt veel mensen in dienst zal het ook makkelijker gaan dan als je het maar met een paar man doet snapje?

Denk maar zo: even een week dat je niets moet!

Maarre… ik kan je gevoel goed indenken. Heb het zelf even heel druk gehad met school, en heb nu het weer wat rustiger, en is het rotweer:S
Echt jammer!

Weet je al helemaal wat je met Jurian zijn kamer gaat doen?
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Tuurlijk snap ik je, mijn moeder had een eigen zaak, en die moest ook vaak dingen af hebben. Ze maakte maatkleding, maar soms was het toch echt even gezin eerst.

Groetjes,

Michèle

helaas konden mijn ouders dat niet
zoiezo mijn vader niet, mijn moeder had haar kantoor aan huis dat was wel zo prettig voor ons,
zij deed dan heel het papierwerk, en alles kwa financieen.
maar dan was ze er tenminste wel
mijn vader was amper thuis

Dat lijkt me 3 keer miks. Wij willen misschien in de toekomst ook wat voor ons zelf beginnen, maar niet 24-7 werken. Ik bedoel er moet ook Morgantijd zijn.

Groetjes,

Michèle

Ze houden van de week weer wat beter weer mini-boy, dus hoop dat je toch van je vakantie kan genieten

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Ik heb iets positiefs om je op te beuren: ik word binnenkort al 30, dus jij bent nog jong !!!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Ik heb inderdaad net het weer zitten kijken, en ik denk dat we allebei geluk hebben
Het wordt beter weer deze week!
Dus dat wordt wel lekker naar buiten

Liefs, Anne

En het kan NOG erger meid: ik ben 36! Maar voel me 27. Het is toch ook al heerlijk om gewoon vrij te zijn, lekker te kunnen doen wat je wilt? Ik werk ook nog maar 1,5 dag en dan heb ik vrij tot 12 april! Maar wél om te klussen en te verhuizen…veel werk. Dus het kan allemaal erger hoor, gewoon lekker relaxen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Je maakt er vast iets moois van, lekker genieten. Het wordt na morgen beter weer en joh…27 is hartstikke jong! Ik word in mei al 33…

Fijne vakantie!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

27 miniboy?? Chris is gister 27 geworden…

Je voelt je zoals je je voelt… ik ben 22 maar voel me soms ouder hehehe

Gister hadden we het nog over ouder worden als ik 40 ben is Noah alweer 20 hahahaha raar idee

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 21 Mar 2010 08:41:41

Ik ben vorig jaar 30 geworden. Je voelt er niks van hoor

Groetjes,

Michèle

[Gister hadden we het nog over ouder worden als ik 40 ben is Noah alweer 20 hahahaha raar idee/]

Gek idee, als ik 40 ben is Eva pas 5,5! Ik heb dus 14 (!) jaar later dan jij pas een eerste kindje gekregen Melanie, grappig! Da’s ook een raar idee eigenlijk! Maar je bent zo jong als je je voelt he? Haha.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik span de kroon
Ik ordr volgend maand 42 dus kan altijd erger Heb ik natuurlijk al wel een dochter die dit jaar 20 wordt

Liefs Michelle

Haha!!
Bij ons is het ook zo Melanie: Als Seth 20 is, ben ik 39
Pff… duurt gelukkig nog even!
Laat hem nog maar even klein zijn

En mini-boy geniet je al van je vakantie? Het is hier lekker weer vandaag!
Liefs, Anne

haha als rico 20 is ben ik 42