of 41.5
ik kan niet rekenen
haha hebi k het nu weer fout???
Ik nu vakantie heb
Heerlijk aan het genieten … ik doe lekker mijn eigen ding!! Heerlijk het beddengoed in de wasmachine en nu lekker buiten aan het drogen!! En straks eind wandelen… Gewoon even frisse kleur op de wangen krijgen… Hebben Jurian en mama hard nodig.
Papa vind het ook niet leuk hoor dat hij het zo druk heeft. Hij is nog maar net bezig met zijn eigen bedrijf (samen met zwager) en 3 april hebben ze open dag dus … nu even heel druk. Dat is het risico als je net begin. In de toekomst wordt dat echt wel anders… Deze mama weet wat het is om een man werkeloos thuis te hebben zitten. Dus daar denk ik dan ook wel eens aan en dan begrijp je het allemaal beter dat hij nu zo geniet van het werken dat hij nu weer mag doen.
Wat fijn dat je zo aan het genieten bent mini-boy. Kan me heel goed voorstellen dat het een domper is als manlief ineens niet vrij is. Gelukkig kun je er ook het positieve uithalen doordat je helaas ook weet hoe het is als hij geen werk heeft.
Geniet van je vrije weekje met Jurian en ik hoop op heel veel zonnestralen voor jullie deze week.
Groetjes,
Sandra